Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet was een spetterende middag gisteren in Eroxx! Heb me goed geamuseerd... ??Oke bedankt.. denk je dat maandag een leuke middag is ??
Heb je wel wat meer details voor ons? ?Het was een spetterende middag gisteren in Eroxx! Heb me goed geamuseerd... ??
Prijs Koppels 60€ en mannen betalen slechts 1000€ voor dit ongehoord feestje
100% mee akkoord, beste club van belgie, zeker een aanrader als koppelEen van mijn favoriete uithangplekken voor gangbangs in België. Nu nog gesloten, maar reken er op dat ik er weer heenga indien weer open!
Don't shoot maar ik zie die keet eerder als een erotische discotheek. Like for real, de laatste keer dat ik daar was (Hookersgames) was er een griet volledig gekleed aan het dansen dat ik zo zag dat ze te gierig was om den inkom van de Carré of La Rocca of Red And Blue of whatever te betalen en dus maar gratis kwam dansen in Eroxx.En als ze nou de muziek maar half zo luid zouden spelen dan voorheen, dan was het echt aan te raden.
Op koppelavonden zie je dat veel maar op gangbangs heb ik nog niemand zien dansen hoor. Wel vrouwen die niet meedoen en enkel kijken. Vindt ik persoonlijk niet erg en zie je ook in andere clubs. Op koppelavonden betalen vrouwen trouwens wel inkom. 35€. Voor de andere evenementen niks maar wel op voorwaarde dat ze actief zijn.Don't shoot maar ik zie die keet eerder als een erotische discotheek. Like for real, de laatste keer dat ik daar was (Hookersgames) was er een griet volledig gekleed aan het dansen dat ik zo zag dat ze te gierig was om den inkom van de Carré of La Rocca of Red And Blue of whatever te betalen en dus maar gratis kwam dansen in Eroxx.
Wat niet wil zeggen dat er niet af en toe daar iets leuks gebeurd.
Omzet = inkomstprijs * aantal bezoekersHeel heel dom vanwege Eroxx met die belachelijk lage prijzen
Dan krijg je situaties zoals hierboven beschreven ok
En dan moet hij nog dubbel aantal dames betalen en al de kosten van eten en drinken
En resultaat het goede en mooie publiek blijft weg en komt niet meer
Ik snap jou niet, Vlaamse Reus. Als deze dame helemaal alleen was en voor het eerst, had ik aangeboden om haar begeleider te zijn. Dan had ik er voor gezorgd dat ze toch een iets andere ervaring op had gedaan en niet overweldigd was geworden door zoveel heren. In ruil voor iets natuurlijk.Ben er maandag ook geweest. Maar heb er toch een iet wat mindere positieve indruk over. Wat de prijs betreft in die korting natuurlijk erg goed gezien.
60 euro i.p.v. 80 euro. De namiddag was zijn prijs vast en zeker meer dan waard.
Dan wat de actie betreft : 2 latino's doen alleen pijpen met condoom( wat natuurlijk hun goed recht is - maar ik vind persoonlijk wel dat dit hier mag vermeld worden). De 2 Hollandse dames dan ( volgens mij is er maar eentje Nederlands en de andere een Belgische - je voelt echt geen verschil of ze nu Nederlands zijn of Belgisch ) waren inderdaad heel erg actief.
Dan wat betreft de drukte : Toen ik binnen kwam ( rond 12:00 ongeveer) stond er naast mij een heel erg knap vrouwtje naast mij. Voor de eerste keer hier en alleen. Later zag ik haar in actie op het kleiner rond bedje ( voor de kooi ). Er stonden daar 3 rijen dik mannen elkaar bijna letterlijk weg te duwen. Dat arm vrouwtje keer bijna geen lucht meer en is dan ook weggerend. Heren : A.u.b. heb graag wat meer respect! Deze dame heeft mij daarna nog aangesproken en die ga je dus nooit meer zien (wat heel erg jammer is want het was echt een plaatje.
Dan wat de drukte. betreft ; Het was er (zeker in mijn ogen ) veel te druk, veel te veel mannen voor de aanwezige vrouwen. Je werd vaak gewoon weggeduwd. Enorm veel haantjesgedrag. Inderdaad werd het later een stuk rustiger en waren de aanwezige koppels wat meer actief. De Nederlandse dame in de kooi was trouwens ook een erg mooie vrouw met een lekker figuurtje.
Persoonlijke conclusie : Heel zeker zijn geld waard - mooie club - heel verzorgd eten - maar veel en veel te veel ( opdringerige ) mannen. Waarschijnlijk door het maandenlang gemis door corona en de lage inkomprijs. Ik kom hier zeer zeker nog eens terug, maar wacht toch even totdat het wat rustiger wordt.
Bedankt voor de beoordeling. Ik ben een niet-Nederlandse man en ik was van plan om de club te bezoeken. Ik geef om de vriendelijkheid en met uw recensie denk ik niet dat ik Eroxx zou proberen.Gistermiddag langs gegaan. Bij aankomst rond 14.30 stond de parking bijna helemaal vol. Na een vriendelijk onthaal me gaan omkleden in de kelder waar twee deelnemende stelletjes het uitgebreid hadden over 'dat de clubeigenaar hun best wel meer dankbaar mocht zijn' en 'dat een andere club eigenaar hun zelfs kwam halen en brengen'. Niet mijn types.
In de grote zaal eerst wat rondgekeken en wat gedronken. Er waren rond de bar zo'n 8-10 stellen, best aantrekkelijke ook. Van die groep heb ik achteraf maar twee dames actief gezien.
Achter de DJ-booth was het vol op actie. Een lange slanke dame, een Braziliaanse en een Hollandse (Anne) werkten rijp en groen voor de voet af. Anne was oprecht geil en smeekte constant om pik. In mond en kut
In de ruimtes achter waren de afsluitbare hokjes gesloten. Later zag ik dat er zich stelletjes met elkaar vermaakt hadden. Geen ramp voor mij wat het waren de rokers die constant in de rookruimte zaten, zonder zich te mengen met de rest.
Na mijn verkenning terug naar de bar, barpersoneel is ronduit vriendelijk. Tijdens het bestellen hoorde ik dat een oudere man door een stelletje afgezeikt werd, hij stond blijkbaar te dicht bij haar, een mooie brunette die ik op het eind van de avond met een lange man heb zien friemelen. Ik heb nog met hen gesproken maar vond ook geen klik. Dus verder.
In de zaal werd de dame van het NL Limburgse stel die ik eerder in de kelder hoorde, genomen door een van de mannen. Ik keek even toe, totdat er vanachter geschreeuwd werd 'Tief nou eens op man, hoe vaak moet ik het nog zeggen', 'Ik wil kijken, zien wat er gebeurd met haar'. Manlief wilde zittend vanaf een barkruk meekijken…en dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen
Ik stapte aan de kant, twee meter vrijlatend. De plaats werd snel ingenomen door een tweede, natuurlijk ook nietsvermoedende gast. Ook hij werd, met een zetje in de rug en een paar flinke onvriendelijke snauwen verzocht op te tiefen . Oppassen voor zo'n onberekenbare domme gast dacht ik, en heb het stel links laten liggen.
Ik draaide me om en trof een heerlijke dame, ik schat rond de 40, stevige natural tits, die vanachter geneukt werd en de kop van mijn half erecte mijn jongeheer gulzig naar binnen zoog. Dat deed ze goed en haar mooie lijf zorgde voor meer spanning, genoeg om haar ook eens goed te neuken. Ze liet me de tokkies even vergeten en spoot mijn zaad in het rubber. Ook zij ging weer door, dit zijn de echte GB dames dacht ik.
Het eten was verassend goed, voor 60€ heb je dus ook meteen goed gegeten en er lijkt niet op bezuinigd te zijn. Na wat gegeten te hebben kwam ik bij het bed achter de booth waar een dame met een collar bezig was, ik sloot aan en omdat mijn vriendje haar aandacht trok verdween hij snel in haar mond en keel Jeetje wat een pijpbeurt, ik hield het niet meer en liet mijn zaad vol In haar mond golven. Weer wat drinken aan de bar, nog steeds dezelfde groep van stellen, die vooral druk met elkaar waren.
Soms heb je in een club gemakkelijker contact dan in een kroeg maar hier voelde het telkens of je maar beter kon vertrekken. Jammer die sfeer.
Na wat ijsberen kwam ik nog terecht bij Anne een mooie Nederlandse dame die oprecht pik en zaadgeil is. Ze kreeg mijn derde en laatste shot.
Wat seks, gastvrijheid en eten betreft heb ik voor de 60euro entree veel waar voor mijn geld gekregen. Of ik nog terug kom betwijfel ik. Mischien is de hookergames of een ander vrijdag thema beter?
Het tokkie gedrag tijdens deze GB van sommige stellen stootte me af, ik kreeg het gevoel te moeten oppassen om geen ruzie te krijgen en daarvoor kwam ik niet
Misschien komt het doordat de stellen gratis binnen mogen. Lage kosten geeft vaak goedkoop volk.
Je kreeg veel waar voor je 60€.Gistermiddag langs gegaan. Bij aankomst rond 14.30 stond de parking bijna helemaal vol. Na een vriendelijk onthaal me gaan omkleden in de kelder waar twee deelnemende stelletjes het uitgebreid hadden over 'dat de clubeigenaar hun best wel meer dankbaar mocht zijn' en 'dat een andere club eigenaar hun zelfs kwam halen en brengen'. Niet mijn types.
In de grote zaal eerst wat rondgekeken en wat gedronken. Er waren rond de bar zo'n 8-10 stellen, best aantrekkelijke ook. Van die groep heb ik achteraf maar twee dames actief gezien.
Achter de DJ-booth was het vol op actie. Een lange slanke dame, een Braziliaanse en een Hollandse (Anne) werkten rijp en groen voor de voet af. Anne was oprecht geil en smeekte constant om pik. In mond en kut
In de ruimtes achter waren de afsluitbare hokjes gesloten. Later zag ik dat er zich stelletjes met elkaar vermaakt hadden. Geen ramp voor mij wat het waren de rokers die constant in de rookruimte zaten, zonder zich te mengen met de rest.
Na mijn verkenning terug naar de bar, barpersoneel is ronduit vriendelijk. Tijdens het bestellen hoorde ik dat een oudere man door een stelletje afgezeikt werd, hij stond blijkbaar te dicht bij haar, een mooie brunette die ik op het eind van de avond met een lange man heb zien friemelen. Ik heb nog met hen gesproken maar vond ook geen klik. Dus verder.
In de zaal werd de dame van het NL Limburgse stel die ik eerder in de kelder hoorde, genomen door een van de mannen. Ik keek even toe, totdat er vanachter geschreeuwd werd 'Tief nou eens op man, hoe vaak moet ik het nog zeggen', 'Ik wil kijken, zien wat er gebeurd met haar'. Manlief wilde zittend vanaf een barkruk meekijken…en dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen
Ik stapte aan de kant, twee meter vrijlatend. De plaats werd snel ingenomen door een tweede, natuurlijk ook nietsvermoedende gast. Ook hij werd, met een zetje in de rug en een paar flinke onvriendelijke snauwen verzocht op te tiefen . Oppassen voor zo'n onberekenbare domme gast dacht ik, en heb het stel links laten liggen.
Ik draaide me om en trof een heerlijke dame, ik schat rond de 40, stevige natural tits, die vanachter geneukt werd en de kop van mijn half erecte mijn jongeheer gulzig naar binnen zoog. Dat deed ze goed en haar mooie lijf zorgde voor meer spanning, genoeg om haar ook eens goed te neuken. Ze liet me de tokkies even vergeten en spoot mijn zaad in het rubber. Ook zij ging weer door, dit zijn de echte GB dames dacht ik.
Het eten was verassend goed, voor 60€ heb je dus ook meteen goed gegeten en er lijkt niet op bezuinigd te zijn. Na wat gegeten te hebben kwam ik bij het bed achter de booth waar een dame met een collar bezig was, ik sloot aan en omdat mijn vriendje haar aandacht trok verdween hij snel in haar mond en keel Jeetje wat een pijpbeurt, ik hield het niet meer en liet mijn zaad vol In haar mond golven. Weer wat drinken aan de bar, nog steeds dezelfde groep van stellen, die vooral druk met elkaar waren.
Soms heb je in een club gemakkelijker contact dan in een kroeg maar hier voelde het telkens of je maar beter kon vertrekken. Jammer die sfeer.
Na wat ijsberen kwam ik nog terecht bij Anne een mooie Nederlandse dame die oprecht pik en zaadgeil is. Ze kreeg mijn derde en laatste shot.
Wat seks, gastvrijheid en eten betreft heb ik voor de 60euro entree veel waar voor mijn geld gekregen. Of ik nog terug kom betwijfel ik. Mischien is de hookergames of een ander vrijdag thema beter?
Het tokkie gedrag tijdens deze GB van sommige stellen stootte me af, ik kreeg het gevoel te moeten oppassen om geen ruzie te krijgen en daarvoor kwam ik niet
Misschien komt het doordat de stellen gratis binnen mogen. Lage kosten geeft vaak goedkoop volk.
die twijfel is ook niet ingegeven door wat Eroxx biedt. Maar zoals je kunt lezen door het gedrag van sommige gasten.Je kreeg veel waar voor je 60€.
Qua seks, gastvrijheid en eten, maar je twijfelt of je nog zal gaan?
Ik kan me moeilijk voorstellen wat je dan verwacht? In andere clubs mag je al blij zijn als je één gelukstreffer hebt qua seks, laat staan dat het eten iets meer is dan een verlepte sandwich met gouda op kamertemperatuur die er al uren ligt te zweten.