King Potato
Meubelstuk
Ze hoeven niet altijd alles te volgen uiteraard. Maar ik vind het nog wel okéSoms kan het een beetje te ver gaan, zeker voor de neutrale lezers, die alleen lezen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe hoeven niet altijd alles te volgen uiteraard. Maar ik vind het nog wel okéSoms kan het een beetje te ver gaan, zeker voor de neutrale lezers, die alleen lezen
Ze weet er wel mee om te gaan .Zolang ze er raad mee weet....en volg3ns mij staat ze stevig in haar kloffies (gisteren me toch regelmatig de mond gesnoerd door haar)
Natuurlijk als neutrale lezer niet top.....maar negeren dan.
Van sommige kan ik het hebben, van anderen niet.volgens mij vind ze het zelf ook niet zo leuk, maar wellicht kan ze dat zelf beter zelf zeggen.
Althans dat begreep ik uit haar reactie vorige week. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Sorry!Zolang ze er raad mee weet....en volg3ns mij staat ze stevig in haar kloffies (gisteren me toch regelmatig de mond gesnoerd door haar)
Natuurlijk als neutrale lezer niet top.....maar negeren dan.
Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.Maar dan kan je beter een relatie zoeken, vind ik.
Dankjewel Rony, ik begon me al zorgen te maken.Die zijn het ook niet
Ik zit hier net en heb het ook al door. Ach ,ze zal wel leuk zijn . Zolang ze maar niet obsessed worden
wauwDe feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Ik heb het dan ook niet over jou man. Jij bent grappigWel grappig dat je dit zegt en dan mijn naam bij Belle gebruikt, dit was eigenlijk de eerste x dat ik zo met Belle 'geflirt' heb.
Je kan geen oordeel trekken als de rest van mijn posts in andere topics nooit gelezen hebt.
Wat bepaald die insteek?Van sommige kan ik het hebben, van anderen niet.
Ik heb het dan ook niet over jou man. Jij bent grappig
Middelbare leeftijd begint dat van de 40 ???Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Oke dan vatte ik het verkeerd op
Ik weet begot nie welke koffie jij gisteren gedronken had , maar die van vandaag was toch veel meer suiker in me dunkt . je bent zo zoet (lief) vandaag .
Ik heb eerlijk gezegd geen idee,daarvan hou ik geen statistieken bij.Middelbare leeftijd begint dat van de 40 ???
Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Ik vind Bert leukerIk heb het dan ook niet over jou man. Jij bent grappig
Dan heb je niet goed opgeletZe hopen kans te maken bij haar. Dat lukt ze wel, alleen wel 150 per uur meebrengen
Ik vind Bert leuker
Dan heb je niet goed opgelet
Je bent gewoon een vreemdganger niks mis mee zoals zovelen hier maar ga geen onzin verkondigen dat het een aandoening is en dat je er niks aan kan doen en jezelf in een slachtofferrol plaatsen om het dan weer goed te praten.Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.
Daarnaast denk ik weleens dat ik van mezelf polygaam ben. Als puber was ik altijd al op meerdere meisjes verliefd en zelfs in de verliefdheidsfase van al mijn relaties bleef ik naar andere vrouwen kijken en over hen fantaseren. Ik zie polygamie/-amorie als een soort geaardheid die je hebt of niet. Het is net als bij bijvoorbeeld homoseksualiteit: je kunt de gevoelens onderdrukken of er niets mee doen, maar daar word je alleen maar ongelukkig van.
190 + 10 was het toch?Precies, ik mocht langskomen haar afwas te doen.
190 + 10 was het toch?
Maar in Groningen kun je zo'n beetje niet verder van Belgie wonen dus ik vind het sowieso niet geloofwaardig dat je ooit voor een uur naar Belgie zou reizen
Ik zou ook niet zomaar voor een uur naar Nederland reizen hoor190 + 10 was het toch?
Maar in Groningen kun je zo'n beetje niet verder van Belgie wonen dus ik vind het sowieso niet geloofwaardig dat je ooit voor een uur naar Belgie zou reizen
Ow oke, ja dan ben je ook wel in staat om naar Belgie te rijdenDan ken je mij nog niet, ik rijd gewoon voor de verveling wel is naar Amsterdam of verder, stap ik uit in een willekeurige stad om even paar uur rond te lopen en dan weer op huis aan.
Vaak genoeg voor 1 uur naar Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Almere, Zwolle en ga zo maar door geklapt.
Je hoef je geen zorgen te maken Ernie.Dankjewel Rony, ik begon me al zorgen te maken.
Dit is exact wat ik bedoel Resto. Je kunt die gevoelens echt niet eeuwig onderdrukken, hoe loyaal je ook bent tegenover je partner. Dat lukt een tijd maar het weegt op jullie relatie en zorgt voor conflicten als je als man meer behoefte hebt aan intiem contact dan je wederhelft.Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.
Daarnaast denk ik weleens dat ik van mezelf polygaam ben. Als puber was ik altijd al op meerdere meisjes verliefd en zelfs in de verliefdheidsfase van al mijn relaties bleef ik naar andere vrouwen kijken en over hen fantaseren. Ik zie polygamie/-amorie als een soort geaardheid die je hebt of niet. Het is net als bij bijvoorbeeld homoseksualiteit: je kunt de gevoelens onderdrukken of er niets mee doen, maar daar word je alleen maar ongelukkig van.
Rotterdam is wel een verschil met Groningen qua afstandIk zou ook niet zomaar voor een uur naar Nederland reizen hoor
Ow oke, ja dan ben je ook wel in staat om naar Belgie te rijden
Dat weet ik ook welRotterdam is wel een verschil met Groningen qua afstand