• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerlijk! Ik denk non-fictie. Het is een poëtische zinspeling op ijsberen. Juist daarom geniet ik van zijn tekst. De erving blijft realistisch
Ik weet wel zeker dat er niets verzonnen is. MB heeft altijd de nodige prullaria zoals knuffels bij zich voor de dames. En die Duitse agent die Nederlands spreekt heeft mij (samen met een NL douanier, dan mogen ze zo'n beetje alles) ook al eens aangehouden toen ik nog in mijn Zeer Snelle auto langs kwam vliegen richting Hamminkeln.
 
@Mentholbear, jemig wat kan jij goed schrijven. Zoals jij aangehouden wordt door de politie, ..... Wanneer ga jij een roman schrijven?
Dank voor de aardige woorden.
Maar ik ben niet goed genoeg om een roman te schrijven.

Misschien als ik alle verslagen achter mekaar zet ik wel een bundel kan laten drukken ;)
Houden de dames wacht van beertjes of denken ze ook "wat een mafkees".

Oh, vast wel. Ik heb wel vaker bedenkelijke gezichten gezien bij het overhandigen van een geschenkje. Maar dat is het ook slechts. Een token van mijn waardering voor de tijd met haar.
Maar meestal zijn de reacties wel positief. Van ermee rond paraderen en aan al haar vriendinnen en de theke aan toe laten zien, waardoor die als vliegen op stront afkwamen.
Tot dames die het aan hun dochter, zoon, neefje, nichtje, etc hebben weggeven, omdat het niet hun stijl/ding is, maar 't wel leuk genoeg vonden om iemand anders ermee blij te kunnen maken. Dat doet me ook deugd. Soms pas ik m'n presentje daar zelfs op aan.
En met Kerst en/of Pasen heb ik voor alle DVP in een club een presentje mee. Dan gaat m'n mascotte/kameraad Santa Claus of Paashaas mee. Dames die het eerder meegemaakt hebben weten dan vaak al hoe laat het is.

En die verwijzing naar ijsberen is leuk gevonden, maar het waren dus letterlijk knuffelbeertjes die ik in m'n weekend/saunaclub tas had.
Naast m'n slippers, zonnebrandcrème, massageolie, backup badjas en handdoeken voor als ik naar een gewone wellness resort ga of als een de badjas van een SC geen zakken heeft, was het voor meneer de agent waarschijnlijk wel geloofwaardig dat ik op weg was naar een SC.

Op wat er in het hoofd van de agent omging, is verder het hele verslag zoals ik het beleefd heb en niks van verzonnen.
Hooguit dat dementholbear wat details of volgorde een beetje is vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de aardige woorden.
Maar ik ben niet goed genoeg om een roman te schrijven.

Misschien als ik alle verslagen achter mekaar zet ik wel een bundel kan laten drukken ;)


Oh, vast wel. Ik heb wel vaker bedenkelijke gezichten gezien bij het overhandigen van een geschenkje. Maar dat is het ook slechts. Een token van mijn waardering voor de tijd met haar.
Maar meestal zijn de reacties wel positief. Van ermee rond paraderen en aan al haar vriendinnen en de theke aan toe laten zien, waardoor die als vliegen op stront afkwamen.
Tot dames die het aan hun dochter, zoon, neefje, nichtje, etc hebben weggeven, omdat het niet hun stijl/ding is, maar 't wel leuk genoeg vonden om iemand anders ermee blij te kunnen maken. Dat doet me ook deugd. Soms pas ik m'n presentje daar zelfs op aan.
En met Kerst en/of Pasen heb ik voor alle DVP in een club een presentje mee. Dan gaat m'n mascotte/kameraad Santa Claus of Paashaas mee. Dames die het eerder meegemaakt hebben weten dan vaak al hoe laat het is.

En die verwijzing naar ijsberen is leuk gevonden, maar het waren dus letterlijk knuffelbeertjes die ik in m'n weekend/saunaclub tas had.
Naast m'n slippers, zonnebrandcrème, massageolie, backup badjas en handdoeken voor als ik naar een gewone wellness resort ga of als een de badjas van een SC geen zakken heeft, was het voor meneer de agent waarschijnlijk wel geloofwaardig dat ik op weg was naar een SC.

Op wat er in het hoofd van de agent omging, is verder het hele verslag zoals ik het beleefd heb en niks van verzonnen.
Hooguit dat dementholbear wat details of volgorde een beetje is vergeten
Leuk. Tja ik heb wel eens parfum gegeven aan sommige dames; toch iets anders. En mijn speciale DVP / vriendinnetje had geen klagen …. die cadeautjes werden zeer gewaardeerd mede omdat haar wensen werden vervuld …. Of het slim was?; ik gunde het haar
 
Het gaat ook om het gunnen van een leuk kleinigheidje.
Het wordt vervelend als sommige dames dingen gaan verwachten. Zo van ik ben vorige week jarig geweest, dus wat heb je voor me? Of zoals vandaag een dame die vroeg wat ik zoal in m'n locker. Duidelijk doelend dat ze iets wilt krijgen.

Aan de andere kant ook enkele keren meegemaakt dat 1 van de dames iets ook heel graag wou en het zelfs van me wilde kopen. 1 daarvan (kan me helaas niet meer herinneren welke club dat was, ben er volgens mij maar 1x geweest in 2017, ze hadden volgens mij luikjes of klapraampjes bij de receptie/entree) was dat een poetsvrouw me in de kleedkamer op kwam zoeken toen ik me aan het omkleden was om te vertrekken dat ze zo iets ook heel graag voor d'r kind wou en of ze er 1 mocht kopen. Ze bood me (waarschijnlijk zonder dat ze het wist) meer aan dan het ding koste. Tja, vond het nogal ongemakkelijk om er geld voor te vragen, en het bleek dat ze 't wel heel graag wilde. Heb toen maar over m'n hart gestreken en haar er ook eentje gegeven. Was een solar powerbank met ventilator. Ideaal voor de warme zomer destijds, dacht ik zo.
 
Het gaat ook om het gunnen van een leuk kleinigheidje.
Het wordt vervelend als sommige dames dingen gaan verwachten. Zo van ik ben vorige week jarig geweest, dus wat heb je voor me? Of zoals vandaag een dame die vroeg wat ik zoal in m'n locker. Duidelijk doelend dat ze iets wilt krijgen.

Aan de andere kant ook enkele keren meegemaakt dat 1 van de dames iets ook heel graag wou en het zelfs van me wilde kopen. 1 daarvan (kan me helaas niet meer herinneren welke club dat was, ben er volgens mij maar 1x geweest in 2017, ze hadden volgens mij luikjes of klapraampjes bij de receptie/entree) was dat een poetsvrouw me in de kleedkamer op kwam zoeken toen ik me aan het omkleden was om te vertrekken dat ze zo iets ook heel graag voor d'r kind wou en of ze er 1 mocht kopen. Ze bood me (waarschijnlijk zonder dat ze het wist) meer aan dan het ding koste. Tja, vond het nogal ongemakkelijk om er geld voor te vragen, en het bleek dat ze 't wel heel graag wilde. Heb toen maar over m'n hart gestreken en haar er ook eentje gegeven. Was een solar powerbank met ventilator. Ideaal voor de warme zomer destijds, dacht ik zo.
Ja wat geeft het. En als iemand speciaal is dan mag het ook wel iets speciaals zijn. Ik kreeg zelf ook cadeautjes
 
Laatst bewerkt:
beetje late recensie, maar dacht zal toch ook weer eens een keer iets melden, aangezien ik dat de laatste paar keer eigenlijk niet meer had gedaan.

Op de 4e van de 7e iets voor 5 op de venusheuvel aangekomen.
was een late beslissing toen ik halverwege de dag eigenlijk wel genoeg van werken had en erg toe was aan wat ontspanning
het had de hele dag wat geregend en zou later op de avond ook weer flink gaan regenen, maar het was precies mooi en zonnig de uren dat ik er buiten nog even van kon genieten.

Bij binnenkomst even een koffie gehaald en een dikke knuffel van Sherry in ontvangst genomen en na een kort babbeltje (waarin ze me al aangaf dat ze denkelijk de hele avond vol zou zitten) ben ik eerst even buiten rustig gaan relaxen.
Er was een mooie balans van dames en heren deze avond, maar er werd vrij weinig gekamerd merkte ik, want de dames zaten een beetje verveeld voor zich uit te kijken in de bar.

na een paar uur zonnen/relaxen en een hapje gegeten te hebben was het tijd voor wat plezier.
Sherry was inderdaad bezet, maar haar jongere zus lag half slapend op 1 van de tafels zich te vervelen, en aangezien ik alleen nog verhalen gehoord had maar geen ervaring met haar had, er maar eens op afgestapt.
Na een korte kennismaking haar en sleutel laten halen en naar de kamer getrokken voor een uurtje (ont)spannning

Moet zeggen. dat ik een betere klik en connectie met Sherry heb, maar de zus is een perfect alternatief voor een fijne kamergang.

Tegen 10 uur de club weer verlaten, want het was per slot van rekening pas donderdag dus er moest vrijdag gewoon nog een dagje gewerkt worden.

nu hegt mooer weer is toch maar weer eens gauw een langere dag plannen om lekker van de tuin te genieten.
 
Ja. Wel zijn er veel nieuwe dames, waarvan een aantal de service beperkt ten opzichte van wat we daar gewend zijn.
Oké, dat is erg jammer. Service was er in het verleden altijd erg goed voor het standaard bedrag! Dat zullen die nieuwe dames denk ik wel gaan merken in de zin dat die minder klanten gaan krijgen dan de bekende dames die er al een tijdje zitten!
 
KINO

Op de 13 van de 8e weer eens met het mooie weer naar Venus getrokken.
Voor 6 tientjes een large badjas meegekregen. Niet bepaald nodig met dit weer, maar toch handig die zakken om spulletjes in kwijt te kunnen...

Simpele brunch genomen met wat broodjes en worstjes. En daarna de tuin in om van het zonnetje te genieten. Kanonnuh, wat is het weer heet vandaag. De barman maakte overuren om m'n glas gevuld te houden ;)

Fijn was dat hun zwembad lekker koel was voor een verfrissende duik. Hun buiten sauna was goed op temperatuur, terwijl de binnen sauna uit stond. Het was binnen ook al warm genoeg...
Beide jacuzzi's waren lekker op temperatuur.
Genoeg vrije ligbedjes waren er beschikbaar om even lekker op te liggen bakken.
Verder waren de nieuwe zithoeken van de schutting verplaatst naar naast het gebouw. De reden is me even ontgaan, want volgens mij stonden ze al prima.

Buiten werd ik onverwachts aangesproken of ik toevallig Mentholbear was. Krijg nou, ben ik nou berucht of heeft dementholbear weer een gat in het geheugen dat ie de beste man niet herkende.
Het blijkt (nog) niet schrijvende ijsbeer Quasimodo te zijn. Hij zag dat Chinaklaus weer es prullaria aan de klapeksters aan het splijten was, en dacht 1 en 1 is vast 2.
Gezellig aanspraak mee gehad gedurende de dag. Wie weet of ie ooit misschien wat actiever wordt op het forum. Hoe dan ook, het was aangenaam kennis maken!

Wat ook aangenaam was het aantal dames. Zo een stuk of 12 op een dinsdag tijdens de vakantieperiode vind ik niet verkeerd. Favorietje Sara bleek helaas een pannenkoeken te hebben. Maar Sherry was wel beschikbaar. Haar uitgenodigd om samen nog wat meer te zweten. De hitte speelde echter parten bij haar en het werd een redelijk kamertje. Ze deed wel haar best, maar het was gewoon zwaar met dit weer. En dit lui varken stak weer eens geen ene poot uit...
Na wat wellness rondjes Anka aangesproken. Zij wenste gezien de hitte een kino sessie te doen. En zo doende werd het volgens mij de eerste keer in de Venus kino. Me heerlijk laten verwennen door deze GOSC meid.

Speciaal nog een keer voor Quasimodo en anderen die het gemist hebben: GOSC is een vette knipoog naar het Zwitserse COSC keurmerk voor chronometer gecertificeerde horloges met hoge kwaliteitseisen.
Het is een officieus FKK keurmerk verwijzend naar de Gouwe/Goeie Ouwe Sauna Club service kwaliteit van de dames van plezier. De standaard van voor medio 2017. Bij sommigen ook wel bekend als de heilige drie eenheid.
Voor de Engelstaligen onder de noemer Good Old Sauna Club service.

Aan het eind van de avond nog een heerlijk steak besteld. Ook nu weer restaurant kwaliteit: redelijk mals, mooi stuk sappig vlees zonder taaie stukken er tussen, en geurig gegrild.
De extra €11 was het zelfs deze Dagobear waard.

In de avond ook nog de masseuse Tuk even gezien. Had op het forum begrepen dat ze af en toe even d'r gezicht laat zien, maar nog niet terug aan het werk is.
Hoop voor menig beer én dame dat ze weer gauw paraat is. Velen weten haar kunsten te waarderen.

Vlak voor vertrek nog even wezen bubbelen in de binnensauna. Daar in gesprek geraakt met 2 Nederlandse heren die graag Venus bezoeken. Ze vinden het een club lekker dichtbij, met goeie kwaliteit voor een schappelijke prijs. Daar moest ik ze gelijk in geven.

Ik heb me weer prima vermaakt. Als beer kon ik me makkelijk afkoelen met deze hitte in het zwembadje. Maar voor de dames en helemaal op de kamer was het nogal warm.
In de bar hadden ze 2 grote ventilatoren staan voor wat verkoeling. Maar dan moet je er wel in de buurt van zitten om er iets van te merken.
Hou dat in je achterhoofd als je op een hete dag Sc Venus overweegt te bezoeken.
 
Zaterdag weer naar FKK Venus gegaan. Het was mooi weer en voor het eerst heb ik buiten gebruik gemaakt van het bubbelbad, de sauna en lekker liggen zonnen op de witte ligbedden.
Ik was er rond 11:30. Het was nog rustig. Alleen de Dominicaanse Katy aanwezig. Vanaf 12:30 druppelde de dames binnen en rond 13:30 liepen er toch zo'n 12 schoonheden rond.
Aangezien het toch rustig was ben ik begonnen met de sauna en het bubbelbad. Ondertussen zag ik steeds meer Tiny meiden lopen met hun zachte huid en glad geschoren gleufjes. Precies waar ik voor kom.
Bijzonder is verder dat de dames niet op hun telefoon zitten (verboden) maar dat het voor de mannen niet is verboden om met hun telefoon rond te lopen. Ik heb geen ongepast gedrag gezien maar het blijft bijzonder.
Wat verder opviel is, dat Gloria nog keurig op de site stond en nu van de site is verdwenen en dat Gabriela nog niet op de site stond en nu wel. Waarschijnlijk was het haar eerste dag. Op de site staat dat ze 21 jaar is, maar ik denk eerder dat ze 18/19 jaar is. (zie mijn verslag over haar) Ook de vaste waardes als Sherry, Oana en Anka waren aanwezig zonder pannenkoek.

Verslagen van de meiden volgen nog
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voorlopig denk ik wel klaar met Venus. Avondeten was buffet en de vliegen aten meer dan ik…een donut wilde ik nog wel proberen omdat ik daar geen vliegen zag. De rest zag er züm kotsen uit. Geklaagd maar de schouders werden opgehaald. De banken bij het indoor jacuzzi en bovenop de verhoging laten allemaal hun buitenste laag los. Buiten in het nieuwe gedeelte hebben ze de hokjes verplaatst naar de andere kant van het pad, verder is er in al die maanden amper tot niks gebeurd.
De dames waar ik al vaak genoeg bij ben geweest waren, zoals gewoonlijk in Venus, weer aan het samenklonteren en leken drukker met het niksen dan voorzichtig een ijsbeer te charteren…oftewel….complete negeerstand.
Er is ook een aantal nieuwe dames uit Bulgarije aan het werk gezet, maar 90% is mijn type niet. De toppers werden uiteraard gepannenkoekt.

6S als alternatief is alleen 2uur enkel reizen, dat is een groot nadeel (Venus is 45-60min). De 'groene' service van Venus hoop ik wel ergens anders te vinden. Zundert durft 100/30 te vragen als je pzc wilt als ik het zo lees…bizarre prijzen.

Mbt het negeren, dat was dus ook met dames waar ik eerder mee had gekamerd. Hun policy van niet jagen werkt niet…15 ijsberen die zitten te niksen en 10 dames die elkaars handje vasthouden, kletsen, roken, maar de ijsberen negeren. Ik weet uiteraard dat ze dat zo doen daar, kom er al een paar jaar, maar het is me nu wel erg gaan tegenstaan. Het is al vaker gebeurd afgelopen jaar dat ik met zin erheen ging….en na een paar uur maar naar huis reed, onverrichte zaken omdat het me gewoon tegenstond…vandaag was voorlopig de laatste keer dat dit is gebeurd. Goed voor de portemonnee
smile2.gif


Ik denk dat ik voorlopig het wandelen ff aan de wilgen hang, ik heb er gewoon geen zin meer in.
Het buffet gedoe schijnt nog 2 weken zo te blijven hoorde ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voorlopig denk ik wel klaar met Venus. Avondeten was buffet en de vliegen aten meer dan ik…een donut wilde ik nog wel proberen omdat ik daar geen vliegen zag. De rest zag er züm kotsen uit. Geklaagd maar de schouders werden opgehaald. De banken bij het indoor jacuzzi en bovenop de verhoging laten allemaal hun buitenste laag los. Buiten in het nieuwe gedeelte hebben ze de hokjes verplaatst naar de andere kant van het pad, verder is er in al die maanden amper tot niks gebeurd.
De dames waar ik al vaak genoeg bij ben geweest waren, zoals gewoonlijk in Venus, weer aan het samenklonteren en leken drukker met het niksen dan voorzichtig een ijsbeer te charteren…oftewel….complete negeerstand.
Er is ook een aantal nieuwe dames uit Bulgarije aan het werk gezet, maar 90% is mijn type niet. De toppers werden uiteraard gepannenkoekt.

6S als alternatief is alleen 2uur enkel reizen, dat is een groot nadeel (Venus is 45-60min). De 'groene' service van Venus hoop ik wel ergens anders te vinden. Zundert durft 100/30 te vragen als je pzc wilt als ik het zo lees…bizarre prijzen.

Mbt het negeren, dat was dus ook met dames waar ik eerder mee had gekamerd. Hun policy van niet jagen werkt niet…15 ijsberen die zitten te niksen en 10 dames die elkaars handje vasthouden, kletsen, roken, maar de ijsberen negeren. Ik weet uiteraard dat ze dat zo doen daar, kom er al een paar jaar, maar het is me nu wel erg gaan tegenstaan. Het is al vaker gebeurd afgelopen jaar dat ik met zin erheen ging….en na een paar uur maar naar huis reed, onverrichte zaken omdat het me gewoon tegenstond…vandaag was voorlopig de laatste keer dat dit is gebeurd. Goed voor de portemonnee
smile2.gif


Ik denk dat ik voorlopig het wandelen ff aan de wilgen hang, ik heb er gewoon geen zin meer in.
Het buffet gedoe schijnt nog 2 weken zo te blijven hoorde ik.
Ik ken je gevoel.
De laatste keer dat ik er was ook weinig leuke dames beschikbaar. Die wat ik wel zou willen doen waren allemaal de hele dag bezet. Zo jammer! Voor mij voorlopig ook geen Venus meer totdat ik betere berichten ontvang.

Maar wat is een alternatief vanuit het mooie Twente? Wil ook niet langer dan een uur in de auto zitten.
 
Ik ken je gevoel.
De laatste keer dat ik er was ook weinig leuke dames beschikbaar. Die wat ik wel zou willen doen waren allemaal de hele dag bezet. Zo jammer! Voor mij voorlopig ook geen Venus meer totdat ik betere berichten ontvang.

Maar wat is een alternatief vanuit het mooie Twente? Wil ook niet langer dan een uur in de auto zitten.

Ik heb exact hetzelfde, leuke dames genoeg maar ze zijn óf bezet óf lopen elkaars handje vast te houden richting de gokkasten of ergens buiten. Zodra je op ze afloopt kijken ze snel de andere kant op, of je krijgt zonder ook maar een woord te zeggen; "nach zimmer?".
Voor mij dus ook maar even geen Venus meer. Echter, zoals JaapJum zegt; wat is het alternatief vanuit Twente?
 
Ik heb exact hetzelfde, leuke dames genoeg maar ze zijn óf bezet óf lopen elkaars handje vast te houden richting de gokkasten of ergens buiten. Zodra je op ze afloopt kijken ze snel de andere kant op, of je krijgt zonder ook maar een woord te zeggen; "nach zimmer?".
Voor mij dus ook maar even geen Venus meer. Echter, zoals JaapJum zegt; wat is het alternatief vanuit Twente?
Acapulco Gold in Ratingen misschien? Ik ben daar (nog) nooit geweest maar schijnt OK te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan