Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volledig mee eens... maar op de website staat nu eenmaal het volgende:

Op donderdag 21 november organiseren we deze geile en lichtgevende FLUO XTREEM gangbang. Dit originele en super geil event zal, zoals al onze donderdagse party's, weer zeer druk bezocht worden. Onze club zal veel donkerder zijn als normaal en zullen onze sletjes licht geven in het donker!

Hoop dat het niet té donker zal zijn, want wil op mijn derde bezoek nu wel eens beter scoren dan de vorige keren... 🥴
Tja..

Volledig mee eens... maar op de website staat nu eenmaal het volgende:

Op donderdag 21 november organiseren we deze geile en lichtgevende FLUO XTREEM gangbang. Dit originele en super geil event zal, zoals al onze donderdagse party's, weer zeer druk bezocht worden. Onze club zal veel donkerder zijn als normaal en zullen onze sletjes licht geven in het donker!

Hoop dat het niet té donker zal zijn, want wil op mijn derde bezoek nu wel eens beter scoren dan de vorige keren... 🥴
Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.

Ikbhad op het begin ook heel veel vragen maar het is echt gewoon beleven de ene keer is het een leuke middag de andere keer maak je speciale dingen mee maar het is altijd leuk . En soms ok al is het niet je type gewoon doen slechter word je er niet van en kan je zeggen dan maak je de geilste dingen mee

Terug
Bovenaan Onderaan