Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volledig mee eens... maar op de website staat nu eenmaal het volgende:

Op donderdag 21 november organiseren we deze geile en lichtgevende FLUO XTREEM gangbang. Dit originele en super geil event zal, zoals al onze donderdagse party's, weer zeer druk bezocht worden. Onze club zal veel donkerder zijn als normaal en zullen onze sletjes licht geven in het donker!

Hoop dat het niet té donker zal zijn, want wil op mijn derde bezoek nu wel eens beter scoren dan de vorige keren... 🥴
Tja..

Volledig mee eens... maar op de website staat nu eenmaal het volgende:

Op donderdag 21 november organiseren we deze geile en lichtgevende FLUO XTREEM gangbang. Dit originele en super geil event zal, zoals al onze donderdagse party's, weer zeer druk bezocht worden. Onze club zal veel donkerder zijn als normaal en zullen onze sletjes licht geven in het donker!

Hoop dat het niet té donker zal zijn, want wil op mijn derde bezoek nu wel eens beter scoren dan de vorige keren... 🥴
Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.

Ikbhad op het begin ook heel veel vragen maar het is echt gewoon beleven de ene keer is het een leuke middag de andere keer maak je speciale dingen mee maar het is altijd leuk . En soms ok al is het niet je type gewoon doen slechter word je er niet van en kan je zeggen dan maak je de geilste dingen mee

Helemaal mee eens. Telkens ik er al geweest ben ongeacht de dag of dagdeel loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk. Enkel bij de maandelijkse trav party is het veel aangenamer. Maar daar moet je dan natuurlijk liefhebber van zijn😀
Mijn laatste bezoek was ook deze ervaring en niet aangenaam aangezien ik al lang bezoeker ben daar ….

Eroxx

Donderdag 14 november 2024 (11:30 uur)

Masquerade Extreem Edition

De Masquerade = altijd veel volk, ook vandaag dus!
12:05 uur scheur ik de parking op, ja, lap, ik kon hem weer vanachter zetten, gooi mijn stuur om, trek de handrem op en parkeer hem al slippend netjes tussen 2 auto's. Spurtje naar de ingang, dag tegen de jonge dame (euhum) aan de balie, in een beweging naar de locker, whoppa, omgekleed, schoentjes aan, beide deuren tegelijk open in de disco, zodat iedereen me ziet binnenkomen, en denk je dan dat iemand kijkt, ja een enkeling! En waarom zouden ze dan niet kijken naar mijn entree, awel omdat er al stevig geneukt werd, op het podium lag oortjes op haar rug, pik links, pik rechts om de beurt in de mond, en 1 in het poesje. Van die 'hernia' is niet veel meer te merken, whoppa, omdraaien op de knieën, 4 pikken, voor, achter links rechts. Is dat 'Fluo halsband' daar op de grote poef omsingeld door een 10 tal jongens in de disco, je zag ze niet liggen zoveel mannen rond haar, geweldig.Masq3.jpg
Die neemt ze met de 5 tegelijk! Cock-killers die twee meisjes!
Rond 12:45 hadden die twee toch al een 30, misschien meer jongens tot bedaren gebracht, lees, gepijpt, geneukt, en flink laten spuiten.
Fluo zag eruit alsof ze onder een trein had gelegen, coupe volledig door mekaar. Die geile jongens toch!

In aanloop naar ritueel nr 1
Nathalie & H. waren daar zoals gewoonlijk, Nathalie weer een blits outfitje aan, wit, strak, tietjes die er bijna uitsprongen, minuscuul poes-bedekkend lapje stof.
Schitterend, iedere keer opnieuw. Ze ging het wat rustiger aan doen vandaag, wegens een kleine medische ingreep, ja als dat rustig is, wat doet die dan als ze echt geil is?Masq4.jpg
Ze had twee mooi strakke jongens uitgekozen, die in primeur hun pikken op Nathalie haar tong mochten leggen, waarna ze vanzelfsprekend gepijpt werden, dadelijk een deel andere geile jongens errond, 5 pikken die om de beurt gepijpt werden, geil, maar niemand die dan aanstalten maakt tot neuken! Jongens ! Nathalie wil ook geneukt worden, niet enkel de ganse namiddag op haar hurken zitten te pijpen.Masq1.jpg
Door naar dat pijpen te kijken mijn paal keihard, ik zeg tegen Nathalie : we zullen eens effe voordoen hoe het moet, condoom er rond, beetje glijmiddel. Effe Nathalie haar poesje een beetje pik gewenning geven!
Ik zat op een kruk, Nathalie : moet ik er op komen zitten, ik zeg ahja, 6 - 7 jongens met de pik nog steeds in de hand zagen en hoorden hoe mijn pik gulzig in Nathalie haar zuigend kutje verdween, een klein kreuntje kwam even uit mijn mond toen mijn pik er gulzig helemaal in verdween. Starende geile goedkeurende blikken, blij voor wat hun ook nog te wachten zou komen te staan.
Even het hemels strakke poesje afgeneukt, kijkend naar de jongens als er al iemand durft om over te nemen, ja, een moedige jongen, en wat denk je dan, geen condoom bij! Jongens AUB!
Ik geef die een condoom, ahja, dat is wel een grote, ja, was niet goed, dan maar een gaan halen, dan pik weer niet hard, nog een andere half hard, bwa mij goed, ik zat lekker helemaal tot aan mijn ballen in Nathalie.
Taffelen dat er sommige kunnen! Nu, wel begrijpelijk als Nathalie je aankijkt met een niet van deze wereld geile blik van...en hoe zit het, ja, dan moet je flink zijn! Hard moeten die pikken zijn jongens.Masq5.jpg
Nu, uiteindelijk werd er dan toch geneukt door de aanwezigen, en heb ik mijn pik kunnen bevrijden uit het geraffineerd poesje van Nathalie!
Bijna 13:30 uur, tijd voor ritueel nr 1. Ha, hoe doen we het, we neuken perfect op schema!
15 meisjes in cirkel, Eyes Wide Shut ritueel, geil, en voor de onnozelaars hier op het forum, er waren veel aanwezigen met een masker en cape. Als jullie niet aanwezig zijn moet jullie ook niet zeiken over 3 of 5 maskers, en andere flauwe kul.
Het ritueel raakt pas afgerond als iedereen in een orgie is verzeild geraakt, een 50 tal jongens en meisjes! Vet geil. Cum, zweet, bewegende tietjes, harde en half harde pikken, condooms, links, rechts, er kreunde zelfs een jongen zo hard dat iedereen het gehoord heeft!
Wat een orgasme is me dat geweest? In welk kutje of mond heeft die zijn zilte ballensap mogen doneren, dat dit zo luidruchtig diende medegedeeld te worden aan de aanwezigen.

'Die' meisje & de voorbinddildo
Er waren verschillende T-girls daar, een van hun had met die nieuwe meisje afgesproken dat zij hem ging afneuken met de voorbinddildo achter op het bed, kort aan de Dark Room.Masq2.jpg
Zo gezegd zo gedaan, de voorbinddildo rond het middel, pik tegen het kontgaatje, en flush erin, onmiddellijk een deel jongens errond die hem aan het betasten waren, daar in het schemerdonker.
Dat vond hij nogal hypocriet, want in de dancing werd hij niet aangeraakt, vandaar deze warme oproep, jongens graag ook de T-Girls aanraken in de dancing en niet alleen stiekem in het donker als niemand het ziet.

In aanloop en uitvoer ritueel nr 2
Ik zo geil als een draak door iemand gepijpt, mijn pik fier vooruit, komt 'oortjes' vragen als ik mee wil doen tijdens ritueel nr 2 , ze gaan 2 jongens in een kooi steken, met mijn pik recht in haar navel priemend zei ik ja en ik zeg : doe H. , de man van Nathalie ook maar.
Ja, was goed. Ritueel begint, stress nam wat toe, pik werd al wat minder hard, wij in de buurt van de kooi ons gaan opstellen, een 17 -tal meisjes in het ritueel waaronder ook Nathalie, en oei plots werden we aangeduid als 2 niets vermoedende geile jongens die de kooi in moesten en we zouden dan gepijpt worden door aangeduide meisjes. Nu had H. al met de T-Girl met de voorbinddildo afgesproken dat hij/zij hem ging pijpen en bij mij moest 'fluo' het doen. Yes!
Fluo zoog me hard tegen de tralies aan, zelfs zo gulzig dat ze met haar oog zich een beetje pijn deed tegen de ijzeren tralie. Nu, dat effect kan het zuigen op mijn pik wel teweeg brengen, je begint eraan en denk he, hier stop ik niet meer mee. Ik wil die zijn cum hebben.
Maar dat krijgen jullie niet zomaar hoor meisjes & jongens, daar moeten jullie wel iets voor doen!Masq9.jpg
H. werd ook hard en droog tegen de tralies omhoog gepijpt door de T-Girl, terwijl op dansvloer de andere aanwezigen werden gepijpt in een allesomvattende mega-orgy welke volledig past in een druilerige namiddag Masquerade. Met hoeveel waren we bezig?Masq8.jpg
60 - 70 ? meer volgens mij, gade geslagen door nog eens evenveel andere geile toeschouwers. Geil.

Macy & BDSM act
Nu, zoals aangekondigd zou Macy & meester komen opdagen voor een uit de hand lopende BDSM show, maar helaas had haar meester zich verontschuldigd. Dit spektakel hebben jullie waarschijnlijk komende donderdag tegoed!

Oproep van Nathalie
Nathalie had graag morgen, dus vrijdag tijdens de 'Topless & High Heels' eens degelijk de slet willen uithangen, vandaar deze oproep om voldoende geile jongens met flink harde pikken ter beschikking te willen hebben. Dus jongens, u weet wat doen morgen. Spuiten op gezicht is een must!
En niet te vergeten, SaEr met zijn wondermooie K. is er dan ook.
Wie er zeker aan gaat geloven, welke vorige week al pokke-geil naar huis is gegaan omwille van zijn werkdienst is de pizzabakker T. van de Eroxx. Morgen krijg je een beurt van K. & Nathalie tegelijk! Ja, Nathalie, speciaal nog vanavond dit verslag gepost. Het doel heiligt de geile middelen! :p

Voor de rest
Ja, weer geil natuurlijk. Ik ben zowaar aan flarden gepijpt, echt weer niet normaal, kan ik dan niet eens een kwartier met rust gelaten worden!
Overal orgies, de mega's in de dancing, de kleinere vanachter in de ero-ruimtes, hier ben ik een paar maal gepasseerd en zag dat het ok was, overal harde pikken welke geregeld in sappige kutjes verdwenen en weer blinkend tevoorschijn kwamen. Ook aan de gloryholes werd er flink gepijpt!Masq7.jpg
Maar zoals vertrouwt speelt zich in de namiddag de hoofd-act af in de dancing.

Groetjes aan:
Nathalie & H. : jaja H. , strakke borstjes en de piet eraf. je weet wel!
Iedereen die me geweldig vond en aan iedereen die dacht daar wil ik eens aan zitten maar het niet durfde!

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan