Cannonball
Vaste klant
- 166
- 07/03/22
- 183
Het probleem is natuurlijk opdringerige mannen, maar de mix van koppeltjes die het een erotisch dansavondje vinden en misschien met elkaar ook nog even bezig, koppeltjes die maar 1 bekende "vreemde" toelaten en dames en koppels die alles maar goed vinden en van de aandacht genieten maakt het er ook niet duidelijker op voor de man alleen. Maar dat is natuurlijk geen excuus.Ik ben in Eroxx geweest en kennelijk is het daar tegenwoordig de cultuur om bij een koppeltje mee te lopen. Want de keren dat ik heb gezien, was het een overgrote deel 'autochtonen' die meeliepen. Daarentegen vinden sommige koppels het ook leuk om zoveel aandacht te krijgen. Dat is precies waar er naar gekeken moeten worden, wat wil iemand, wat vind/vinden ze leuk en in welke samenspel wil hij/zij/ze dat. Is een donker haar of blond haar je type niet, dat is dat evident om te respecteren.
Nu ben ik zo ouderwets opgevoed dat ik doorgaans wat afwachtender ben , ik wil duidelik weten wat er speelt -niet iedere vrouw op zo'n party wil van bil (maar ja dan vraag ik me af of dit wel het soort party is wat je op moet zoeken)- net zoals dat je niet meegaat met een dronken vrouw, anders dan ervoor te zorgen dat ze veilig thuis komt maar het viel mij ook op dat de meeste "volgers"eerder op mij lijken "wit, 50+ en ietwat gezet", het aantal allochtonen valt me reuze mee, met dat verschil dat die mannen misschien op zondag in een te strak pak op de racefiets kruipen en ik daar te lui voor ben.