Gisteren vrijdag voor het eerst sinds die klote coronatoestanden, na die zeer lange tijd, naar Eroxx afgezakt.
Ik was er vroeger al veel geweest met wisselend succes van zeer tevreden tot soms ontgoocheld.
Deze keer was het TOP, een van de leukste feestjes die ik meegemaakt heb in mijn vrije levensperiode .
Nog voor het binnenkomen een grondige controle van coronapas gecombineerd met identiteitskaart.
Eens binnen een dikke hug van Nina wat het weerzien en de entree aangenaam maakte. Gewoon afrekenen en naar de kleedkelder en alles veilig in de kastjes opbergen. Er was reeds veel volk en ik moet zeggen dat er een aangename sfeer was. Muziek stond luid maar net niet té luid. Op de grens van doenbaar.
Mij begeven naar het buffetrestaurant voor het voorgerechtje. Het was van uitstekende kwaliteit. Ik zou later terugkeren voor een hoofdgerecht, maar daar kwam het niet meer van wegens het succes in de dans- en speelruimte die mij alle tijdsbesef deed verliezen.
Bij de avondanimatie was er een verkiezing van 'mister eroxx' wat de ambiance super ten goede kwam. Iedere kandidaat moest een erotisch showtje geven... was leuk.
Opvallend was het hoe blijkbaar bijna iedereen gemoedelijk contact maakte en vlot aanspreekbaar was. Ook 'bazin' Nina kwam persoonlijk babbeltje slaan en haar dochter voorstellen. Gemoedelijkheid troef. Dit in tegenstelling tot mijn vorige ervaringen in Acanthus waar ze wel uw geld graag zien maar voor de rest u gedogen zonder meer.
Nog voor de start van de avondanimatie in de dansruimte waren er al enkele dametjes die niet konden wachten en in de speelruimte actief waren met meerdere heren. Ik had kans op een eerste actie maar hield mijn energie voor later op de avond.
Heb uiteindelijk deze avond drie maal kunnen stoeien met vrouwen van koppels en dit zonder te moeten jagen. Opvallend, geen haantjesgedrag gezien (waar ik mij mateloos in erger in andere etablissementen).
Ook als singel veel kunnen erotisch dansen op leuke retromuziek van de 80' en 90'ies. Werd door verschillende dames uitgenodigd voor erotische jive, super.
Kortom, voor mij een zeer geslaagde avond, en zijn lange rit (110km) waard.
Proficiat Nina en partner (Bert/Bart?)