@Krolse Kater Ik heb uiteraard geen enkele reden om zoiets te verzinnen. Ik kom al een behoorlijke tijd bij DS en heb daar al verschillende dames 'geprobeerd' (Daisy, Natasja, Ilona, Amber), waarvan sommigen meermaals. En over hen ben ik gematigd tot zeer positief, dus waarom zou ik iets uit m'n duim zuigen?
Ik heb m'n beklag ook gedaan op het forum van DS zelf, maar ik heb geen idee of dat daadwerkelijk gelezen wordt. Ik had het natuurlijk persoonlijk bij de gastvrouw moeten doen, maar in alle hectiek (met die man met z'n broek op zijn knieën in de ontvangstkamer) is dat erbij ingeschoten.
Overigens heeft die gastvrouw mij ooit geprobeerd een probleem met háár planning in de schoenen te schuiven. Bij binnenkomst zei ik een afspraak te hebben met Daisy, en daar moest ik nog even op wachten. Vervolgens kwam er een man binnen die een voorstelrondje liet doen en die Gigi wilde kiezen. De gastvrouw zei dat Gigi al een afspraak had, dus die man vertrok weer. Ik ging naar de wc, kwam terug, en toen zei de gastvrouw tegen me: "Gigi komt er zo aan." Verbaasd zei ik nogmaals dat ik voor Daisy kwam. Toen werd ze geïrriteerd en hield vol dat ik voorheen 'Gigi' had gezegd, en ze was boos dat ze die andere man voor niks had laten vertrekken (ik had aangenomen dat Gigi een afspraak met een andere klant had en natuurlijk niet vermoed dat de gastvrouw op mij doelde, toen ze dat zei tegen die man).
Het werd een welles-nietes, tot ze zei: "we vergissen ons allemaal wel eens, dat is niet erg om toe te geven" alsof ík gek was. Terwijl, ik had van tevoren zelfs nog nooit gehóórd van Gigi, ik wist niet eens dat er een Gigi werkte. Hoe had ik dan ooit haar naam kunnen noemen? Achteraf heb ik haar opgezocht. Forumleden die mijn smaak een beetje kennen weten hoe waarschijnlijk het is dat ik haar zou uitkiezen. ?
Waarschijnlijk hebben jullie haar wel eens gezien, in de weer met die losse blaadjes en post-it notes waarop de schema's staan, waarbij ze steeds de draad kwijtraakt omdat het zo druk ennlawaaig is, en klanten en dames die drie keer moeten corrigeren wie hoe lang naar welke kamer gaat. En dan zeggen dat het aan mij lag. ?
Overigens ga ik wel gewoon terug voor zeker een tweede keer met Amanda en Ilona, dus dit alles is
sans rancune.