Algemeen Club Venus, Hamminkeln (algemeen): nette club, mooie meiden, uitstekende service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
EINDELIJK

Op de 27e van de 8e zat ik even te twijfelen om de nieuw geopende saunaclub Peaches te bezoeken. Doch, het mooie weer deed me besluiten om uit te wijken naar Venus.
M'n navigatie gaf me een alternatieve route langs kleine wegen en door een paar stadjes heen.
Vlakbij de club nog even voordelig bij de Shell getankt voor 1,64. Shell blijkt heus niet altijd (veel) duurder te zijn, want langs Rees zag ik een paar andere met ongeveer dezelfde prijzen.

Enfin, voor 6 tientjes kreeg ik een ijsberen tenue mee. Opfrissen en lekker aan de brunch met wat broodjes gehakt balletjes.

Erna de bar in om polshoogte te nemen van de line up. Oana en Anka waren de opties bij uitstek. Had m'n pijlen gezet op Anka, maar ze wilde nog even pauze en zou straks bij me komen. En zo geschiedde.
Op een kamertje heerlijk van elkaar genoten met dit sexy buurmeisje/studente/secretaresse met een eigen willetje...

Wederom opgefrist lekker in de tuin genieten van de wellness. Het zonnetje scheen lekker, beide jacuzzi's waren lekker warm, tot mijn verbazing was zelfs het zwembadje licht warm, en later op de dag gebruik gemaakt van de buiten sauna, aangezien die van binnen uit stond.
Plotsklap werd ik aangesproken door een beer. Dementholbear doet z'n naam eer aan door niet meer te weten wie degene was die voor em stond. Het bleek Tjeppah te zijn die op een saunaclub rondtrip was. Hij was van plan die dag een paar clubs aan te doen. Ik bleek em onbewust gecockblocked te hebben toen ie met Sherry kamerde en eigenlijk zichzelf wilde trakteren op een trio met Anka erbij. Die combi lukte later weer niet, doordat iemand anders Sherry had gepannekoekt. Om m'n reputatie hoog te houden had ik me ook nog eens vergist, door te denken dat die ginger gast manbijtkat was. Daarbij dacht ik dat z'n nickname Mooiejoke was... Maar blijkt een Duitse gast te zijn. Was weer lekker bezig.

Later schoof er nog wel een Nederlandse af en toe lezende beer bij Tjeppah en mij voor een praatje. Gezellig over het ijsberen landschap gekletst en hoe het veranderd is de afgelopen tijd.
Tja, men zegt wel eens dat vroeger alles beter was...

Maar voor mij zat de goeie tijd er nog niet op, want toen ik even op een bedje in het nieuwe buitengedeelte ging liggen, spotte ik Sara die met een paar vriendinnen zat te roken.
Ze bleek erna tijd te hebben, en zodoende hadden we op een kamer weer geweldig van elkaar genoten.
Eindelijk weer een treffen, want de afgelopen keren kwam het er telkens niet van.

Nog een hapje gegeten van hun buffet, aangezien de kok met vakantie was en ze een catering hadden ingeschakeld. Was prima te doen, maar moet zeggen dat de verse gerechten van de kok m'n voorkeur heeft. En helemaal hun sappige steak.

Erna lekker nog wat sauna rondjes gedaan, wat dobberen in hun badje en wat bubbelen in hun binnen en buiten jacuzzi. En toen was het alweer tijd om dit kleine stukje paradijs op aarde te verlaten.
Waarschijnlijk voor een langere tijd. Met minder weer en het gemis van de tuin, is de club me wat aan de nauwe kant en prefereer ik om andere clubs te bezoeken.
Doch, dit bezoekje was me weer prima bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan