de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Wat is dit nou weer voor onzin zeg. Mooi stukje "lange Frans tv" Heeft hij zich laten ombouwen tot een Duitse nieuwslezeres misschien? Weer een puur staaltje rechts conservatieve angstzaaierij. :rolleyes:

Wat mij betreft kan iedereen zijn en zich zodanig gedragen zoals ze dat willen.

Echter vind ik niet dat ze daarmee anderen moeten benadelen bijvoorbeeld meedoen aan Miss verkiezingen en/of sportevenementen waarbij vrouwen worden benadeeld.

Verder vind ik ook niet dat ze kinderen moeten opvoeden. Dat dient heilig te zijn welke door een vrouw en man moet gebeuren.

Dat ze teveel aandacht vragen en zelfs krijgen is inderdaad zorgwekkend. Straks gaan hetero-mensen nog in een minderwaardigheidspositie geraken en gaan ze ook een beweging beginnen.
Zoals dat leuke warme fijne pleeggezin uit Vlaardingen dat momenteel voor de rechter staat?

Een genuanceerde discussie over gender identiteit en seksuele geaardheid met oprechte vragen zonder vooroordelen of achterliggende gedachten is mogelijk, maar afgaande de link in de eerste bericht is dit niet het geval.

Je weet (enigszins) wat je doet.

Terug
Bovenaan Onderaan