- 784
- 08/11/21
- 5.000
Who knowsBen je graag extreem? Want DAT bied WEL perspectief
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWho knowsBen je graag extreem? Want DAT bied WEL perspectief
Ja je bent duidelijk braver vandaag . Fijn weekend trouwensWho knows
Zo had ik het toch in gedachten hoor,maar ben niet altijd de sterkste in het juist neerpennen van mijn gedachten.Is het niet leuker als zij op haar blote knietjes voor jou zit?
Same....en ik heb er nochtans veel. Heel veelZo had ik het toch in gedachten hoor,maar ben niet altijd de sterkste in het juist neerpennen van mijn gedachten.
Zouden we kunnen stellen dat de mate waarin je als klant bereid bent om financieel bij te dragen voor de 'seksloze' momenten in gezelschap van een DVP rechtstreeks gelinkt is aan hoe hij seks definieert?
Voor de heren die niet verder raken dan: een penis in een vagina is het simpel, geef zo weinig mogelijk uit want je hebt geen meerwaarde als je meer uitgeeft.
Voor de heren die wat complexer in elkaar zitten en die seks eerder zien als een intense connectie tussen twee lichamen EN twee geesten is het niet zo eenvoudig. Zij hechten geen waarde aan een holte met of zonder schaamhaar, zij zoeken naar meer dan dat. Het summum van menselijke connectie.
Helemaal met je eens @diewanderer, volgens mij had ik daar vorige week ook al een opmerking over gemaakt.Al dat openlijk geflirt en op een goed blaadje proberen staan tussen forumleden en dvp's vind ik alleszins ook niet echt een geweldige meerwaarde voor dit forum.
Ga je altijd hebben op een forum als dit eens dames er ook deel van uitmaken. Meiden die slim genoeg zijn hechten normaal gezien geen waarde aan likes of overdreven liefdoenerij. Volgens mij heeft dat net een tegenovergestelde werkingHelemaal met je eens @diewanderer, volgens mij had ik daar vorige week daar ook al een opmerking over gemaakt.
Inderdaad al de geflirt naar @Belle begint een beetje uit de hand te lopen
Ja! Flirten met een DVP op een hoerenlopers forum! Hoe gek kunnen ze het bedenken he!Helemaal met je eens @diewanderer, volgens mij had ik daar vorige week daar ook al een opmerking over gemaakt.
Ik flirt niet. Alleen cynisch.Helemaal met je eens @diewanderer, volgens mij had ik daar vorige week daar ook al een opmerking over gemaakt.
Maar moet dat doen in een forum? Ik dacht dat daar juist pm voor is?Ja! Flirten met een DVP op een hoerenlopers forum! Hoe gek kunnen ze het bedenken he!
Als het altijd dezelfde zijn is het nochtans snel op te lossenMaar moet dat doen in een forum? Ik dacht dat daar juist pm voor is?
Maar ik vermoed dat de dames daar niet van gediend zijn als hum mailbox volstaat met flirtende mannetjes. Met alle begrip overigens.
Het loopt mijn inziens een beetje uit de hand.
ik verwijt jou niks Belle, maar er zijn een aantal gasten, die alleen maar reageren op jou berichten, en maar schrijven hoe geweldig je wel niet bent.Ik flirt niet. Alleen cynisch.
Zeg dat tegen de mannen. Ik reageer hier gewoon voor het plezier hoor. Ik zal mijn nickname veranderen naar een mannennaam, goed?Maar moet dat doen in een forum? Ik dacht dat daar juist pm voor is?
Maar ik vermoed dat de dames daar niet van gediend zijn als hum mailbox volstaat met flirtende mannetjes. Met alle begrip overigens.
Het loopt mijn inziens een beetje uit de hand.
Bert! Ernie wacht!Zeg dat tegen de mannen. Ik reageer hier gewoon voor het plezier hoor. Ik zal mijn nickname veranderen naar een mannennaam, goed?
ik zeg dat toch juist tegen de mannenZeg dat tegen de mannen. Ik reageer hier gewoon voor het plezier hoor. Ik zal mijn nickname veranderen naar een mannennaam, goed?
Die zijn het ook nietBert! Ernie wacht!
Bedoel je dit?Waar staat het blog van Belle? Ik heb hier een beetje de hele discussie nagelezen en nu ben ik toch wel benieuwd.
Helemaal met je eens @diewanderer, volgens mij had ik daar vorige week daar ook al een opmerking over gemaakt.
250 met een minimum van 2uur . Althans volgens de mooi opgezette website.Ze hopen kans te maken bij haar. Dat lukt ze wel, alleen wel 150 per uur meebrengen
Wauw bedankt dat ik eindelijk niet meer direct met @Belle wordt geassocieerdik verwijt jou niks Belle, maar er zijn een aantal gasten, die alleen maar reageren op jou berichten, en maar schrijven hoe geweldig je wel niet bent.
Een keer is prima, maar niet continu.
Ik denk dat je ook wel weet wie ik bedoel, en nee, het is niet Kokkie.
Alles goed lezen hè ook de kleine lettertjes250 met een minimum van 2uur . Althans volgens de mooi opgezette website.
Ik zit hier net en heb het ook al door. Ach ,ze zal wel leuk zijn . Zolang ze maar niet obsessed wordenik verwijt jou niks Belle, maar er zijn een aantal gasten, die alleen maar reageren op jou berichten, en maar schrijven hoe geweldig je wel niet bent.
Een keer is prima, maar niet continu.
Ik denk dat je ook wel weet wie ik bedoel, en nee, het is niet Kokkie.
Lijkt me allemaal duidelijk. Vanaf 2uur incl hotel. Qua website een voorbeeld.Alles goed lezen hè ook de kleine lettertjes
Nee, er is er een die is echt heel erg. Maar ik ga geen naam noemen.Wauw bedankt dat ik eindelijk niet meer direct met @Belle wordt geassocieerd
Als we een beetje meelezen weten we wel wie dat is maar kom wat is er mis meeNee, er is er een die is echt heel erg. Maar ik ga geen naam noemen.
Soms kan het een beetje te ver gaan, zeker voor de neutrale lezers, die alleen lezenAls we een beetje meelezen weten we wel wie dat is maar kom wat is er mis mee
volgens mij vind ze het zelf ook niet zo leuk, maar wellicht kan ze dat zelf beter zelf zeggen.Zolang ze er raad mee weet....en volg3ns mij staat ze stevig in haar kloffies (gisteren me toch regelmatig de mond gesnoerd door haar)
Natuurlijk als neutrale lezer niet top.....maar negeren dan.