Dan moet je wel bereid zijn bijna anderhalf uur reistijd te accepteren. Voor een hele dag is dat voor mij acceptabel, maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBegrijp ik nu goed dat er weer een paar aziatische schonen in Venus zijn neergestreken? Dan moet ik toch snel weer eens die kant op want is toch wel een serieuze voorkeur van me!Half uurtje later was de pizza gezakt en een kamer gemaakt met Honey. Mooie slanke thaise dame. Tongzoenen was niet zoveel als bij Ella maar nog ok. Pijpen was goed, ze probeert wel af en toe diep te gaan. Intiem leek ze wel haast te hebben met paar keren "cum in me baby" te zeggen en we waren nog maar 2 standjes verder. 4 standjes kunnen volhouden want ze voelde wel strak aan. Ik kreeg van haar nog een compliment dat ik een goeie uithoudingsvermogen had. Herhalingsgevaar is er zeker, ze vertrekt met Tuk in november naar Thailand zei ze nog wel.
Dan ga ik er binnenkort mijn licht (en mijn lichtsabel ) weer eens opsteken: lus wel weer eens wat exotisch fruit uit Azie!En honey is echt honey.. wat een lekker klein ding
Ik wil binnenkort ook eens gaan kijken. Dit zijn de prijzen voor "standaard"? Eventuele extra's komen daar nog bij? En waar moet ik dan aan denken qua prijzen?Nee was ouderwets op de kamer dit keer!
50 eu per 30 min
100 per 60 min
125 voor 75min
150 per 90 min
60 euro entree + gratis maaltijd twv 9 euro uit mijn hoofd. Daarboven bijbetalen.
CIM is 50 extra en een redelijk algemene service. Anaal doet lang niet iedereen.Ik wil binnenkort ook eens gaan kijken. Dit zijn de prijzen voor "standaard"? Eventuele extra's komen daar nog bij? En waar moet ik dan aan denken qua prijzen?
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een uitgebreide GFE, beetje experimenteren, enz