Zo in teamverband lijkt me overigens wel wat. @Hot potato begin maar te koken aan grootkeuken-tempoDit is toch veel leuker met zijn allen. Team-bonding.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo in teamverband lijkt me overigens wel wat. @Hot potato begin maar te koken aan grootkeuken-tempoDit is toch veel leuker met zijn allen. Team-bonding.
Nog iets dat jij niet weet dat is mijn dagelijkse job man. Ik doe dit voor 1000 man per dag. Doe ik dus met de vingers in de neus of kan mij nog met iets anders tegelijk bezighouden tegelijkertijdZo in teamverband lijkt me overigens wel wat. @Hot potato begin maar te koken aan grootkeuken-tempo
Zo in teamverband lijkt me overigens wel wat. @Hot potato begin maar te koken aan grootkeuken-tempo
Wees gerust @Rony80 ge moet daarvoor niets betalen hoorEn kokkie zorgt voor de hapjes
Wat een opluchting, ik voelde dat mijn beurs al pijn deed.Wees gerust @Rony80 ge moet daarvoor niets betalen hoor
Is dat nabij de Bermuda driehoek? Of was dat de gspotZo kunnen we straks met militaire precisie de clit locatie vinden.
Aangezien hier soms wel meerdere mensen voor nodig zijn, een met de kaart van Columbus, een met verstand van menselijke anatomie en ga zo maar door.
Is dat nabij de Bermuda driehoek? Of was dat de gspot
Ja feestdag einde WOI. Nederland was toen neutraal hoewel ze leverde de drugs voor de front soldatenWat een opluchting, ik voelde dat mijn beurs al pijn deed.
Even een off topic vraag voor de Belgen hier, het is vandaag 11 november, is dat nog een bijzonder dag voor de Belgen?
Waar een klein land groot in kan zijn!Nederland was toen neutraal hoewel ze leverde de drugs voor de front soldaten
Inderdaad, is dat een dag die nog herdacht wordt bij jullie?Ja feestdag einde WOI. Nederland was toen neutraal hoewel ze leverde de drugs voor de front soldaten
België moet daar niet voor onder doen zeWaar een klein land groot in kan zijn!
Niet enkel in België hoor Engeland Frankrijk allemaal herdenken ze deze dagInderdaad, is dat een dag die nog herdacht wordt bij jullie?
Net zo iets als hier op 5 mei, het einde van WO2 herdacht wordt?
Nederland heeft toen heel veel vluchtelingen opgevangen uit Belgie
Maar was verder "neutraal"
Dat klopt, ik kwam op de vraag omdat ik een FB post zag van een Engelse vriend van mij. In Engeland en the commonwealth wordt het remembrance day gemoemd. Met als symbool een rode klaproosNiet enkel in België hoor Engeland Frankrijk allemaal herdenken ze deze dag
De rode klaproos die groeide op de slagvelden maar goed back to topicDat klopt, ik kwam op de vraag omdat ik een FB post zag van een Engelse vriend van mij. In Engeland en the commonwealth wordt het remembrance day gemoemd. Met als symbool een rode klaproos
Ja bepaalde blogs komen wel binnen hé.Wapenstilstand....mooi einde van een bewogen forumdag
Ik trek al mijn foute interpretaties van vandaag bij deze in .
@Belle .Ik heb een aantal blogs gelezen. Sorry voor bepaalde reacties en assumpties.
En deze keer zonder gebruik van de smiley hè @Belle .is al de tweede hier deze week die na veel omwegen ook vriendelijk eindigd .Je hebt het helemaal in je Belle, alleen moet je eerst de shit verwerken. Nu nog een twee uur durende afspraak en vanaf dan heb je dr weer een soldaat bij in je legertje Bellievers.Nou breekt me de klomp.
Niet overdrijven . 1. Ik doe geen lange afspraken en 2. Ze is qua type niet wat ik date. Maar haar blogs....ja die zijn topEn deze keer zonder gebruik van de smiley hè @Belle .is al de tweede hier deze week die na veel omwegen ook vriendelijk eindigd .Je hebt het helemaal in je Belle, alleen moet je eerst de shit verwerken. Nu nog een twee uur durende afspraak en vanaf dan heb je dr weer een soldaat bij in je legertje Bellievers.
Gebruik dit woord nooit meerBellievers.
Wat is dan wel uw typeNiet overdrijven . 1. Ik doe geen lange afspraken en 2. Ze is qua type niet wat ik date. Maar haar blogs....ja die zijn top
A lot of junk in her trunk.....haha nee geen idee BelleWat is dan wel uw type
BELOOFD, ik zal het nooit meer doen . Op m´n blote knietjes, liefst met jou voor me.Gebruik dit woord nooit meer
Wat is dan wel uw type
Is het niet leuker als zij op haar blote knietjes voor jou zit?BELOOFD, ik zal het nooit meer doen . Op m´n blote knietjes, liefst met jou voor me.
Awel! Zegt ie tochIs het niet leuker als zij op haar blote knietjes voor jou zit?
Ik blijf lief vandaag hahahaIemand die het liefst zo min mogelijk praat, voor 70 euro en hopelijk een half uur die kan uitlopen.
Nee hoorAwel! Zegt ie toch
I like
Ooohja, klopt. IK OP MIJN KNIEËN bodyloverNee hoor
Ben je graag extreem? Want DAT bied WEL perspectiefIk blijf lief vandaag hahaha
Gisteren was wat te extreem