de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Wat is dit nou weer voor onzin zeg. Mooi stukje "lange Frans tv" Heeft hij zich laten ombouwen tot een Duitse nieuwslezeres misschien? Weer een puur staaltje rechts conservatieve angstzaaierij. :rolleyes:

Wat mij betreft kan iedereen zijn en zich zodanig gedragen zoals ze dat willen.

Echter vind ik niet dat ze daarmee anderen moeten benadelen bijvoorbeeld meedoen aan Miss verkiezingen en/of sportevenementen waarbij vrouwen worden benadeeld.

Verder vind ik ook niet dat ze kinderen moeten opvoeden. Dat dient heilig te zijn welke door een vrouw en man moet gebeuren.

Dat ze teveel aandacht vragen en zelfs krijgen is inderdaad zorgwekkend. Straks gaan hetero-mensen nog in een minderwaardigheidspositie geraken en gaan ze ook een beweging beginnen.
Zoals dat leuke warme fijne pleeggezin uit Vlaardingen dat momenteel voor de rechter staat?

Wat is dit nou weer voor onzin zeg. Mooi stukje "lange Frans tv" Heeft hij zich laten ombouwen tot een Duitse nieuwslezeres misschien? Weer een puur staaltje rechts conservatieve angstzaaierij. :rolleyes:
Ultra linkse staatstrollen zitten overal, ik moet die opdringerige gender shit niet. Laat iedereen zijn, wie die wil zijn, maar laat kinderen met rust.

Wat ik vooral grappig vind is dat mensen die dit soort complottheorieën aanhangen de "woke-kaart" moeten trekken als iemand het niet met ze eens is en geen valide argumenten meer hebben.

Ik ben nog nooit lastig gevallen door een homo of trans persoon, en er is weinig tot geen geweld van LHBTQIA+'s specifiek tegen hetero's maar omgekeerd komt dat steeds vaker voor. Dus wat is het probleem? Het is het zoeken naar een zondebok zonder dat er een zonde is. Dat iemand Trans of Gay is heeft 0,0 effect op mijn leven dus live and let live. De straight relatie wordt al honderden jaren ons "door de strot gedrukt", in films op tv, in boeken, comics. Ik heb nog geen LHBTQIA+er horen klagen.

Hier worden een aantal gay's aangehaald die tegen de hele LHBTQIA+ zijn maar ik ken meerdere queer en trans die juist heel erg pro zijn dus het kan beide kanten op gaan. Ik zit kennelijk in een progressiever bubble want bijvoorbeeld de feministes die ik ken hebben een hekel aan TREFs (trans-exclusionary radical feminist)

Waar ik van de week zo hard om heb moeten lachen, een stuk over genderneutrale WC's, waar werd benoemd dat mensen al 2000 jaar naar genderneutrale WC's gaan. De kans is groot dat elke lezer hier er 1 thuis heeft. :eek::ROFLMAO:

Dus wat is het probleem? Het is het zoeken naar een zondebok zonder dat er een zonde is. Dat iemand Trans of Gay is heeft 0,0 effect op mijn leven dus live and let live.
Het probleem ligt in de aanname dat door het propageren van de transgenderideologie kleine kinderen dit 'aangeleerd' krijgen.

Kinderen zijn heel beïnvloedbaar, en zoeken vaak naar een nieuwe identiteit wanneer ze zich slecht in hun vel voelen.

Als je dan nog eens ouders hebt die compleet gestoord zijn, en trans kinderen als modeverschijnsel zien (voorbeelden genoeg in Hollywood), dan duw je hen naar onomkeerbare operaties / hormoontherapieën.

En het probleem is dat je als maatschappij de plicht hebt om de zwakkeren te beschermen.

Je moet maar eens aankomen zoals een Elon Musk, dat je weinig je kinderen ziet, en dat anderen je kind brainwashen en aanzetten tot een transitie.

Dus wat is het probleem?
Het probleem is de dwang van erkenning. De dwang dat als je er anders over denkt je gelijk een zondaar bent. De dwang dat je er mee bezig moet zijn, terwijl het je niet interesseert.

Maar erger nog dat je als volwassen mens al geen weerstand tegen die dwang mag hebben maar als kind helemaal niet.

Maar in de woke religie is dit een fundament van hun geloof. En niet gelovigen moeten bekeren of de gevolgen van hun ongeloof ervaren.

Dus niemand wordt lastig gevallen door een lgbt.. Etc. Maar meer door de Woke priesters die hun wil opdringen.

er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.

Ook een voorstander van pedofilie ?

Ultra linkse staatstrollen zitten overal, ik moet die opdringerige gender shit niet.
Anchorman GIF

Ja die worden tegenwoordig gek gemaakt dat ze mogelijk toch een meisje zijn in plaats van een jongen, kan het nog gekker, laat deze kinderen opgroeien. Taal leren, leren schrijven en rekenen. Dat perverse gedoe hoort niet thuis op school.
Wat een ongelooflijke onzin. Kinderen worden niet gek gemaakt. Kinderen worden geleerd dat het voorkomt dat een jongen een meisje wil zijn en andersom en dat we dat moeten respecteren. Dat dat die kinderen niet anders maakt, maar die voelen zich alleen anders. Niet meer en niet minder.

Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Je haalt een obscure site te voorschijn, vol pro-russische propaganda, met het gebruikelijke gezwam over WEF, WHO, vaccins, chemtrails en een artikel waar staat dat transgenders een uitvinding zijn van vrijmetselaars. En verwacht je dan serieus te worden genomen? Op deze site staat trouwens een redelijk succesvolle rubriek "Shemale en TS" waar liefhebbers hun ervaringen vertellen met transgender DVPs.

Volgens diverse experts groeien kinderen bewezen mentaal weerbaarder op door ze hier goede voorlichting over te geven.

Ben zelf geen expert, sterker nog ik snap niks van wat het is om een LHBTIQ+-er te zijn, en heb dus ook geen argumenten om dit tegen te spreken.

Volgens diverse experts groeien kinderen bewezen mentaal weerbaarder op door ze hier goede voorlichting over te geven.
Ja, dat kennen we, zo'n zelfverklaarde experts. Wie is er tegenwoordig geen expert? Voorlichting over niet-standaard seksueel gedrag hoort inderdaad beperkt binnen het bestaande pakket seksuele opvoeding, dat ergens rond de 12-14 jaar gegeven wordt. Ik denk dat weinigen daar iets op tegen hebben.

Het gaat meer over wat er daarnaast gebeurt: overmatige media-aandacht voor dit eigenlijk vrij marginaal fenomeen, her en der opzichtig lobbywerk van LGBTQ+-verenigingen, politiek correcte bedrijven die er alles aan doen om zeker niemand van deze minderheidsgroep tegen de borst te stoten, de banbliksems van de woke kerk tegen iedereen die een afwijkende mening heeft en woke figuren die kinderen van 6 jaar al willen introduceren in heel het LGBTQ+-gebeuren.

Het is jammer dat deze discussie, zoals zo vaak tegenwoordig, compleet gepolariseerd is, met langs de ene kant de extreem-linkse vrijheids-prekers en de andere kant extreem-rechtse complotidioten (zoals in de openingspost). De waarheid ligt nochtans ergens in het midden.

ik ben eigenlijk blij dat ik in de jaren 80/90 ben opgegroeid..
tuurlijk ,er waren toen ook allerlei bewegingen ,van skinheads ,rockers,beboppers,gasten die met jassen van Public Enemy rondliepen..
maar zoiets werd nooit echt opgedrongen..
media was het 8 uur journaal en de krant..
had je een grote smoel,kreeg je klappen..dikwijls kwam je later terug om nog meer klappen uit te delen of te krijgen
brommers opvoeren,en dan crossen in het bos..later bijvoorbeeld een dikkere motor in een Opel Ascona gooien op de oprit..met ons pa op de zaterdag zwart metselen of slopen
wat was het leven toen een stuk eenvoudiger..
niet allemaal van die lamstralen en bewegingen die van alles ieys vinden of willen opdringen..
er is altijd wel ergens iemand kwaad o.i.d..
terwijl ze zelf nog geen ei kunnen bakken..en werk een 'four letter word' is..

wat tegenwoordig aktueel is ..ik geloof het allemaal wel..
maar mij niet bellen..
en niet mee lastig vallen..
ik ken overigens wel een homo stel..hele geschikte gasten..
je zeikt in het broek van het lachen als die 2 erbij zijn..in het cafe ofzo..
die moeten van die flauwekul al helemaal niks hebben..

Tijdje geleden hoorde ik van een huisarts, die werkzaam is in een grote stad in het westen van het land, dat er steeds vaker van die schuchtere verlegen eenzame jonge mannen vaak bij hem in de praktijk komen en dan van zich zelf vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren.
Als je dan als huisarts door vraagt blijkt dan vaak, dat het een schreeuw om aandacht is, en dat ze als wannabee trans in eens in het middelpunt van de aandacht staan. En dan ineens wel de aandacht van leeftijdsgenoten krijgen, omdat het blijkbaar cool is om trans te zijn. bij jongeren.

tsja ,wat zeggen ze ook al weer..
easy times builds weak men..hard times builds strong men..
wat ik al meer schreef..
ik maak zo dikwijls ouders ,gasten en meiden van mijn leeftijd die met hun kinderen omgaan ofdat ze van porselein zijn..
die moeten gewoon niet aan kinderen beginnen..dat zijn ze zelf nog..
of ze zitten aan de drugs..jong getrouwd ,jong gescheiden met een paar kinderen

als je nog geen spijker in de muur kunt slaan en psychisch helemaal met jezelf in de knoop zit ,moet je dat zeker niet doen ..
want dan krijg je zulke onzin..plus dan gaan jouw kinderen gewoon nog een loopje met je nemen..
en dat doen ze vervolgens ook ,ze hebben het alleen nog niet in de gaten ook..
je hoeft je kind niet te slaan of te schoppen natuurlijk.
maar een beetje sturen vanaf jonge leeftijd is wel noodzakelijk..
anders liggen ze later heel de dag in de bank met blauw haar ,zogenaamd niet meer wetend ofdat ze man of vrouw of aardbei zijn..
alles doet zeer..niks lukt nog..alles is teveel..ga zo maar door

Kinderen worden niet gek gemaakt. Kinderen worden geleerd dat het voorkomt dat een jongen een meisje wil zijn en andersom
Tsja, je kan ook zeggen dat kinderen wordt geleerd dat je een jongen of meisje kunt worden.

Toevallig dat er in bepaalde gebieden van de USA transgenders vaker voorkomen

Ook toevallig dat je als ouder van twee kinderen, ze allebei toevallig trans zijn...

Het gaat meer over wat er daarnaast gebeurt: overmatige media-aandacht voor dit eigenlijk vrij marginaal fenomeen, her en der opzichtig lobbywerk van LGBTQ+-verenigingen, politiek correcte bedrijven die er alles aan doen om zeker niemand van deze minderheidsgroep tegen de borst te stoten, de banbliksems van de woke kerk tegen iedereen die een afwijkende mening heeft en woke figuren die kinderen van 6 jaar al willen introduceren in heel het LGBTQ+-gebeuren.

Het is jammer dat deze discussie, zoals zo vaak tegenwoordig, compleet gepolariseerd is, met langs de ene kant de extreem-linkse vrijheids-prekers en de andere kant extreem-rechtse complotidioten (zoals in de openingspost). De waarheid ligt nochtans ergens in het midden.
Naar schatting is 18 procent van de Nederlandse bevolking van 15 jaar of ouder LHBTQIA. Dit komt neer op ongeveer 2,7 miljoen mensen. Het gaat hierbij vooral om personen met een niet-heteroseksuele oriëntatie.

Ondanks dat ik zelf tot de overige 72% behoor vind ik 2,7 miljoen niet echt marginaal. Dit is bijna een vijfde volgens mij gaat minder dan een vijfde van de media, tv, films over een groep uit de LHBTQIA sectie en is er dus statistisch helmaal geen overmatige media aandacht, dat lijkt dus alleen maar zo als je je er aan stoort. Misschien helpt het om wat toleranter te zijn naar anderen, het maakt het leven een stuk gezelliger.

Over exteem-linkse-vrijheid-sprekers gesproken, grappig dat er (ultra) rechtse 2 partijen in de regering zitten met vrijheid in hun naam maar deze op allerhande manieren willen beknotten.

Ik lees al dat het over wappies gaat en antivaxxers, pro putin kletskoek, mensen wegzetten dus. Mijn mening is dat dit een doorgeslagen beweging is die opgedrongen word. Laat iedereen zelf volwassen worden, en zichzelf begrijpen, ook is er ruimte. Mijn ouders waren fel tegen homoseksualiteit, ik ben dat niet. Heb ook goede vrienden met deze geaardheid en ik heb er helemaal niks op tegen.
Als tiener kwam het ook eens in mij op: vind ik jongens leuker dan meisjes, ja dacht ik, want mijn vrienden zijn jongens. Maar ik vond de meisjes veel spannender en nog steeds.

Laatst bewerkt:
Er wordt je niks opgedrongen, dat las je gebeuren.
Als het allemaal zo erg is negeer het dan.
Ben je niet in staat iets te negeren waar je last van hebt, dan is het misschien slim bij jezelf te rade gaan waarom.

Ik kan me de hele dag druk maken om van alles en nog wat. Of niet.
Ik kies liever voor niet.
Lukt ook niet altijd, maar mijn energie is erger is steken levert me geen stuiver op, en het kost me mijn humeur en gezelligheid
Dan is de rekensom snel gemaakt.

Er wordt je niks opgedrongen, dat las je gebeuren.
Als het allemaal zo erg is negeer het dan.
Ben je niet in staat iets te negeren waar je last van hebt, dan is het misschien slim bij jezelf te rade gaan waarom.

Ik kan me de hele dag druk maken om van alles en nog wat. Of niet.
Ik kies liever voor niet.
Lukt ook niet altijd, maar mijn energie is erger is steken levert me geen stuiver op, en het kost me mijn humeur en gezelligheid
Dan is de rekensom snel gemaakt.
Dat heet bagatelliseren, een manipulatie techniek om mensen het zwijgen op te leggen. Werkt niet bij mij. Probeer het maar op een andere manier.

Terug
Bovenaan Onderaan