kan ik volmondig beamen en jij bent er zeker eentje van ,zoveel is zeker .De dames die hun job met hart en ziel doen zijn schaars maar ze bestaan wel degelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenkan ik volmondig beamen en jij bent er zeker eentje van ,zoveel is zeker .De dames die hun job met hart en ziel doen zijn schaars maar ze bestaan wel degelijk.
Zeker weten heb ik gisteren mogen ontdekken bij @Sharon nog eens bedanktMisschien kijk jij naar DVP's met andere ogen dan naar random vrouwen? Het kan ook liggen aan eerdere ervaringen met DVP's en heb je onbewust de lijn doorgetrokken. De dames die hun job met hart en ziel doen zijn schaars maar ze bestaan wel degelijk.
Dat wordt dan een pittig gesprek, bereid je er maar al vast op voor.Alles aan Belle geven om te kunnen praten natuurlijk.
SharonMisschien kijk jij naar DVP's met andere ogen dan naar random vrouwen?
Eentje van 50minuten.Dat wordt dan een pittig gesprek, bereid je er maar al vast op voor.
ik ben wel benieuwd naar je verhaal. En ik denk wel meerder mensen.Was niet de bedoeling om dit te zeggen maar wil/wou niet overkomen als iemand die hier verhaaltjes uit zijn duim zuigt
Eentje van 50minuten.
Heb toch net gezegd… ik was klant en na paar dates zijn we vriendschappelijk blijven verder afspreken en na 3-4 maand relatie gestart ….. en nu reeds 6 jaar samen. Meer hoef ik er verder niet over te zeggenik ben wel benieuwd naar je verhaal. En ik denk wel meerder mensen.
Er is een apart topic voor relaties, verliefdheden tussen (ex ) dvp en (ex) klanten.
Zeker als jullie al zo lang bij elkaar zijn,
ik denk dat het komt omdat ik altijd in mijn ogen een gepaste afstand houd met een dvp. Ik wil altijd zelf de controle houden. Hier voel ik mijzelf het beste bij.Misschien kijk jij naar DVP's met andere ogen dan naar random vrouwen? Het kan ook liggen aan eerdere ervaringen met DVP's en heb je onbewust de lijn doorgetrokken. De dames die hun job met hart en ziel doen zijn schaars maar ze bestaan wel degelijk.
ik denk dat het komt omdat ik altijd in mijn ogen een gepaste afstand houd met een dvp. Ik wil altijd zelf de controle houden. Hier voel ik mijzelf het beste bij.
Zo onzeker van jezelf man is toch niet nodigVolgens jou kan een date altijd ver uitsteken. Dus misschien dat ik eindelijk is geluk heb? Ik hoop het.
Zo onzeker van jezelf man is toch niet nodig
Hm, classy. Beetje teveel met Lisa gebabbeld precies?Wat vind je dan wel een meerwaarde? Kreften over lange afspraakjes
Neen , 't is vooral uwe franken teut waar ie nie mee overweg kan'T is de kleur van mijn ogen die ge niet schoon vindt eh?
Wat bedoel je? Was een mopke eehHm, classy. Beetje teveel met Lisa gebabbeld precies?
@Ernie je bent een charmeur , volgens mij heb je geen DVP nodig je slaat willekeurige vrouw aan de haak.
Met een sarcastisch noot mssHoe ik dit moet opvatten weet ik niet haha.
Nee zeker niet. Ik kraak nooit mensen af.Met een sarcastisch noot mss
Nee zeker niet. Ik kraak nooit mensen af.
Dat heb ik niet nodig
Wij zouden gewoon de hele date discussiëren over geld vrees ik maar haat en liefde liggen dicht tegen elkaar he, kan interessant worden.Neen , 't is vooral uwe franken teut waar ie nie mee overweg kan
heb je volledig gelijk in .haat en liefde liggen dicht tegen elkaar he, kan interessant worden.
Als ze letterlijk tranen in haar ogen krijgt als ik haar vertel over de naarste ervaringen uit mijn rotjeugd, toont ze echte betrokkenheid. Dus ben ik meer dan een 'veredeld nummertje'. En inderdaad: de therapieën die ze inzet, zijn wetenschappelijk onderbouwd.Daarom ook dat ik schrijf 'suboptimaal', lees: niet ideaal, maar ook niet uit te sluiten. En kom niet vertellen dat de vertrouwensband met je therapeute ideaal is, je bent ook maar een veredeld nummertje dat ze relatief koel, wetenschappelijk onderbouwd in een bepaalde richting probeert te helpen. Opnieuw, uitzondering daargelaten.
Ok dan, mea culpa. Op den duur weet je hier soms niet meer hoe je ieders reacties moet interpreteren.Wat bedoel je? Was een mopke eeh
Dat weet ik hier al lang niet meer ze de meeste doen zich hier anders voor tegen over in de werkelijkheidOk dan, mea culpa. Op den duur weet je hier soms niet meer hoe je ieders reacties moet interpreteren.
Monkey see monkey doHm, classy. Beetje teveel met Lisa gebabbeld precies?
Dat maakt het inderdaad anders. Ik vind trouwens dat ook sekswerk voor bepaalde doelgroepen vergoed zou moeten worden.Krijg je daar geen deel van terugbetaald? Lijkt me net wat anders .
Al iets nuttigs gedaan vandaag?Monkey see monkey do
Het is no nut November dus neeAl iets nuttigs gedaan vandaag?