el niño mimado!
Meubelstuk
Ik zag het ook. O ja en Alyha is ineens van 24 naar 21 jaar gegaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMM zou er ook goed aan doen om in de agenda een expliciete datum erbij te vermelden (geldt overigens voor meer privéhuizen). De grote vraag blijft immers in de huidige opzet van de MM-agenda of bijv. met de maandag nou de afgelopen maandag wordt bedoeld of de opvolgende maandag. Het is immers zinloos om de agenda van verstreken dagen online te laten staan, maar daar lijkt het wel op.Ik denk dat ze nog wat een het sleutelen zijn aan de site. De dagen bij de dames zijn namelijk anders dan als je op de aanwezigheid klikt.
Ik kom er al langere tijd regelmatig bij DS en nog nooit is me iets extra gerekend voor wat mij betreft gewoon onder normale basis-sex valt. PZC, anaal, en andere speciale verzoeken snap ik dat dames er extra voor rekenen. Maar de eerder genoemde zaken doe je volgens mij wel of niet. Beiden respecteer ik, maar er extra voor rekenen en erover liegen niet.
Maken jullie afspraken bij een privehuis via het huis (mag dat uberhaupt), of doen jullie dat via de dame zelf?
[..]
Omdat Amanda nu bij Maison Monty werkt en ik haar graag wil bezoeken heb ik de ervaringen met Maison Monty gelezen. Ik lees nogal wisselende verhalen, waardoor ik lichte aarzeling heb om naar Maison Monty te gaan. Ik ben overigens één keer (in 2020) bij Maison Monty geweest en dat was wel een goede ervaring met Paulina. Alleen viel mij toen al op dat de kamers nogal klein waren en dat je voor het bad € 15,- extra moest neertellen terwijl dit in mijn ogen het niet waard was.
Een paar jaar geleden hadden ze daar brand. Ze hadden de kans om alles goed in te richten...de badkamer bij DS is defect tot nader orde en laatst in de jungle room was de kan van de wastafel constant aan het piepen, erg afleidend! Of pand, aan vernieuwing toe.
Nou die brand is wel iets langer dan een "paar jaar" geleden geweest. Om precies te zijn in 2006!!! Dus geen oude koeien uit de sloot halen.Een paar jaar geleden hadden ze daar brand. Ze hadden de kans om alles goed in te richten...
Je zegt dit, alsof het iets slechts is.Werving van studentes omdat er ook bij DS een personeelstekort is ontstaan.
Je zegt dit, alsof het iets slechts is.
Overigens zie ik op de agenda van DS op vrijwel alle dagen veel dames staan, en zijn er veel werkzaam bij DS, dus ik zie het probleem niet zo. Vaak niet naar mijn smaak maar da's persoonlijk.