Twee weken geleden een avondje Vila Weitzigt met wat vrienden gedaan en ik moet zeggen, het was een topavond. De ontvangst is vriendelijk en na betaling van 60 euro kun je lekker aan de bar gaan zitten of gewoon even rondlopen in het zwembad en sauna gedeelte en plaats nemen op de gezellige zitjes. Het is echt een mooie tent, zelfs met een tuin die me in de zomer best gezellig lijkt.
We waren vrij vroeg en het was nog rustig dus we werden vrij snel benadert door een aantal dames, maar niet irritant opdringerig, dus je hebt alle tijd een keuze te maken.
Voor die 60 euro kun je net zoveel bier en frisdrank bestellen als je wilt en de barman heeft meteen door als je glas bijna leeg is, topper dus. Er hing een gezellige relaxte sfeer en het aanbod van dames was goed, niet alleen kwa aantal, maar ook zeker voor wat betreft uiterlijk, de meeste dames zien er goed en verzorgd uit en er lopen zelfs een paar bloedmooie bij.
Zoals gezegd waren we vrij vroeg en na zo'n anderhalf uur ben ik gezellig naar boven gegaan met Eva, een Roemeense met een heerlijk lichaam en een gezellige persoonlijkheid. Ik ben een half uurtje boven geweest en ook daar mankeerde niets aan.
Daarna weer in de bar plaatsgenomen, inmiddels was de DJ gearriveerd en werd het steeds gezelliger en drukker, op andere avonden schijnen er ook live muziek te zijn, maar deze avond dus alleen de DJ.
Ik ben gezellig op de bank tussen een aantal dames in gaan zitten en we hebben het heel gezellig gehad, lekker lol maken en de dames drongen zich niet te veel op en ze bleven gelukkig niet steeds om drank vragen, wat ik in sommige andere tenten heel irritant vindt.
Ik had eigenlijk nog wel een keer naar boven gewild, (zeker met de dame die me liet voelen dat ze geen slipje aan had) maar we gingen op tijd weer weg omdat we de volgende dag zeer vroeg op moesten.
Vooropgesteld: ik ben een liefhebber van het concept; lekker een avondje op stap, muziekje en drankje erbij en als je zin hebt kun je ook nog lekkere sex hebben, zo niet dan heb je toch nog een gezellige avond.
Ik ging om die reden ook af en toe naar de Oq in Rotterdam, maar het aanbod dames was daar de laatste keer abominabel en de prijzen lijken helemaal nergens meer op.
In Weitzigt werken echter echt leuke dames en heb je voor die 60 euro entree en 80 euro DVP gewoon een topavond. Ik ben dus bang dat dit een maandelijks gebeuren gaat worden.
Enige minpunt waren de 2 gokkasten die in het midden staan, dat ontsiert de boel wel een beetje, zeker als er zo'n schreeuwlelijk achter zit die net even te veel gedronken heeft en denkt dat ie het uitgevonden heeft.
Gelukkig duurde dat niet lang.
Ik ben vorige week weer een avondje geweest en het blijkt maar weer wat een verschil er tussen de avonden kan zitten. Deze keer was het erg rustig voor een vrijdag, zowel kwa mannen als dames.
Er liepen een aantal meiden rond, waarvan er 1 ronduit prachtig was, het nadeel was dat ze dat zelf ook een beetje te veel vond en totaal geen interactie plaats vindt. Dat goldt trouwens ook voor de andere dames, werd er tijdens mijn vorige bezoek nog rechts en links flink geflirt, nu was er geen enkele dame die interesse leek te hebben om wat centen te verdienen.. en nee dat lag niet aan mij, ik zag geen enkele dame op een heer afstappen.
Het verbaasde me, want dat was vorige keer wel anders, toen was er veel leuke interactie zonder dat de dames irritant opdringerig waren.
Ik sprak een dame aan op het feit dat het zo rustig was, ze gaf als antwoord Ramadan (wat ik niet snap want vorige keer heb ik geen moslim gezien) en het feit dat Pasen afgelopen weekend in Roemenië gevierd werd dus alle Roemeense dames waren weg, laten we die laatste redenering maar aannemen dan.
Toen er ook nog een DJ kwam die kei en keihard van die teringmuziek (pardon my french) draaide, van die Marrokkaanse/arabische rapachtige bagger, toen had ik het wel gehad.
Daar had de club m.i. wel wat van mogen zeggen, die muziek en DJ deden het leuk bij een paar van die meiden, maar de muziek is er primair voor bedoeld een leuke sfeer te creëren lijkt me, met name voor de gasten.
Toen was het wel mooi geweest en zijn we onverrichterzake opgestapt, wat een sfeerloze sneue avond zeg.
Aan de tent lag het niet, die is mooi, de barman schenkt uitstekend en ook de beveiliging is netjes op orde, er kwam zelfs een drugshond even snuffelen.
Ik ga zeker nog eens terug, maar hoop dan wel op wat meer gezelligheid en op dames die het in ieder geval willen proberen om het de mannen een beetje naar de zin te maken.