Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Donderdag 21 november 2024

Fluo xTreme GangBang Party (11:30 uur)

Der werd al lekker geil geneukt om 12:15 in de disco op de grote poef bij binnenkomst. Was dat Fluo halsband bedolven onder de pikken, yep, zij nam de voorhoede voor haar rekening, 15-20 geile jongens die even tot bedaren diendenE1.jpg gebracht te worden! Dit al neukend/pijpen/rukkend. Er werden al vroeg condooms voorzien van het nodige cum, het was duidelijk, men was behoorlijk geil! Ook 'die nieuwe meisje' nam een horde harde pikken voor haar rekening, die 2 meisjes lieten niets aan het toeval over.D13.jpg De vijand(harde pik) moest en zou gestopt worden van voor in de dancing.

Cum op tong & schouder
Het kwam wat moeilijk op dreef voor Nathalie, de mannen maakten weer geen aanstalten. Nochtans omhuld door een roze fluo gaas pakje met bijhorende fluo halsband met de tekst : SLUT, zou je toch verwachten dat men dit snapt! Nee dus! Ja, daar een knappe jongen, ik roep die, hij komt dichterbij, ik zeg : Nathalie wil je, zet je drankje eens hier op de tafel en whoppa, Nathalie deed in een vloeiende beweging die zijn broekje al hurkend, met de pik al in haar mond, uit! Ik zeg tegen die jongen : dat had je niet zien aankomen! Ha, die blik in die ogen! DaarnaB1.jpg verdwenen nog een paar pikken, op de hurkjes, tussen de lippen van Nathalie. Naderhand met Nathalie & man naar achter naar de grote poef, weinig volk, totdat we gingen zitten, roef, daar waren ze, broekje zakken, pik in mond van Nathalie, ik haar tietjes vast. Neuktijd! Zij vraagt de jongen om verder in de nis te komen zodat zij met haar hoofd uit de nis zit om nog andere pikken tussen de lippen te steken. Pik schuift in poesje van Nathalie, ik neem haar clitje voor mijn rekening & de tietjes terwijl zei een pik door haar keel laat gaan.D11.jpg Ik zeg tegen de geile neukende jongen, niet in condoom spuiten, op Nathalie, ja, was goed. Helaas toen het zover was, stress, geen cum voor Nathalie. Weinig degelijk harde pikken in Nathalies bereik, ja, daar was er een harde, even pijpen, daarna neuken, terwijl Nathalie haar man pijpte met een been boven op mijn been, terwijl ik weer de clit & tietjes voor mijn rekening nam. Vet geil. Ik weer tegen die jongen : op haar spuiten, NIET in de condoom. En ja hoor, die kwam vlotjes spuitend over Nathalie haar tong tot op haar schouder. Er was nog een T-Girl(die met de speeltjes) in de nis, samen hebben we het cum was uitgesmeerd over Nathalie. Geil spektakel.

Macy & haar Meester (opgedeeld in 4 hoofdstukken)

Chapter I : 1-0 , ha nee, toch 1-1

Achter in de rookruimte was Macy & Meester , TheOneAndOnlyJ & de T-Girl (met de speelgoedjes), ook vandaag in het bezit van de nodige spank materialen. Dat hebben we toch effe moeten testen zowel op Macy als op de T-Girl die ik daar eens effe hard heb afgemept, Macy heeft ook een paar raken klappen van me gekregen. Zelfs TheOneAndOnlyJ moest gespankt worden! Ja, is best wel leuk, die kontjes eens afslaan. Daarna Macy & Meester naar de ruimte met de grote poef verhuisd, in de witte zetel, op haar knieën, daar werd Macy toch wel effe degelijk afgeneukt door haar Meester onder toezicht van menig toeschouwer die ook zijn pik daar wel eens in wou steken. Zij die geduld hadden en een harde pik, kwamenc9.jpg aan beurt, dit terwijl Macy haar hoofd met daarop een kussen met daarop de voet van haar Meester diep in de zetel gedrukt werd. Zo ziet ze niet wie in haar kutje zit! Zo werd ze door verschillende geile mannen voorzien van pik. Niks speciaals zou je denken, totdat er een iets oudere man, al scheldend Macy afneukte, jij se SLET, ik SPUIT je seffens vol, wat een SLETTEKUT ben jij, en die ging maar door met harde geile praat terwijl zijn pik in en uit Macy's strak poesje werd gehaald. Zo dient een sletje eigenlijk geneukt te worden, met woorden en met pik, tegelijk! Aan de andere kant van de poef was de FR meester zijn slavin in koorden aan het wikkelen, die keek geregeld naar mij, naar mijn pik, en plots kwam die naar mij en vroeg als ik zijn slavin wou neuken. Wat een eer was dat, ik was de uitverkorene, nu die had waarschijnlijk wel gezien dat ik een interessant exemplaar heb ;-).c13.jpg Helaas was ik niet hard genoeg, ja, het overkomt mij ook wel eens! Die voorbereiding met die koorden, dat was al een voorbereiding op straks. Ondertussen kwam die man die Macy vernederend afneukte luidruchtig klaar in haar kutje. How mensen, hier geef ik een 9/10 voor. 1-0 voor Macy, want haar strakke kutje heeft hem laten spuiten. Zegt die man, jij hebt mij laten spuiten, jij se slet, nu zal ik jou eens laten spuiten, yep rechtstaand werd haar poesje tot squirtens toe gemasseerd. Zo, zegt hem na de squirting, nu staan we gelijk. Zo werd het 1-1.

Chapter II : het vuistje
Tijd voor het echte werk! Opgelet : volgende tekst is niet voor gevoelige lezers.
Tijd voor het vuistje zegt haar Meester en vraagt aan mij, heb je glijmiddel bij. Ahja, hopla, 2 zakjes, de grote poef op, kutje ingesmeerd, dadelijk een deel kijkers, ik en TheOneAndOnlyJ mee op de poef, met ons neus op de feiten. Macy op haar knieën, en daar ging het handje er soepel in, en er weer uit, en in volledig, en dan denk je, ja ok, maar het bleef niet bij de hand, die ging zelfs vlot nog een 10 cm verder dan zijn pols naar binnen, how mensen, als je denkt dat je al alles gezien hebt. Terwijl zijn arm stevig op een neer in haar kutje ging werd TheOneAndOnlyJ onderwezen door de Meester in het fisten, de technieken, wat wel en wat niet. Cool. En nog intenser die arm erin en eruit, Macy kronkelend op het bed op haar buik, haar kutje helemaal opengesperd rond zijn pols, dat kwam zelfs een stuk mee naar buiten zover zat die pols in haar, en dan gebeurt het, kijklustigen met verstomming geslagen, doffe blikken in de ogen, de atmosfeer begon weer tastbaar te worden, de tijd leek niet meer normaal te verlopen, alles gebeurde precies in een droomachtige toestand, arm in en uit, soppend, kreunend, kronkelend, glibberig van glijmiddel of waren het kutsapjes, beide denk ik, verbijstering, meer gekreun, in, uit, harder en sneller, meer toeschouwers, sommige konden er niet meer tegen en verdwenen. Ik vroeg aan Macy, draai je eens op je rug, want dat moet toch te zien zijn in haar buik als die arm er zo ver in zit. En ja hoor, ik en de OnlyJ mochten aan haar buik voelen toen de arm er volledig in zat, ja, echt niet normaal, hoe cool is dat, je kon dat goed voelen en dan zeker als die arm er weer volledig uitging. How se, wat een ervaring was dat. Godmiljaar ! De aanwezigen weten vandaag wat te vertellen tegen hunD1.jpg naasten/vrienden als ze het durven tenminste! Na de fisting werd ze nog eens effe deftig afgeneukt door haar Meester, ik hield haar handjes gestrekt vast, zodat ze niet weg kon. Om af te sluiten nam haar Meester haar bij haar voeten, ik bij haar armen en trokken haar zo omhoog van de poef, ze hing in de lucht, ze is een paar cm langer geworden toen.

Chapter III : spanking in dancing <-> onderste boven pijpen
Tijd om de speelgoedjes tevoorschijn te halen, een paar spanking spullen en een gemeen zweepje van rubber, welk geen geluid maakte als je er mee sloeg. Macy met haar handjes leunend op een tafeltje, klam van angstzweet, wetend wat er gaat gebeuren, zware slagen incasserend op poep en onderbenen. Rode strepen en striemen begonnen al zichtbaar te worden op haar poepje en benen. Af en toe probeerde Macy te kijken welke zweep er gebruikt ging worden, kwestie van een beetje voorbereid te zijn, maar haar Meester hield er 1 verborgen, die hij dan gemeen snel na mekaar op haar rug en kontje liet neerkomen. Net niet gillend van de pijn draait ze zich dan om om te zeggen, seg, is dat alles! Na afloop staat ze dan vol met blauwe plekken en strepen, dat vind ze geweldig als een soort trofee! Ondertussen op de achtergrond was de FR Meester een ingenieuze (jammer dat we hier geen foto van hebben) touwen constructie aan deMacy1.jpg danspaal aan het vastmaken, precies een katrollen systeem, aan de andere paal had hij zijn slavin vastgebonden. 45 min is die daar mee bezig geweest, dan denk je, wa is die allemaal van plan. Toen Macy de zoveelste zweepslag moest incasseren werd het duidelijk, de slavin werd omhoog getrokken aan de constructie en hing uiteindelijk onderste boven aan de danspaal. DeMacy3.jpg werkzaamheden aan de toog vielen stil, gans het personeel stond toe te kijken, dat hadden ze hier nog niet gezien denk ik. En daar hing ze dan, ondersteboven (ondertussen nog een klets op Macy haar poepje) , in de touwen. En dan denk je, wat nu, ja gaat die meester daar voor staan, bleek dat die op PPH (Perfecte Pijp Hoogte) hing, en zo werd hij dan ook gepijpt, ondersteboven hangend in de touwen! Geweldig!

Chapter IV : cum in kontje
Omdat Macy zo flink was geweest, werd ze tegen sluitingstijd achter in de rookruimte nog lekker door haar Meester afgeneukt, niet in de poes, maar in haar kontje, bare. Ja, geile lezers, kontje is alleen voor haar Meester! Hij heeft dan ook hier uiteindelijk zijn cum, welke al de ganse dag klaar zat te wachten, diep in haar kontje gespoten. Toen hij zijn pik eruit trok, drupte het uit haar kontje, over haar poesje, op de zetel! Daar geven we een 10/10 voor!

Groetjes aan:
Macy & haar Meester (@Macy-Love & @SinsOfMyJohnny) : ze hebben het geweten in de Eroxx, fist-fucking kreeg een extra dimensie!
Nathalie en haar man : toch 1 cumshot kunnen fixen

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan