de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze verwachte ik al, alleen maar voordelen ?? Zak maar weg in het moeras en stik. Deze forum deelnemer is een infiltrant. Deze figuur is een psychopaat die transhumanisme wil promoten en dient direct verbannen te worden.
Moet je'm horen, zelf al twee maanden lid hier.

• Leuk
Waarderingen: Roba
Doet dat ertoe, meneer hoerenloper? Primaat.
Hij heet bonobo en dat zijn primaten🙈
De bonobo (Pan paniscus) is een mensaap en daarmee een van de primaten. De bonobo staat samen met haar naaste verwant de chimpansee (Pan troglodytes) van alle levende diersoorten het dichtst bij de mens. De bonobo stond vroeger ook bekend als dwergchimpansee.

er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy
Will Ferrell Comedy GIF by Red Giant

De bonobo (Pan paniscus) is een mensaap en daarmee een van de primaten. De bonobo staat samen met haar naaste verwant de chimpansee (Pan troglodytes) van alle levende diersoorten het dichtst bij de mens. De bonobo stond vroeger ook bekend als dwergchimpansee.
De chimpansee had geen moeite om zijn vrouwtje te kiezen

"Voor chimpansees en bonobo's is seks met types van hetzelfde geslacht volkomen normaal."
Voordat mensen een verkeerde indruk krijgen: ik ben volstrekt hetero en heb geen enkele twijfel over mijn genderidentiteit 😆

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan