Medford
Stamgast
Welnu, het zegt wel iets over het privéhuis als dit een structureel probleem is. Dat de dames hun eigen werktijden mogen bepalen, wil immers niet zeggen dat je als exploitant geen afspraken kunt maken over het doorgeven van die werktijden en eventuele wijzigingen, en geen consequenties kunt verbinden aan het niet naleven van afspraken. Voor mij geldt dat ik na een no-show niet nog een keer met de betreffende dame probeer af te spreken, als er geen goede reden gegeven wordt (bijv. ziekte). Als ik dat bij hetzelfde privéhuis echter met meerdere dames zou meemaken, dan zou ik me toch gaan afvragen met wat voor onderneming ik van doen heb, dat ze zulk een laks beleid voeren dat de dames 'ik mag m'n eigen werktijden bepalen' uitleggen als 'je ziet me wel een keer verschijnen'.Dat @Krolse Kater het privehuis er op aan kijkt dat de planning niet klopt als er een dame niet op komt dagen.
De exploitant heeft zich aan de regels te houden die door de Belastingdienst en UWV zijn opgesteld voor het werken met de opting-in regeling.
Sekswerkers bepalen zelf:
–op welke dagen en tijden ze werken;
–of ze klanten of handelingen weigeren (en ze hoeven niet te vertellen waarom);
–of u ze op hun huisadres kunt bellen of niet
Veel dames hebben een werktelefoon en zetten die pas aan als ze onderweg zijn naar het werk. Met als gevolg dat de exploitant de dame niet kan bereiken als ze te laat of niet op komt dagen.
Vervolgens staat er een teleurgestelde klant @Krolse Kater in je zaak en krijgt de exploitant nog de schuld dat hij zijn planning niet op oorden heeft.