Eroxx
Donderdag 21 november 2024
Zoals eerder aangekondigd 2 shiften gedraaid vandaag
- Nina & Friends Party (11:30 uur)
- T-Girl party (20:00 uur)
Iets later daar rond 12:45 uur, ha, wie komt er over de parking gewandeld, yep, SaEr met zijn K.
K. in een strak passende jeans.
Haar jeans omarmen haar vormen op een subtiele, maar flatterende manier, met een medium blauwe wassing die de contouren van haar eindeloos lange benen perfect benadrukt.
Whow, daar waren we bijna effe de dichterlijk toer op, maar om de een of andere reden krijg ik dat als ik K. zie ;-) . Maar gewoon eens in je strakke jeans eens even in de dancing komen staan met een minuscuul bh'tje, dan ga ik al pokke-geil worden denk ik, en ik niet alleen vrees ik. Volgende keer! Doen!
Den entree : Deur open, balie, trap, locker, trap, deuren dancing open en wie staat daar binnen en kijkt op zijn horloge voor te zeggen, wat is dat voor een uur om binnen te komen : juist ja, de man van Nathalie. Haha.
Gymnastiek les : en 1 en 2 en 1 en 2
Effe tourke gedaan door de zaak, was dat Fluo die daar bedolven lag onder een 15 tal harde pikken, enkel haar voet stak boven de schouders uit de lucht in, de rest was wazig, je zag alleen maar pikken. Yep zij was het!
How mennekes, zo met 15 jongens tegelijk bezig zijn, blijft grillig om te zien! Maar goed, er werd al behoorlijk vlotjes geneukt overal. Condooms werden uit verpakkingen gerukt, condooms werden met een flap geluid van pikken gerukt nadat ze geruime tijd in de aanwezige kutjes hebben doorgebracht.
Het franstalige koppel hadden hun vaste zetel geclaimd rechts van de discobar. Bwa, die zijn geil³ (dat is geil tot de 3de macht verheven). Die zijn nu eens echt de ganse namiddag aan het neuken, met 2, met 3, met 4, en dan weer opnieuw, met 2,3,4,...daar kan je de ganse namiddag naar kijken, die vervelen niet.
Nu dat beide koppels(SaEr & Nathalie + man) er waren, was aangekondigd, en ieder van hun maakt een deel van de Eroxx op hun manier onveilig voor de aanwezige jongens, alé, onveilig, lees : maken de jongens & meisjes geil!
Nathalie(bevrijdster van harde pikken in te kleine broekjes) neemt de dancing voor haar rekening, K. de ero-ruimtes achterin.
Net een drankje besteld en Nathalie gaat al op haar hurken, 2 pikken om beurt pijpje, tot ze lekker hard zijn en dan worden ze vrijgelaten, en hup, ze draait zich om en weer buig hurken, verschillende pikken werden hard gezogen, en terug recht, en kwart draai, hurken, pikken zuigen en weer recht, toen deed K. ook mee, was beurtelings, door de knieën, en pijp en strek, en Nathalie, pijp en strek, en K., ja, hupla, zo een klein 20 jongens goed geil gekregen in een cirkel rondom ons.
'
Die meisje' was er ook, ze zag me, kwam af, nam haar tietjes al uit het bh'tje, ze weet dat ik die even moet kneden, hopla, ook zij door de knieën, mijn pik even hard gezogen. Het leek net een gymnastiekles, zo soepel werd er door de knieën gegaan.
Met zo goed als keiharde pik richting Nathalie, want wat vergeten de gepijpte jongens, de tietjes moeten uit het bh'tje, het slipje mag gerust opzij geschoven worden, de klitpiercing is opgelucht als ze het daglicht mag zien. Niet daar wat dwaas staan rukken, maar strelen, tepeltjes vastnemen, knijpen, vinger langs klitje, vinger in poesje, condoom in gereedheid brengen. Maar nee, niks van dat. Als voorbeeldgever dan weer even voorgedaan, pik even in Nathalie geschoven, langs voor, langs achter, wachtend tot iemand kon overnemen.
Aarzelend kon er een kleine orgie starten, jongens Nathalie niet te lang neuken, regelmatig wisselen, heeft ze graag, zo een beetje plagend neuken. En stop met jullie cum in die condoom te spuiten. Arghh.
Komende donderdag (
Fluo Party) wil ik niemand nog zien spuiten in het condoom, neuken wel! Daarna spuit je op Nathalie, in mond mag ook! Dat kan toch niet veel gevraagd zijn, ik zal er jullie wel attent op maken!
Zegt E. van SaEr op een gegeven moment, voel eens aan K. haar kontje, hola, wat voel ik daar, jaja, een buttplug. Ja, dan wordt ik pas echt geil, een meisje dat de ganse middag met een plug rondloopt, vet geil. Had je gezien hoe lekker ontspannen hard ik was K.?
Even later kom ik voorbij een ero-ruimte nis, en wat schitterde daar in het donker, een fonkeling, tussen de aanwezige jongens, yep, dat moest K. zijn, een buttplug met diamantjes. Ja, weer geil om K. daar bezig te zien, wel weer in een te kleine nis, maar goed, voor een eerste orgie wel ok. Even er lekker gaan toezicht houden, tietjes en tepeltjes vastgenomen, wachtend tot de neukende jongens lekker hun cum diep in de poes van K. liet spuiten! Al neukend, op haar knieën, nam ik ook het klitje voor mijn rekening, ik voelde de ballen van de neukende jongen tegen mijn hand slaan, hoe geil was da seg. Klitje wordt altijd vergeten tijdens neuken of pijpen, maar is niet erg, doe ik die wel! Lekker! K. heeft daar toch wel even een deel harde jongens heerlijk laten komen. Pauze.
Terug de dancing in, net op tijd om de meute geile jongens bij Nathalie selectief uit de buurt te houden, de interesse in het type jongens is wel ruim bij Nathalie, maar niet iedereen valt in de smaak, gelieve dit te begrijpen beste jongens, midden in een zuig/slik/pijp orgie kan ze hier wel op afknappen en dat is dan jammer voor de schuimbekkende harde pikken die zich hadden voorgenomen om te cummen! Op een moment werden de man van Nathalie & ik tegelijk gepijpt, terwijl ik de tepels van haar man stevig knijpend tussen mijn vingers hield, ha, geil. Weer effe een vet showke van Nathalie & aanwezigen. Ook de andere Ivan (hij weet wel wie ik bedoel) die dankbaar heerlijk in Nathalie was gekomen. Strak geil is die, nietwaar?
Terug naar de ero-ruimtes, ja, K. in een grotere ruimte met een 5 tal jongens aan de slag, samen met E. (haar man). Weer geen aandacht voor klitje, dan maar wat glijmiddel aan mijn vingers, klitje tussen mijn vingers, pik van andere jongens in de poes. Achtereen een 5 tal jongens geneukt, laten spuiten tot er geen harde pikken meer waren behalve die van mij. Ik MOEST er hem toen insteken, ja, lezers, ik werd gebruikt. Wel geil hoor K.. Zat ik daar plots niet met 2 vingers diep in je poesje, terwijl ik recht in je ogen keek, hoorde ik in mijn oor fluisteren, 'doe door'?
T-Girl Party
Opgelet : voor de gevoelige geile lezer : het betreft de T-Girl party, u weet wel!
Het tijdstip voor alle liefhebbers van iets speciaals, de T-Girls op hun best, BDSM, slaven, shemales, sissy, een bonte geile groep bij mekaar.
En zoals aangekondigd was MrsL_1990 er. Haar titel : Sadist, Goddess, Mistress, Owner, Fairy Kink Mother.
Ik hoor jullie al denken, WTF?? Jaja, zoek ze maar eens op op Fetlife.com
Coole griet is dat. Evenals haar nederige onderdanen. MissS_07 was er ook. Babbeltje meegedaan, leuk. Een deel van haar sissy's was er jammer genoeg niet bij, wegens ziekte of andere excuses, maar de aanwezigen waren allemaal netjes in het rood.
Nu, dus, die sadist merkt me plots op, een hemelse glimlach naar mij, stapt ze naar me toe, ik acuut een droge mond, in een reflex van zelfbehoud grijp ik met een hand mijn pik, met de andere mijn ballen ter bescherming aangezien ik al foto's gezien heb wat ze ermee doet,, en stap voorzichtig achteruit, ondertussen doe ik teken op E. van SaEr, om ook zijn ballen te beschermen. Ja, daar stond ze langs me, spannend, al lachend, omdat ik zo reageerde. Maar wat een lief meisje is me da seg, wat een glimlach, mijn ballen ontspanden zich spontaan na zo een hemelse verschijning, mijn vrees was onterecht geweest. Babbeltje mee gedaan en niet onbelangrijk, ik heb ze kunnen aanraken. Later toen ik naar huis ging stond ze naast me in de kleedkamer, was ze een reusachtige voorbinddildo aan het aandoen. Die dildo flapperde voor mijn neus, terwijl ik mijn schoentjes aan het uitdoen was. Heeft iemand die nog in zijn kontje gekregen???
Veel nieuwe T-Girls had ik de indruk, sommige ook al een tijdje niet meer gezien zoals dat schatje uit NL, die mijn Amanda nog verder heeft geneukt toen ik er mee klaar was. Ja, als Amanda er is, een shemale, dan moet ik hard paraat staan. Achter aan de grote poef in de grote nis effe (ja, zo effe was dat nu ook niet, klein uurtje) een show gegeven met de nodige geile kijklustigen, hoe geil is dat als je een shemale boven op je pik hebt zitten en iemand anders komt dan de shemale pijpen. How mensen, dat zou ik iedere dag wel kunnen. Yep, Amanda had wel degelijk mijn pik gemist, dat hebben we effe goed gemaakt.
In de traliekooi werd er een T-Girl stevig genomen door een tenger meisje met een voorbinddildo. Die hadden uiteraard de nodige geile kijkers starend door de tralies. Was wel geil om te zien.
Er was zelfs een T-Girl van Oostende daar (een politieagent), jaja, ze komen van ver.
Te onthouden:
Do 28/11 GlowParty (11:30 - 18:00 uur), leuk event met blacklight en lichtstaafjes en fluo pakken, en geile sletjes uiteraard. En niet onbelangrijk te vermelden, de Nathalie is er dan ook, dus jongens niet in shock geraken als Nathalie er 10 tegelijk laat spuiten!
Groetjes aan:
- De topmeisjes K. & Nathalie en hun wederhelften die het hun mogelijk maken om deze topsport te kunnen beoefenen
- Amanda : lekker strak was je weer, en niet alleen je tietjes
- Tranny : ja je tietjes zijn weer wat groter geworden dan vorige keer
- MrsL_1990 : wat een knappe coole verschijning ben jij.