Medford
Stamgast
Inderdaad. Ik zet JavaScript uit als ik die website bezoek.Vind de site van DS vervelend. Je kan nooit direct naar een pagina, maar eerst zie je een foto van Marina of "Lolly" . Man man man waar slaat dat nou weer op.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad. Ik zet JavaScript uit als ik die website bezoek.Vind de site van DS vervelend. Je kan nooit direct naar een pagina, maar eerst zie je een foto van Marina of "Lolly" . Man man man waar slaat dat nou weer op.
hoe zet je java uytInderdaad. Ik zet JavaScript uit als ik die website bezoek.
Door de weeks overdag is het daar gratis parkerenHet is daar toch wel betaald parkeren hoor, in ieder geval s avonds.
JavaScript*hoe zet je java uyt
Elke keer als het over Marina gaat of DS sta jij in de eerste rij om te reageren. Je obsessie met Marina is ziekelijk.Dat is waar, maar ik zie Marina maar wat graag!!! Maar het is trouwens niet de mooiste foto van Marina. Er zijn nog veel mooiere foto's van haar.
je zou kunnen zeggen dat het bonkwaardig isElke keer als het over Marina gaat of DS sta jij in de eerste rij om te reageren. Je obsessie met Marina is ziekelijk.
Jaloers? ?? Ach ja als er niks beters voorhanden is…..Elke keer als het over Marina gaat of DS sta jij in de eerste rij om te reageren. Je obsessie met Marina is ziekelijk.
Dat is ook weer waar, maar de normale website van DS mag wel wat praktischer vind ik.Dat is waar, maar ik zie Marina maar wat graag!!! Maar het is trouwens niet de mooiste foto van Marina. Er zijn nog veel mooiere foto's van haar.
Ik vind dit opzich een prima huis, mooie kamers allen met douche, nette ontvangst door ook nog eens leuke gastvrouwen, maar er is geen vrije marktwerking, dwz alle dames vragen 160 p/u, ik ga vragen wat de kartelwaakhond daar van vind?Het zijn mijn persoonlijke weergave's.
Persoonlijk ben ik wat minder enthousiast over Salon 261:
Voordelen:
- vriendelijke en kordate gastvrouw
- gratis parkeren
- afgelegen (industrieterrein)
- ruime kamers met douche
Nadelen:
- reserveren is ondoorzichtig: sommige via dame zelf, sommige via receptie
- slechte communicatie via email
Dat verklaart je comment dan over betaald parkeren. De keren dat ik ging is in de avond.Ik heb er nog nooit een cent betaald, maar ik wandel in de middag.
Wat ik waardeloos vind is de agenda, die is niet actueel dus meestal maar even bellen.
Lijkt mij toch prima te doen voor de op dienst zijnde gastvrouw maar die zegt dat zij die agenda niet kan aanpassen, word beheerd door iemand die niet in het huis zelf aanwezig is, wat dat aangaat kunnen ze een voorbeeld nemen aan DS Den Haag .Dat klopt, of beter gezegd: van de agenda klopt inderdaad niks van. Hier heb je helemaal niks aan, is ook mijn ervaring. Het is verder wel een goed privéhuis, en dan is zo'n waardeloze agenda weer zo jammer en zeker als je van iets verder moet komen en wat wil gaan plannen. Ik snap ook niet waarom ze dat niet een beetje kunnen bijhouden op de verder best aardige website.
Als je nog niet bij Lara geweest bent dan is dat wellicht een aansprekende dame voor je. Enthousiast op de kamer, vriendelijk, goede service en ik vind haar (maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk) een erg leuke dame om te zien. Daarnaast zou ik wel een keer een date willen proberen met Gloria. Helaas heeft zij wat lastige tijden om in te plannen voor een bezoekje.Ruby is nu de enige vrouw die me op dit moment aan spreek (nog geen ervaring mee)
Mijn favoriete dames waren 1 Layla (half Marokkaanse half Nederlandse, heerlijk vol lichaam pijp koningin
Echt een van de beste konten die ik ooit Doggystyle heb genomen en gerimd hebt
2 was Jennifer alexis texas look a like
Kon je echt heerlijk mee zoenen en haar borsten zijn echt prachtig
Goede herinneringen moet je koesteren
Dit geldt voor vrijwel alle privéhuizen. Daarbij is de photoshop ook overduidelijk te zien: zulke gladgestreken huidjes heeft geen enkel echt mens.En daarnaast wordt er driftig gephotoshopt bij Diana's Secret. Ook kloppen de leeftijden soms bij lange na niet. Ik zou bij dit privéhuis nooit een blind-date afspreken, eerst de dame zien.
Ik vind dat op zich een mooi huis, grote nette kamers, huiskamer ontvangst ben ik niet zo dol op. Redelijke prijzen, fijne ontvangst. Maar slechts heel weinig aantrekkelijke dames, vind ik. Heel veel 'opgespoten', met siliconen bewerkte, getattoeerde, met make-up geplamuurde dames. Veelal Oostblok types. Veelal ehm... te hoog BMI. ? Ieder z'n smaak natuurlijk. Voor mij is er Daisy, Natasja en wil eens kennis maken met Sienna, maar daar houdt het op. Jammer, want het huis op zich is gewoon prima.Ik vind het ook wel interessant dat anderen weer wat minder enthousiast zijn over DS dan ik bijvoorbeeld, dus wat mij betreft maakt iedereen hier zijn eigen rijtje.
Is dat zo, want als ik naar hun website kijk krijg ik qua afkomst en type niet dat beeld? Komt op mij vrij gevarieerd over.Heel veel 'opgespoten', met siliconen bewerkte, getattoeerde, met make-up geplamuurde dames. Veelal Oostblok types. Veelal ehm... te hoog BMI. ?
Leila, dat was voor mij echt de 'gold standard'! Nog nooit zo'n geweldige meid meegemaakt. De topper aller toppers. De enige dvp waarop ik verliefd had kunnen worden (als ik niet stevig in m'n schoenen stond). Bloedjemooi en super lief en zacht, speels, initiatiefrijk, sensueel. Echt een prachtmeisje. Ik was heel erg teleurgesteld toen zij ermee ophield. Ik moest twee uur heen en twee uur terug reizen voor haar, maar had het er graag voor over.Dat klopt, er zijn een paar leuke dames vertrokken. Ik heb goede herinneringen aan Leila, een supermeid! De 1e keer een blind-date en ik ben nog vaak bij haar terug gekomen.
Te hoog BMI, ik houd dit echt even voor jou rekening, want bij jou ligt wat dat betreft de lat vrij hoog (of juist laag, net hoe je het interpreteert).Ik vind dat op zich een mooi huis, grote nette kamers, huiskamer ontvangst ben ik niet zo dol op. Redelijke prijzen, fijne ontvangst. Maar slechts heel weinig aantrekkelijke dames, vind ik. Heel veel 'opgespoten', met siliconen bewerkte, getattoeerde, met make-up geplamuurde dames. Veelal Oostblok types. Veelal ehm... te hoog BMI. ? Ieder z'n smaak natuurlijk. Voor mij is er Daisy, Natasja en wil eens kennis maken met Sienna, maar daar houdt het op. Jammer, want het huis op zich is gewoon prima.
Klopt, het was echt een schatje. Bij haar had ik niet het gevoel bij een dvp te zijn, ze bleef altijd natuurlijk en oprecht. Ik had toendertijd een blind-date geboekt, het bleek een schot in de roos te zijn. Ik ben nog vaak bij haar terug geweest.Leila, dat was voor mij echt de 'gold standard'! Nog nooit zo'n geweldige meid meegemaakt. De topper aller toppers. De enige dvp waarop ik verliefd had kunnen worden (als ik niet stevig in m'n schoenen stond). Bloedjemooi en super lief en zacht, speels, initiatiefrijk, sensueel. Echt een prachtmeisje. Ik was heel erg teleurgesteld toen zij ermee ophield. Ik moest twee uur heen en twee uur terug reizen voor haar, maar had het er graag voor over.
Ha, dat vind ik een mooie omschrijving! Helemaal mee eens, en dat het geheel per persoon verschilt hoe je oordeel is, afhankelijk van je smaak, staat natuurlijk buiten kijf.Het is een beetje een barbie-huis, dat wil ik wel toegeven, dus als dat je smaak absoluut niet is, dan is het misschien een stuk minder aantrekkelijk daar.