Nogmaals, dit gebeurt bij alle privéhuizen. Laatst was ik bij een privéhuis in Rotterdam waar volgens de foto's een slanke twintiger met een strak klein kontje zou moeten werken. Komt ze tevoorschijn, is het een midden-dertiger met uitgezakt lijf. Bij een privéhuis in Utrecht zitten wachten op iemand die volgens de beschrijving superslank zou moeten zijn, komt er iemand binnen met behoorlijke zwembandjes.Dat is toch ook zo?
Bij DS erger ik me er al jaren aan en het is zelfs de reden dat ik er zelden meer heen ga. Je kunt op basis van de info op de site niet eens bij benadering weten welke soort vrouw je wacht. Ze kan in werkelijkheid twintig jaar ouder zijn en twee keer zo dik. Een studente kan in werkelijkheid een werkelijk oliedom meiske zijn (van 30). Wie wordt geafficheerd als Playboymodel doet in werkelijkheid vermoeden dat de Playboy haar lat nogal verlaagd heeft sinds de ver in het verleden liggende dagen dat ik dat blad nog wel eens inkeek. Daarnaast noemen ze bij DS Roemeense meiden steevast Italiaans, Zweeds of, zoals nu bij Sibel, Turks.
Ik heb het nooit begrepen. Een oliedomme Roemeense meid van 33 kan geweldig in bed zijn en dus een bezoek meer dan waard. Maar als ik op basis van de mij beschikbare info een Italiaanse academica van 23 verwacht, acht ik mij besodemieterd.
Het is bedoeld als een lokkertje, maar het stoot mij juist af.
Dat weet je als je met privéhuizen te maken hebt, alles wordt mooier gemaakt dan het is. Blind een afspraak maken is altijd een gok en je weet pas echt hoe de dames eruit zien als je een voorstelrondje hebt laten doen. Als dat je afstoot, kun je bij geen enkel huis terecht en kun je beter een andere vorm van wandelen kiezen.
Kortom, ik vind het onrecht dat DS er daarvoor specifiek wordt uitgepikt.