@Kwillem1
"Ik begin goed te begrijpen waarom in Eroxx de koppels meer
en meer de afgesloten ruimtes beginnen op te zoeken. Ik kan ze geen ongelijk geven."
Al es in zo'n kotje gezeten met een vriendin tijdens een seksfeest?
Om de 10 seconden wordt er op de deur geklopt. Waarschijnlijk om aan te geven dat hun lul onmisbaar is in de kamer.
Voor de rest niks nieuws onder de zon. Als regelmatige clubganger kan dit toch ook niet nieuw voor je zijn ? Ik merkte het voor en na corona. Tijdens lockdowns ben ik met een groep gelijkgestemden onze eigen feestjes beginnen organiseren. (privé berichten hieromtrent ga ik straal negeren). Dat is zo ontzettend leuk omdat je iedereen kent en iedereen respect heeft dat het de vrouwen zelf zijn die naar een volgend feestje vragen.
De sfeer van een massa of middengrote club heb je er niet en daarom bezoek ik af en toe nog eens zo een gelegenheid. Eroxx of 2 BE meestal. En toch, elke keer zie je dan dingen of maak je dingen mee waar bij je denkt: hebben die gasten een moeder gehad?
Maandag 8 dagen ga ik met de vriendin naar 2 BE. Ik ben eens curieus wat het nu weer gaat zijn.
Ze is Aziatisch en toch wel heel mooi. Verbazingwekkend hoe mannen zich dan als complete idioten kunnen gedragen.
Geen moment met rust laten, buiten aan de toiletten staan wachten tot ze terug komt, condoom uittrekken en hopen dat ik het niet zie, mini gevechtjes omdat ze niet doorhebben dat ik haar vriend ben of gewoon onder mekaar "ik was eerst" alsof er bijvoorbeeld aan haar niks moet gevraagd worden, Marokkaantjes die haar omsingelen en niemand anders meer toelaten (het woord respect staat volgens mij veel in de Koran, maar een klein deel moet er telkens over gelezen hebben: is dit racisme? Nee het is een vaststelling, ga zelf kijken).
Dus ja. Triestig is het soms. Maar hetzelfde gebeurt ook in de supermarkt, het verkeer, …