de LGBTQ-beweging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe denken mensen hierover? Is misschien al eerder ter sprake gekomen, dan heb ik dat gemist, er zijn heel veel verdeelde meningen hierover, so take it easy.
Wat is dit nou weer voor onzin zeg. Mooi stukje "lange Frans tv" Heeft hij zich laten ombouwen tot een Duitse nieuwslezeres misschien? Weer een puur staaltje rechts conservatieve angstzaaierij. :rolleyes:

Wat mij betreft kan iedereen zijn en zich zodanig gedragen zoals ze dat willen.

Echter vind ik niet dat ze daarmee anderen moeten benadelen bijvoorbeeld meedoen aan Miss verkiezingen en/of sportevenementen waarbij vrouwen worden benadeeld.

Verder vind ik ook niet dat ze kinderen moeten opvoeden. Dat dient heilig te zijn welke door een vrouw en man moet gebeuren.

Dat ze teveel aandacht vragen en zelfs krijgen is inderdaad zorgwekkend. Straks gaan hetero-mensen nog in een minderwaardigheidspositie geraken en gaan ze ook een beweging beginnen.
Zoals dat leuke warme fijne pleeggezin uit Vlaardingen dat momenteel voor de rechter staat?

Wat ik vooral grappig vind is dat mensen die dit soort complottheorieën aanhangen de "woke-kaart" moeten trekken als iemand het niet met ze eens is en geen valide argumenten meer hebben.

Ik ben nog nooit lastig gevallen door een homo of trans persoon, en er is weinig tot geen geweld van LHBTQIA+'s specifiek tegen hetero's maar omgekeerd komt dat steeds vaker voor. Dus wat is het probleem? Het is het zoeken naar een zondebok zonder dat er een zonde is. Dat iemand Trans of Gay is heeft 0,0 effect op mijn leven dus live and let live. De straight relatie wordt al honderden jaren ons "door de strot gedrukt", in films op tv, in boeken, comics. Ik heb nog geen LHBTQIA+er horen klagen.

Hier worden een aantal gay's aangehaald die tegen de hele LHBTQIA+ zijn maar ik ken meerdere queer en trans die juist heel erg pro zijn dus het kan beide kanten op gaan. Ik zit kennelijk in een progressiever bubble want bijvoorbeeld de feministes die ik ken hebben een hekel aan TREFs (trans-exclusionary radical feminist)

Waar ik van de week zo hard om heb moeten lachen, een stuk over genderneutrale WC's, waar werd benoemd dat mensen al 2000 jaar naar genderneutrale WC's gaan. De kans is groot dat elke lezer hier er 1 thuis heeft. :eek::ROFLMAO:

Dus wat is het probleem? Het is het zoeken naar een zondebok zonder dat er een zonde is. Dat iemand Trans of Gay is heeft 0,0 effect op mijn leven dus live and let live.
Het probleem ligt in de aanname dat door het propageren van de transgenderideologie kleine kinderen dit 'aangeleerd' krijgen.

Kinderen zijn heel beïnvloedbaar, en zoeken vaak naar een nieuwe identiteit wanneer ze zich slecht in hun vel voelen.

Als je dan nog eens ouders hebt die compleet gestoord zijn, en trans kinderen als modeverschijnsel zien (voorbeelden genoeg in Hollywood), dan duw je hen naar onomkeerbare operaties / hormoontherapieën.

En het probleem is dat je als maatschappij de plicht hebt om de zwakkeren te beschermen.

Je moet maar eens aankomen zoals een Elon Musk, dat je weinig je kinderen ziet, en dat anderen je kind brainwashen en aanzetten tot een transitie.

Terug
Bovenaan Onderaan