Ook als ze langer blijven wordt de agenda bij DS aangepast. Ik denk eerlijk gezegd eerder dan in het geval dat ze eerder weggaan. Maar dat is mijn ervaring.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had de hoop toen de tent dicht ging ivm de c-lockdown dat het gemoderniseerd zou worden, helaas gemiste kans, ik vind dat zo'n armoedig gedoe aan die wastafel.Een paar jaar geleden hadden ze daar brand. Ze hadden de kans om alles goed in te richten...
Ik had de hoop toen de tent dicht ging ivm de c-lockdown dat het gemoderniseerd zou worden, helaas gemiste kans, ik vind dat zo'n armoedig gedoe aan die wastafel.
ik vind dat zo'n armoedig gedoe aan die wastafel.
Wie zijn er onder de 25 danWerken er nu studentes bij DS? Meiden onder de 25?
Wie is dat?Binnenkort Nicole Cremers bij Dians Secret?
Haha, nee laat maar, Gillis zegt mij al genoeg! (En wat erg dat ik weet wie dat is; daar heb ik nooit om gevraagd.)De ex-vriendin van Peter Gillis, Massa is Kassa.
Google op Nicol Kremers.
Eens, moeten echt renoveren daar. Met wie had je de date?Vandaag na een lange tijd even bij Diana Secret in Den Haag beland, dat was toch echt de laatste keer daar, wat een ouwe meuk zeg, gaten in het tapijt op de trap, kussens op bed zagen er niet fris uit. Date was opzich oké.
Klopt, veel nep meiden.Ouwe meuk qua inrichting is nog tot daar aan toe. Als de meiden nou net zo mooi en geweldig waren zoals op hun site staat, dan zou het een top privéhuis zijn. Helaas is dat ook allemaal schone schijn, veel gephotoshopte foto's en meiden die wel 10 tot 15 jaar ouder zijn dan op hun profiel staat. Er zit af en toe een leuke meid tussen, maar de keren dat ik er was vond ik het niet veel soeps.
De meiden zijn er op zich wel, maar inderdaad flink fotoshop waarmee we wat jaartjes een kilotjes vanaf zijn gehaald, sommige meiden lijken niet eens op de foto's, een enkeling wel. Jammer als ze dat doen, als je bang bent dat ze geen loop krijgen op basis van hun echte foto's, neem ze dan niet in huis ;-)Klopt, veel nep meiden.
Casa Cherda is qua pand veel beter. Wat de dames betreft kunnen de smaken verschillen.In een VIP kamer zitten met bijna de hele tijd het geluid van de piepende leidingen van de kraan en een defecte douche met alleen maar koud water, maakt het inderdaad niet beter helaas...
Maar eerlijk is eerlijk, dit was mijn vaste go to plek, geen idee hoe de overige Haagse huizen zich verhouden tot DS?
De enige plek die me enigzins aanspreekt kwa aanbod op de website is Stout, maar verder geen ervaringen mee.
Stout is inderdaad qua aanbod de moeite waard, maar het heeft een groot nadeel waardoor ik daar niet kom. Je kunt nl. geen afspraken van een half uur maken, alleen maar vanaf 1 uur. Als ik voor de eerste keer bij een dame kom dan wil ik niet gelijk 1 uur afspreken. En op de bonnefooi even langs gaan is voor mij geen optie.De enige plek die me enigzins aanspreekt kwa aanbod op de website is Stout, maar verder geen ervaringen mee.
Stout is inderdaad qua aanbod de moeite waard, maar het heeft een groot nadeel waardoor ik daar niet kom. Je kunt nl. geen afspraken van een half uur maken, alleen maar vanaf 1 uur. Als ik voor de eerste keer bij een dame kom dan wil ik niet gelijk 1 uur afspreken. En op de bonnefooi even langs gaan is voor mij geen optie.
Waarom zou je een afspraak willen maken met een dame die je nooit gezien hebt??
doen een heleboel huizen. is alsof ze geen goed personeel kunnen vinden@AmanSR 95% van de meiden die bij Stout op de site staan, werken daar al heel lang niet meer. Ik heb dat in de gaten gehouden (de 'dames' pagina vs de 'agenda') en regelmatig gebeld, maar het is steeds hetzelfde handjevol dames. Als je hoopt op één van die lekkere jonge Marokkaansen bijv. waarmee ze adverteren, vergeet het maar!
Heel naar! Maar in hoeverre kloppen de dame met hun foto's en bio?@AmanSR 95% van de meiden die bij Stout op de site staan, werken daar al heel lang niet meer. Ik heb dat in de gaten gehouden (de 'dames' pagina vs de 'agenda') en regelmatig gebeld, maar het is steeds hetzelfde handjevol dames. Als je hoopt op één van die lekkere jonge Marokkaansen bijv. waarmee ze adverteren, vergeet het maar!
Ik had in januari dit jaar nog een afspraak gemaakt bij Stout voor drie kwartier. Jammer dat ze daar recent van zijn afgestapt.
Bij Samantha prive deden ze helemaal geen afspraken.
Wat mij opvalt is dat er amper 100% Hollandse meiden zijn. Vroeger ( jaren 90) had je meiden van klasse. Echt mooie Hollandse meiden, zoals in erotische films. Nu is het raamprostitutie nivo.DS is inmiddels ver afgegleden. Geen enkele investering in het interieur. Echt ouwe meuk idd.
En verder wordt het aanbod van de dames ook een heel stuk minder. Er blijven bijna geen toppers meer over daar op een enkele uitzondering daargelaten. Ben benieuwd hoe het zich daar verder ontwikkelt. Is het echt vergane glorie of gaat men er een nieuw verfrissend en eerlijk beleid voeren?