Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx
Vrijdag 02 augustus 2024 (20:00 uur)

Tropical Summer - Party


20:15 uur, vlotjes binnen, stond niet veel volk aan te schuiven.
Rond 21:00 was er nog niet zo veel volk waar te nemen, rond 22:00 zat het weer lekker afgelaten vol met geile mensen.

Geil knap sexy beach koppel
Wat een mooi koppel, jongen en meisje liep daar rond zeg.
Blonde jongen, goddelijk lichaam, flinke paal in broekje(in slappe toestand zelfs).
Buitengewoon knap meisje in bikini, ja, het was tenslotte Tropical Summer Party.
Dit geile koppel zijn verschillende kamers binnengegaan maar zijn nergens blijven plakken voor zover ik heb kunnen zien.
Uiteindelijk in de rode zetel beland in de grote ruimte met de poef.
Hebben ze naar andere neukende mensen zitten kijken, en plots werd de harde mooie paal te voorschijn gehaald door de beachgirl.
Stond echt hard! Werd even duchtig gepijpt, en daar is het jammer genoeg ook bij gebleven.
Deze beach goden hadden eigenlijk op de grote poef een show moeten geven. Gemiste kans voor alle aanwezigen.

Roos / gynaecoloogstoel / glazen muiltjes
Roos & vriend waren er weer. Wat een fantastisch meisje is dat toch, in haar visnetpakje, schitterend.
En dan zeker als we daar een babbeltje mee doen, kijken wat ze verwacht van de avond.
Want zoals u weet beste geile jongens, Roos wil veel jongens en veel cum en liefst niet cum in een condoom.
Nee, cum op haar gezicht, mond, ogen. Ja, ook de ogen.
Maar het viel hun blijkbaar iets tegen over het type jongens dat ze graag hebben. Die liepen er niet veel rond.
Na verschillende pogingen en wat rond cruisen, gevolgd door een stel harde pikken uiteindelijk toch in de grote ruimte beland in de gynaecoloogstoel.
RoosStoel.jpg
Hoppa, een 10 geile mannen errond. Op het bankje zat een ouder koppel toe te kijken.
Op de grote poef waren toen ook verschillende koppels bezig, en in de nis aan de traliekooi ook.
Was er toch niet even een degelijke orgie ontstaan. Mooi.
Verschillende mannen hebben haar kunnen neuken. Ik denk niet dat er iemand op haar gespoten heeft. Jammer, gemiste kansen jongens!
Pijpen gaat al moeilijk in die stoel, dus dat lukte ook niet.
Nog eens een tekening voor degene die het niet begrijpen. Dit is wat ze wil :
CumShots.jpg
Op een gegeven moment was er toch een NEE gevallen tegen een van de aanwezige jongens. Maar die bleef door doen.
Toen is Roos opgestaan uit de stoel, en was de gangbang voorbij. Pech voor de andere harde pikken die klaar stonden.
Nog een kleine woordenwisseling met de man in kwestie.

Klein weetje : Wist je dat roos glazen muiltjes draagt. Moet je maar eens op letten.


Effe vriendin afneuken op de poef onder toezicht van 15 geile mannen
Er is een jonger koppel (man met zweep aan broek) slank tenger knap meisje, zijn ook regelmatig daar.
Geven meestal ook wel en show. Een van de vorige keren nog op de dansvloer zien neuken.
Ik zat in de zetel aan de poef, komen die toch niet vlak voor mijn neus een show geven op de grote poef. Yes!
Meisje begon haar vriend te pijpen. Geil.
Whoesh, een zwerm van 15 mannen in de buurt, zo geil als een draak. Allemaal pijpklaar. Maar dat doet ze volgens mij niet zo snel.
Ze werd daar wel uitvoering gevingerd door haar vriend en andere jongens. 4 vingers gingen er vlot in en vrij ver, tot halverwege de hand.
SlankKoppel.png
Een nat kutje, olala, dat gaf daar soppende geluiden.
Daarna is ze flink geneukt door haar vriend onder toezicht van een 20 personen. Geil!

2 pikken verstopt achter kussen
Terwijl Roos in de stoel lag was een jonge kerel (Engelstalig, donker huidtype) bij me komen zitten in de zetel.
Hij was redelijk geil. Zijn pikje, ik zag hem uit zijn broekje komen stond hard. Was hij zich zelf aan het afrukken.
Ik zeg : hoi. Kom je voor de meisjes of voor de jongens of voor beide.
Voor de jongens dus. Ik zeg : Oei, op een vrijdagavond is dat niet zo simpel om een geschikte jongen te vinden. Ja, hij had nog geen succes.
Hij wou met mij in zo een aparte nis gaan liggen. Ik zeg nee, dat doe ik niet graag. Ik wil dat de mensen kunnen kijken. Ja, daar schaamde hij zich blijkbaar een beetje voor.
Ondertussen had ik zijn pikje in mijn hand, zachtjes over zijn eikel aan het wrijven.
Plots hield hem daar een kussen voor, de rest van de aanwezigen mocht dat niet zien.
Zucht! En dat in de Eroxx.
Moest ik ook een kussen voor mijn pik houden toen hij hem vast nam.
Daar zaten we met 2 kussens. Wat moeten de geile aanwezige mensen niet gedacht hebben!
Ja, hij wou me neuken. Ik zeg : nee, ik ben degene die neukt. Haha, dat viel tegen.

3 meisjes naast mekaar neuken
In een van grote nis ruimtes zaten 3 meisjes op handjes en voetjes en werden alle 3 langs achter afgeneukt door 3 jongens.3 meisjes.pngUiteraard onder belangstelling van geil volk.
Was wel speciaal.

Gebruinde kleine puntige tietjes
Op het witte bed naast de sauna gaf een knap meisje, gebruind, slank, haar altijd strak over haar hoofd bijeen getrokken een degelijke show.
Dit meisje is ook regelmatig daar met haar man/vriend.
Die heeft zo van die kleinere strakke puntige tietjes, welke de ganse avond te bewonderen vielen (topless).
Daar was het effe druk rond dat bed, ik denk toch wel dat er weel meer dan 10 jongens hun pik in dat kutje hebben mogen steken, en evenveel ook in haar mondje.bed.gif
Handjes dan nog niet meegerekend.
In die drukte is er dan toch een man die met een ruwe beweging mijn ballen probeert vast te grijpen. Daar was hij wel effe aan het verkeerde adres.
Je doet dat voorzichtig of je vraagt dat eerst. Iedereen mag me aanraken, maar niet op een bruuske manier want dan kan je het afbollen.
Zijn trouwens verschillende meisjes die me zijn komen betasten en complimentjes geven hoe geweldig ik er bij loop.
Een meisje kwam achter mij aan in een smalle gang en nam me vast in mijn zijde met haar handjes. Ik draai me om en zegt ze, ja nu moet ik toch iets zeggen. Ik denk oei, wat nu. Ze had me daar al meer gezien.
Maar wat zie jij er leuk uit zegt ze, terwijl ze mijn slanke taille streelt. Voila zo kan het ook. Ik content. Die was zelf van bij mij uit de buurt. Hehe.
Achteraf nog 2 leuke meisjes met complimenten. Zelf in de kleedkamer bij het omkleden ook nog een.
Dus : vragen, ik bijt niet.

Cocktailbar
Cocktailtje gaan drinken in de cocktailbar.
En ja hoor, een koppel was er aan het neuken op de poef.
Er zaten een 4 - 5 personen aan de bar, en die doen dan alsof hun neus bloed. Die kijken niet naar dat koppel.
Is vreemd Heb ik daar al meer gezien.
Beste mensen, als er in die bar geneukt wordt dan mag(moet) je daar naar kijken. Die mensen genieten daarvan om bekeken te worden anders gaan ze dat daar niet doen.
Er zijn andere donkere kamers genoeg. Maar hier in bijna volle licht.
KIJKEN!

De likker
Een ouder koppel, in de 60. Zat ruime tijd in de rode zetel aan de grote poef.
Vrouw werd regelmatig en langdurig door haar man gebeft. Een deel mannen aan het kijken natuurlijk.
Achteraf ben ik er gaan bij zitten. Ik zeg : eerste keer hier. Ja.
Babbeltje gedaan. Hun fantasieën proberen te achterhalen. De man verwent graag zijn vrouw al likkend.
Ik zeg : mag ik blijven kijken, terwijl ik naast hun zat. Ja, geen probleem.
En hopla, daar gingen ze weer. Ik zeg , je kan ook in de stoel gaan liggen. Ahja, hoppa, dus daar in gaan liggen. Bef bef bef bef....

Bukake party op donderdag 08 augustusBukkake.jpg
Normaal gezien ben ik er dan (onder voorbehoud).
Gaan we wat gezichtjes onderspuiten.
SaEr zou er dan ook zijn. Jongens, Kitty, das de moeite hoor voor eens langs te komen.











En dan vrijdag 09 augustus, tepels bloot en hard maken, piercing erdoor, ik zal ze checken als ze goed zitten en de High Heels meebrengen voor
de Topless & High Heels party.
Tot dan.

KitanaNew.png
 
Laatst bewerkt:
Je geeft wel erg specifieke uiterlijke beschrijving van sommige bezoekers. Vraag me af of iedereen daar op zit te wachten ivm privacy en herkenbaarheid. Of vraag je steeds instemming aan de betreffende mensen? Voegt ook weinig toe aan de recensie, wat maakt het uit of het een vlinder, een kip, of een paashaas is? Ik vind dat het geheel neigt naar een soort ambitie om een erotisch verhaal te willen publiceren, inclusief illustraties. Nu doe je dat best leuk en ongetwijfeld heb je er de nodige moeite in gestoken, maar dit is een recensieforum. Voor Erotica zijn volgens mij meer geschikte kanalen te vinden. Als laatste vind ik het ook best wel ridicuul om jezelf met je slanke en knappe voorkomen zo op te hemelen, op een forum dat paysex als primair verbindend thema heeft. My 2ct :)
 
Ik vind dit een prima kanaal, de clubs vallen geheel in dezelfde legale bedrijfstak, al is hun business model net wat anders, ze verdienen hun brood met sex.
Juist goed dat er hier over geschreven wordt. Enne je mag dit deel van het forum gewoon negeren.

En de verhalen geschreven vanachter een roze bril van @IvanXL vind ik geweldig, inclusief dr plaatjes, beschrijvingen van lichamen en zijn eigen geneugten.
 
Iedereen heeft recht op privacy. Inclusief huisdames. Het specifiek beschrijven van tatoeages is daarom ook opgenomen in de lijst van dingen die hier niet toegestaan zijn. Zie spelregels recensies, link helemaal bovenaan deze pagina. Je kunt dan natuurlijk gaan discussiëren over de vraag wanneer een beschrijving zodanig specifiek is dat de privacy in het geding komt, maar wat mij betreft voegt het niets toe om dat punt op te gaan zoeken..
 
Iedereen heeft recht op privacy. Inclusief huisdames. Het specifiek beschrijven van tatoeages is daarom ook opgenomen in de lijst van dingen die hier niet toegestaan zijn. Zie spelregels recensies, link helemaal bovenaan deze pagina. Je kunt dan natuurlijk gaan discussiëren over de vraag wanneer een beschrijving zodanig specifiek is dat de privacy in het geding komt, maar wat mij betreft voegt het niets toe om dat punt op te gaan zoeken..
Allen,

Rubriekje met de specifieke tattoo is verwijderd.
Lag blijkbaar gevoelig.
Als er nog aanstootgevende dingen zijn, laat het gerust weten.
Ik probeer ook enkel dingen te beschrijven die speciaal zijn en zeker die ik me achteraf nog herinner.

Xxx
 
Vandaag nog eens geweest. Rond 12.30 aangekomen. Parking halfvol.
Binnen veel kalmer dan anders. In de disco waren de huisdames al volop bezig. Voor de rest weinig soeps.
Rond 16.00 teleurgesteld terug huiswaarts. 90 euro is niet veel maar was weggegooid geld.
Zal weer lange tijd duren eer ik nog eens ga.
Toen ik vertrok was de parking bijna vol en enorm veel Nederlandse nummerplaten.
 
Vandaag nog eens geweest. Rond 12.30 aangekomen. Parking halfvol.
Binnen veel kalmer dan anders. In de disco waren de huisdames al volop bezig. Voor de rest weinig soeps.
Rond 16.00 teleurgesteld terug huiswaarts. 90 euro is niet veel maar was weggegooid geld.
Zal weer lange tijd duren eer ik nog eens ga.
Toen ik vertrok was de parking bijna vol en enorm veel Nederlandse nummerplaten.
blij dat ik niet de enigste ben die het altijd daar zo ervaart..
 
Voor mij was het deze keer wel een geile, ontspannende en leuke namiddag....vorige keer stampvol en teveel testosteronbommen...nu ook met minder verwachtingen en daardoor betere mindset gestart...ideale hoeveelheid volk...toch wel wat knappe koppels naarmate middag vorderde...speciale vermelding voor Blondie, de masseuse die toch wel een meerwaarde biedt voor minder assertieve mannen...ik vraag me af of Ivan XL aanwezig was en wie hij dan wel is...🤔😁...want alle kritiek op zijn schrijfsels - hoe licht ook - worden weggecensureerd...
Voor mij was de 90 euro en de lange verplaatsing deze keer alvast een mentale opkikker...
✨🥳😘
 
.ik vraag me af of Ivan XL aanwezig was en wie hij dan wel is...🤔😁...want alle kritiek op zijn schrijfsels - hoe licht ook - worden weggecensureerd...
Even ter verduidelijking.

Die "kritieken" werden gewist omdat ze totaal irrelevant waren en niets aan de discussie bijdroegen.

BigBeny (mod)
 
Welk publiek is er op een vrijdagavond normaal gezien aanwezig, veel koppels of ook single dames? Kom je als single man ook makkelijk in contact met koppels of dames Zou graag nu vrijdag de club bezoeken. Bedankt voor jullie respons
 
Welk publiek is er op een vrijdagavond normaal gezien aanwezig, veel koppels of ook single dames? Kom je als single man ook makkelijk in contact met koppels of dames Zou graag nu vrijdag de club bezoeken. Bedankt voor jullie respons
Er zijn vrijdag veel koppels. Ook veel solo mannen. Als dat uw ding is, zou ik zeker eens gaan kijken. Zaterdag zijn er alleen 'koppels'. Dit is een aangenamere ervaring voor ons als jong koppel.
 
Laatst bewerkt:
Welk publiek is er op een vrijdagavond normaal gezien aanwezig, veel koppels of ook single dames? Kom je als single man ook makkelijk in contact met koppels of dames Zou graag nu vrijdag de club bezoeken. Bedankt voor jullie respons
Ik zou zeggen: lees eens terug. Deze vraag is al zo verschrikkelijk vaak gesteld en er is al zo vaak antwoord op gegeven met vrij uitgebreide en gedetailleerde beschrijvingen. Staat er allemaal in.
 
Eroxx

Donderdag 08 augustus 2024 (11:30 uur)

Bukkake - Party


Ik was er rond 13:00, veel traktoren op de weg, 15 min langer gereden dan anders.
Veel volk op de parking, veel Nederlanders.
De dame aan de receptie vroeg als ik volgende week ook kwam (TV party).
Ahja zeg ik, zonder mij wordt dat hier niks ;-)
Jamaar het is nu op woensdag, ja zeg ik dat weet ik.
Ik zeg : en een nieuwe affiche voor de TV party. Yep daar had ik gescoord bij haar!!
Omgekleed in de lockerruimte. Wil ik net de trap opgaan, vraagt er iemand aan mij als ik Ivan ben (zwaar NL accent).
Yep dat ben ik. Hij had me herkent en een fervent lezer van deze blog. Mijn imago al een beetje gestreeld.

Inleiding
Kom ik de dancing binnen, waren ze daar al volle bak aan het neuken.
De ijzeren kooi stond er, de gynaecoloogstoel ook, een paar grote poefen.
Volop actie, ook op het bed aan de zijkant.
Er lag zelfs al cum op het verhoog waar je kan paaldansen.
Wat was er gebeurt? Wie was er zo geil geweest dat hij zijn cum al het gespoten om 13:00 uur.
Blijkt dat er al een rondje Bukkake was geweest. En dat zonder te wachten op mij! Schande.
Maar how mannekes, wat een geile bedoening was dat daar in de disco. Alle actie daar, niks in de ero ruimtes op dat ogenblik.
Nu zit ik eigenlijk met een probleem.
Hoe kan ik dit beschrijven wat daar allemaal gebeurde. Bij iedere Bukkake sessie zo een 50 tal personen die sex met mekaar hadden. Dat krijg ik niet in detail beschreven.
Je weet zelfs niet naar waar je het eerst moet kijken als je daar tussen staat.
We gaan het toch proberen... Een korte schets dan maar:
Bukkake1.jpeg
Bij Bukkake doen ze verschillende rondjes, dan komen alle geile personen in de disco bijeen om zich te laten pijpen en te spuiten op de gezichtjes van de aanwezige dames (huisdames en gewone meisjes).Bukkake_Schets.jpg
Volgens mij zijn er zelfs 4 rondjes geweest (rond 16:00 was ik weg, daarna misschien nog een keer???), aangemoedigd door de DJ.
Iedere keer zo een 50 tal mensen in volle actie.
2 meisjes in de kooi, een 10 tal mensen errond. Pijpen door de kooi.
De gynaecoloogstoel, 5-6 mensen errond, meisje werd geneukt, en er werd gepijpt.
Op de poefen 3 - 4 meisjes met allemaal 10 man errond, aan de danspalen, effin overal.
Op een gegeven moment tijdens sessie 3 of 4 loop ik tussen de geile neukende/pijpende/slikkende/squirtende mensen op de dansvloer, zegt de DJ, ja daar nog een lange slanke blonde!
Ik zag dadelijk een deel geile blikken mijn richting uit komen. Ik snel van de dansvloer af. Hehe.
Stoute DJ! Foei. Mij willen laten misbruiken door een deel geile mannen!

3 squirtende meisjes
Zitten we in een Bukkake evenement, overal spuitend cum, links, rechts, vanachter, der wou er zelfs ene tegen mijn been spuiten. Asjeblieft!
Gaan de meisjes de jongens eens onderspuiten met een squirt moment georganiseerd door de DJ.
Wat krijgen we nu, de omgekeerde wereld. Meisjes die jongens gaan onderspuiten.
Laten, wij jongens, dit zomaar gebeuren??? Laten we ons vernederen door spuitende meisjes???
Het antwoord = JA
Maar hoe geil was me dat seg. Meer van dat!
Die staan daar met hun 3 op het verhoog aan de palen voor de disco.
De jongens stonden ervoor een stuk lager natuurlijk, en daar gingen ze, die hadden niet veel nodig die meisjes.
How mannekes, dat heel verhoog zeiknat van de squirt, die mannen op hun borst, der moest er zelfs ene wegduiken, die vertrouwde het niet.Bukkake4.png
Hoogtepunt van de namiddag. Godverdomme!
In plaats van een Bukkake evenement kunnen we misschien eens een squirt evenement organiseren. Daar gaat volk op af komen.
Een Squirt contest. Wie spuit het verst, het meest, wie raakt het meeste jongens, zoiets. Ik zie het al voor me! Nina???
Achteraf spuiten wij ze wel onder natuurlijk.

Die meisje van Genk
Die meisje van Genk was er ook, staat boem vol met tattoos, heeft een grappige ruige coupe, piercings door de tepels en altijd lachen. Is wel geregeld daar.
Piercings heb ik gecontroleerd als die nog goed vast zaten. Haar man is in gladiator outfit.Bukkake3.png
Nu ik had die nog niet in actie gezien. Ja, die was ook goed geil. Samen in de kooi met een ander meisje, pikken zuigen van de aanwezige jongens.

Die meisje met de grappige oortjes
Yep, zij was er ook. Is wel regelmatig daar, een kleiner iets steviger meisje met grappige oortjes op haar hoofd.
Was trouwens een van de drie squirtende.
Bukkake2.png
Hoh, hoeveel jongens zou die gepijpt hebben? Niet te zeggen, die liet zich vlotjes in de mond spuiten, handdoek lag ik de buurt. Er zijn zelfs jongens op het verhoog gaan staan zodat iedereen goed kon kijken hoe hun cum eruit vloog op en naast de mond van het meisje.
Geil jongens. Daar kunnen ze op vrijdagavond nog iets van leren!

SaEr & Phallus
En ja hoor, SaEr was er met zijn oogverblindende bosnimf. Whoeha, toch effe mogen vastpakken, hehe.
Ze hadden Cap D'agde overleefd. Voor degene die niet weten wat daar te doen is...Google!
Op een gegeven moment staan we te babbelen aan de traliekooi, ja te babbelen terwijl iedereen daar staat te neuken/pijpen/beffen. Gaan wij daar babbelen. Ha.
Komt er een man bij ons staan. Ja ik ben Phallus (ook van op dit forum). Stonden we daar met ons drieën de neukende geile mensen af te leiden.
Hoe cool is da?

De tralie kooi
Een knap meisje, leuke korte coupe, ondeugende blik, hapklare tietjes was aan het neuken met een slanke kerel.
Zijn toch even bezig geweest, aangestaard door een deel geile jongens welke met hun pik aan het spelen waren in de hoop dat deze gepijpt ging worden door het meisje.
Maar deze had alleen aandacht voor de man die haar aan het afneuken was.
Bwa, ik dacht, een koppel dat hier wat show komt geven, mooi, maar niet speciaal.
Ja, nee dus, daar hadden we ons effe op verkeken. Dadelijk meer hierover.

Terwijl die 2 daar bezig waren, verschillende standjes, ging ik aan de glory-holes staan, dan kan je nog net in de traliekooi kijken.
Hoppa, daar waren 3 mannen die me wel lekker vonden. En dat op een Bukkake party. Een beetje zitten te geilen op jongens. Hmm.
Mijn pik keihard, mijn kleedstuk omhoog gedaan zodat mijn tepels bereikbaar waren, en ja dat was wel nodig want daar verdween er al een in een mond, heerlijk.
Ik een harde pik van iemand in de hand en een tepel van iemand anders in de andere hand.
Nu, 3 jongens proberen te behagen gaat niet zo goed, maar we doen ons best.
Ik heb een paar maal die plek verlaten om te gaan afkoelen, want die hadden me daar toch goed geil gekregen. Iedere keer dat ik er terug ging, hoppa, weer 3 andere.
Ondertussen neukte het meisje lekker verder.
Pik weer hard, werd ik lekker betast door alle 3, kwam ook geregeld volk kijken. Geil. Uiteindelijk bleef er 1 jongen over. Ik vroeg hem als hij voor de jongens of meisjes of beide kwam.
Eigenlijk beide. Ik zeg : moet je naar de TV party komen. Ja, nee, dat mocht blijkbaar niet van zijn vriendin. En wie was de vriendin. Juist, die in de traliekooi, was ondertussen daar met 3-4 mannen tegelijk bezig in de kooi.
Ha, daar had ik me verkeken. Ik zeg : kan je meisje dat aan, zo alleen met verschillende mannen, meestal staat de vriend dan in de buurt voor het geval dat. Nee, nee, niet nodig.
Zegt ie tegen haar : alles onder controle schat? Yep was het antwoord. En ze ging verder met de aanwezige jongens, ze had er tenslotte nog wat af te werken. Vet geil.
Nu, ik dacht dat hij ook deze verhalen leest.
Ik had gezegd dat ik nog ging terug komen (moest gaan kijken hoe laat het was), maar werd opgehouden in de disco door meisjes die me aan het betasten waren en daarna moest ik toch effe kijken naar de 3 spuitende meisjes.

Gloryholes
Een oudere man zat op de knieën op de matras voor de glory-holes, pikken aan het afzuigen.
Die heb ik daar nog al eens gezien. Blijkbaar komt die alleen in de namiddag.
Was trouwens al lang geleden dat ik nog eens in de namiddag daar was. Maar we gaan dat toch eens regelmatig doen.
Het leuke is, je vliegt daar onmiddellijk in de actie. Dat heb je niet in de avonduren. Ik was nog geen 5 min binnen of er had al iemand mijn ballen vast.
Nu, die man zit daar de ganse namiddag iedereen te pijpen die zijn pik door de glory-holes steekt.
Echt niet normaal. Hoeveel zou er die doen? 20 ? 30 ? 50? Wie kan het zeggen.
Op een gegeven moment stond hij op van zijn plaats en ging aan de andere kant staan, waar dat de pikken door het gat gestoken worden.
Heeft hij daar verder gepijpt.
Dat is ook nog een gemis op de TV party.
Een cumsletje die zich laat onderspuiten door 10 tallen mannen. Iemand die ergens centraal gaat zitten op de knieën. En dan een zwart T-shirt aan doet met 'CUM SLUT' erop. Dan is het duidelijk.
Bukkake5.png
Woensdag 14/08 iemand die zich geroepen voelt???
Er liep trouwens een mevrouw rond met zo een T-Shirt aan. Haha.

Voor de rest...
In alle ruimtes werd er natuurlijk weer heel wat afgeneukt zoals gewoonlijk, behalve de sling, daar heb ik niemand gezien.
De ruimte met de grote poef was ook geregeld omgetoverd tot 1 grote orgie met 20 - 30 mensen. Ganse poef lag vol met neukend volk.
Nog een schetsje :
Orgy.jpg
Jongens die tijdens dit evenement niet aan hun trekken zijn gekomen, tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Voor zij die nog altijd twijfelen welk evenement ze voor de eerste keer eens moeten doen. Doe maar een Bukkake om te starten.

Groetjes aan :
- SaEr - tot de volgende keer
- Phallus - ook tot de volgende keer
- Die meisje van Genk - jij bent een stout meisje! Ohja!
- De jongen van het meisje in de kooi...

Ohja, aan de liefhebbers van TV, She-males, femboys, bi, gay, en al de anderen.
Het is woensdag de 14/08 te doen!!! Dus niet donderdag, dan is er een ander evenement.
Wij zijn er. Doei

KitanaNew.png
 
Ben eens benieuwd naar de mousse party op 15/8,
Hopelijk veel koppeltjes die een extra man weten te appreciëren, naast uiteraard de huis dames, wss kom ik rond 18u langs, nog de moeite waard dan ?
 
Gisteren (maandag 12/8) aanwezig in Eroxx. Op zich een leuke namiddag, maar niet zo heel veel volk.
Het volk dat er dan was stoorde me regelmatig enorm! Nee = nee en dring jezelf niet op door te duwen en te trekken. Nee, dan is mijn goesting over...

Ook het beleid met de "actieve koppeltjes" kan misschien een bekeken en aangepakt worden. Zo zijn er koppels die duidelijk afspreken met elkaar om zich dan een uur af te zonderen op het donkere kamertje. Is actief ook enkel bezig zijn met elkaar? Dan hoor je sommige dames nog letterlijk zeggen: "Gelukkig is het gratis"...
Vraag mij dus af wat "actief" is, maar mij lijkt het niet actief als ze van de 6u die je er kan spenderen 5u aan de bar rondhangen zonder dan ook maar iets van actie te hebben en dan een uur zich af te zonderen op het donker kamertje met de gordijnen dicht.

Jammer ;)

Gelukkig wel een aantal leuke dames ontmoet die toegankelijk waren en dus daarmee kunnen amuseren.

Het kan natuurlijk ook aan de warme dag gelegen hebben, maar dit moest er toch even uit ;) Wij single mannen betalen 90 euro inkom en dan hoor je dat de niet-actieve koppels in mijn ogen gratis binnen mogen ipv 50 euro te betalen.

Neemt niet weg dat de dames van die koppels wel enorm aantrekkelijk waren ;)
 
Gisteren (maandag 12/8) aanwezig in Eroxx. Op zich een leuke namiddag, maar niet zo heel veel volk.
Het volk dat er dan was stoorde me regelmatig enorm! Nee = nee en dring jezelf niet op door te duwen en te trekken. Nee, dan is mijn goesting over...

Ook het beleid met de "actieve koppeltjes" kan misschien een bekeken en aangepakt worden. Zo zijn er koppels die duidelijk afspreken met elkaar om zich dan een uur af te zonderen op het donkere kamertje. Is actief ook enkel bezig zijn met elkaar? Dan hoor je sommige dames nog letterlijk zeggen: "Gelukkig is het gratis"...
Vraag mij dus af wat "actief" is, maar mij lijkt het niet actief als ze van de 6u die je er kan spenderen 5u aan de bar rondhangen zonder dan ook maar iets van actie te hebben en dan een uur zich af te zonderen op het donker kamertje met de gordijnen dicht.

Jammer ;)

Gelukkig wel een aantal leuke dames ontmoet die toegankelijk waren en dus daarmee kunnen amuseren.

Het kan natuurlijk ook aan de warme dag gelegen hebben, maar dit moest er toch even uit ;) Wij single mannen betalen 90 euro inkom en dan hoor je dat de niet-actieve koppels in mijn ogen gratis binnen mogen ipv 50 euro te betalen.

Neemt niet weg dat de dames van die koppels wel enorm aantrekkelijk waren ;)
Wij zijn een van de koppeltjes waar je naar refereert. We hebben netjes 50 euro betaald. Was voor ons de eerste keer dat wij op een maandag langskwamen. Voor ons wat onwennig met zoveel hitsige mannen dus wij opteren voor seks met koppels, iets wat totaal niet verboden is. Er zijn geen verplichtingen om met de single mannen wat te doen. Als wij dan toch opteren om gratis binnen te komen als actief koppel, staat het ons vrij om te beslissen om seks te hebben met wie ons goed ligt. Koppels, single vrouwen, single mannen. Het feit dat je seks wilt met een van onze dames en nadien niets hebt mogen doen is niet de fout van het betalingssysteem, toch? Ik herinner me zelfs geen single mannen die iets zijn komen zeggen/praten tegen ons. Dus beetje gek.
 
Laatst bewerkt:
Eroxx

Woensdag 14 augustus 2024 (20:00 uur)

T-Girl Party (Travestie)

Voor de gevoelige lezers

Opgelet, dit verslag gaat over een travestie party, onderstaande tekst behandeld dan ook met regelmaat het neuken en pijpen van jongens door jongens al of niet bi/shemale/sissy/femboy/hetero/,...
Degene die hier aanstoot aan geven, niet verder lezen.

Geweldige entree
20:10 uur, al een kleurrijke bedoening aan de inkom.
Alle typetjes stonden er al braafjes aan te schuiven, de gewone jongens, de meisjes, de koppels, de T-Girls (nog niet in volledige outfit),...
Komen daar 3 in schitterende outfit uitgedoste mensen naar de inkom.
SCHITTEREND. Jongen met High Heels en ketting rond de nek (slaaf),
meisje in volledige lederen outfit met een strakke pet op het hoofd (geef ik een 10 voor omwille van de mooiste outfit van de avond). Seffens meer over dit koppel (jongen was blijkbaar stout geweest). En nog een derde struisere kerel, ook in het leder. Die zag er gevaarlijk uit. Leek net alsof hij terug kwam vanop een boot welke wordt voortbewogen door slaven waarvan hij de slavendrijver was. Schitterend, wat een outfit, en zo dan aanschuiven aan de inkom.

De gloryholes
Ben een paar maal bij de glory-holes gaan staan. Daar werd regelmatig stevig gepijpt, ook achterin de donkere ruimte. Maar dat is niet echt mijn ding.Persona-Porn-r34-Futaba-Sakura-Persona-5-5095272.jpeg
Er was veel beweging, gekreun en pijpende geluiden, misschien ook neukende geluiden.
Nu, neukende geluiden kwamen er wel vanop de matras die voor de glory-holes ligen. Hier waren regelmatig koppels(jongens/meisjes) trio's en zelfs met 4 bezig.
Meerdere malen zeer aarzelende mannen korter bij zien komen, als ik daar sta. Hun moed bijeen schrapen om terloops een aanraking te doen en dan weg te kijken. Zucht.
Je moet dat gewoon vragen. Uiteindelijk dan toch aanraken maar als er dan volk afkwam weer terugtrekken. Stel je voor dat iemand dat ziet dat hij een man aanraakt. Oei, oei.
Dan voorstellen om in een kamer met deur te gaan kamperen of in de darkroom. Nee, meisjes, dat is niet leuk. Ik vindt het leuker als iedereen kijkt en als ik gedeeld moet worden door meerderen. Later op de avond een jonge knappe boy in simpele jurk daar tegengekomen. Verderop meer hierover.

Traliekooi/voorbinddildo/stoute jongen/squirt op gezicht
Komt dat meisje met haar strakke lederen outfit, kapsel een beetje punk-achtig, geweldig coole chick met de jongen met de High Heels aan de ketting naar de traliekooi. Ze leek veel op bijgevoegde foto.comic_art_latex_erotic_lingerie_ai_dominatrix_9_by_latexeroticaaigirls_dhk686z-fullview.jpg
Nu, beste jongens en meisjes, in de traliekooi worden er eigenlijk altijd meisjes geneukt, door jongens! En dan nog meestal door meerdere jongens. Nu dus niet, hier werden de rollen omgedraaid.
Nu moest de jongen op handjes en voetjes gaan zitten. Meisje erachter.
2 vingers in de mond, nat maken en dan voorzichtig het kontje van de jongen verkennen. Veel toeschouwers, die konden dit tafereel duidelijk waarderen. Toen was het tijd voor het 'echte' werk. Maar er was een probleem, ze vond haar voorbinddildo niet. Dus, het meisje weg, richting dancing, jongen alleen in de kooi. En ja hoor daar was ze, dat ding voorgebonden kwam ze triomfantelijk naar de traliekooi, de mensen gingen uiteen om haar door te laten. Glijmiddel op dat ding en hoppa, daar verdween hij in het kontje, even afneuken die stoute jongen. Toen jongen op rug geduwd, zij boven zijn gezicht met haar poesje, aan het wrijven, en al kreunend spoot ze squirt over zijn gezicht. Wij (de man zonder drempelvrees en ik) stonden daar op een halve meter van dit spektakel. GEIL! En terug omdraaien, verder neuken, dildo er volledig in! En terug squirt in gezicht, dat heeft zich zo een paar maal herhaald. Knapste show van de avond. Geile mensen!!!

De poef
Ja, ook op de grote poef was het regelmatig stevige actie, zowel jongens als meisjes(ja, echte meisjes) werden hier uitvoerig geneukt. Uiteraard ook de sissy's en de shemales, wat hadden jullie anders gedacht, we zitten hier tenslotte op de T-Girl party. Dan wordt alles afgeneukt. En het leuke is dat de meeste meisjes/sissys/T-girls zich gewoon spontaan aanbieden, die zitten klaar op handjes en voetjes of zitten op hun knieën, en dan is het pijptijd.
20 geile mannen rond een sissy girl. En pijpen maar, cum spuiten doorslikken, de volgende,... Geil mensen, had je moeten zien! Ik zat regelmatig in de zetel de taferelen gade te slaan. Harde pik in de hand, zichtbaar voor de aanwezigen.
Komt er een leuke man met grappige bril tussen mijn benen zitten op zijn knieën, mijn pik bewonderen! 'Cock Worshipping', ja was wel leuk, hoe die met pik vastnam en bewonderde en aaide, en regelmatig zei, oh, wat een grote eikel. Ondertussen nog een andere ook knappe man ook op zijn knieën er naast komen zitten, die keek toe. De worshipping heeft toch wel een half uurtje geduurd, er werd ook zeer klassevol gepijpt, zachtjes, diep, niet ruw, precies zoals ik het wil. Af en toe pijpt de andere man me ook. Ze wisselde mekaar zo een beetje af.T-Trio.jpg
Vet geil. En dit terwijl er op de poef volle bak actie was en in de rest van de kamer, en dan ondertussen mensen die komen kijken, ik kan die hun blikken dan zien. Ja, dan blijft mijn pik wel hard. Op de poef een T-Girl, kontje open voor jongens met zin. Tasje bij, vol met condooms. Zij/hij haalde bij iedere kandidaat een condoom uit het tasje en deed hem om de harde pik in kwestie, glijmiddel erop (zat ook in het tasje). Omdraaien, kontje naar achter, en pik er zachtjes in, en neuken maar. Daar zijn toch wel een 5/6 geile jongens die het kontje hebben mogen neuken .

Pik gewassen door uitverkorene
Sta ik aan de wasbak bij de toiletten aanstalten te maken om mijn pik te wassen met een zeepje. probeer ik iedere keer te doen als iemand me gepijpt heeft. Dan heeft de volgende een frisse pik ;-)640111A.jpg
Staan daar 2 jonge toch wel knappe jongens me te bewonderen. Ik zeg : jongens, 1 van jullie 2 gaat mijn pik hier wassen, kies maar wie het gaat doen. (Ik zei dat eigenlijk om te lachen). Ah zei een van de twee, dat zal ik wel doen, ik ben dat gewend , zit in de verpleging.
En voila, zo werd mijn pik die nog 3/4 in erectie was vakkundig gewassen door de leuke jongen, dit tafereel werd onder verbijstering van degene die naar het toilet kwamen gadegeslagen. Die hebben gedacht, alé wa is da hier nu weer. Hopelijk niemand gestoord daar ;)

Prachtige She-males
Wa was da weer!!! Wat een prachtige she-males komen daar binnen. Ze waren met een 5 tal. Echt niet te doen, goddelijke types. Hoh mensen, daar moet je al van kortbij een kwaliteitscontrole gaan doen om zeker te zijn.
Wa een outfitjes. Echt waar. Volgens mij de helft van de aanwezig instant geil!
Want het coole was dan ook dat die zich daar allemaal lekker lieten betasten in de disco. De tietjes werden uit de minuscule bh's getild, tepeltjes hard gemaakt, volgens mij stonden ze al hard.Akali.png
Slipje werd omlaag gedaan van de mooiste shemale van de groep. Deze heeft een bijzonder facinerende look en speciaal kopje. Heeft ook een bijzonder grote tattoo op de rug(welke we niet meer in detail beschrijven) en zeer mooie tietjes.
Maar dus, slipje omlaag, pikje eruit, een deel geile mannen er rond, betasten overal (in de disco). Die jongens dachten waarschijnlijk, he, wat een groot klitje heeft dit meisje! Die genoten daar van, was ook wel geil om te zien. Om een gegeven moment werd die met de grote tattoo op de rug zelfs langs achter geneukt, rechtstaand, terwijl ze door meer dan 4/5 anderen overal werd betast. Ik stond er vlak naast. Whaahh hoe geil was dat. Die zijn zo knap dat de meeste daar zelfs niet in de buurt van durven komen. Ook hier moet ik een 10 uitdelen vanwege de look en de outfit. Whaaahhhh.

Medewerkers Eroxx
Achter aan de sling aan de massagetafel een geil tafereel bezig met 3/4 geile mensen, neuken, pijpen, wie neukt wie was niet te zien, shemales, jongens , meisjes, effin geile boel. Komt een medewerker van de Eroxx daar langs, stopt, kijkt geboeid naar het tafereel.4_161.jpg
Ik zeg tegen hem : dat is niet goed voor je, straks kan je niet slapen. Komt daar nog iemand van de Eroxx bijstaan, Zegt hem : Alles onder controle hier? Wij met ons 2 : Yep! Staan ze met hun 2, en ik naar die geile neukende/pijpende/ cum spuitende mensen te kijken.
Ik zeg u : die gaan ook geil naar huis, dat kan niet anders! Harde job!

De eerste keer
Een jonge knappe boy in simpele jurk daar tegengekomen aan de glory-holes. Aarzelend me aan het betasten. Ik wou aan zijn tepels voelen maar dat jurkje was zo goed dichtgedaan dat het bijna niet lukte. How se, wat was da?
Wat had die een keiharde stevige grote en vooral brede pik.
Was de eerste keer zei hem in mijn oor. Nu, ik dacht de eerste keer in de Eroxx.
Vroeg als we ergens in een kamer gingen liggen Ik zeg : ik doe het liever als iedereen kijkt, nee, zo ver was hij nog niet. Kan ik wel inkomen als dat je eerste keer is. Daar bleek dat het zijn eerste keer met een andere jongen was. Hoe geil is da. En hij kon geweldig pijpen! Bleef zeer lang met zijn tong vanboven aan de eikel likken, aan dat driehoekje. Het 'Frenulum' voor de kenners. Dat heeft hij goed gestimuleerd! Uiteindelijk moest ik over zijn geile body spuiten, en dan hebben we dan ook gedaan. Alles voor een eerste keer. Zelfs een beetje in zijn gezicht gespoten. Cum beetje uitgewreven rond zijn tepels, ja, dat vond hem geil, ondertussen verder zijn pik aan het afrukken. Ja, hij vond het geweldig.

KitanaNew.png
 
Eroxx 15/08
Omdat Eroxx niet bij de deur is, ik de vervloekte Antwerpse ring weer over moest en files wou vermijden, hadden subje en ik afgesproken om half 1 ter plaatse.
Omdat Johnny weer ontembaar tekeer ging in mijn zomershort en de drang niet te bedwingen was om een paar kutjes te bestormen en dan vooral dat van subje besloot ik haar een berichtje te sturen of half twaalf ook goed was.
Volgens alle verwachtingen kwam ik ook nu weer terecht in het stapvoetse verkeer op de ring. Tja, Eroxx ligt dan ook in "Balen".
De club kan zo hard tegenvallen maar terzelfder tijd ook zo leuk zijn.
We hadden geluk, een goeie mix mannen/vrouwen/koppels.
Toen we bij opening binnen kwamen was de club natuurlijk nog zo goed als leeg. subje nam rustig de tijd om zo goed als niks aan te trekken. Haar rode netnylons was ze vergeten. Dus enkel whore-heels, slipje zwart met roze "Daddy's Girl" print en een gouden netje over haar frêle lichaampje. Ook al was het slechts een dag of twee geleden dat we mekaar suf geneukt hadden, we namen een kamertje dat we konden sluiten en ik ging er liefdevol zacht tewerk. Het hardere werk kon nadien nog.
Initieel was het plan dat we om 17 u zouden vertrekken. We veranderden het plan naar een uurtje later.
M.a.w. tijd op overschot.
Toen we uit het kamertje kwamen gingen we iets eten. Ik zag vanuit de grote ruimte aan de bar naar buiten op het terras dat er een grote tent stond met ongeveer een 80 cm schuim. Juist ja... het was vandaag Schuim Party Gang Bang. Leuk, had ik nog nooit gedaan.
Frietjes met balletjes in een donkerbruine twijfelachtige saus die toch lekker bleek te zijn. subje at zoals gewoonlijk als een vogeltje en pikte een dozijn gouden aardappelstaafjes weg.
"Ik kan niet meer"
"Ma kind, ge gaat daarop toch geen namiddag kunnen vogelen..."
"Ooh jawel, ik kan zelfs vogelen als ik niet gegeten heb"
"Ok dan..."
In de uren die erop volgden wisselden we af, samen neuken, mannen uitnodigen haar te neuken, plots gezelschap krijgen van 1 of meerdere koppels die de harde aanpak van me waardeerden en spontaan begonnen mee te doen.
Het blijft me verbazen dat sommige van de mannen staan te trappelen om haar te berijden en dan plotsklaps geen stijve kunnen krijgen. En toch blijven proberen!
Andere hebben die stijve dan wel maar kunnen door de massa erectieproducten in hun bloed niet klaarkomen en besluiten dan dat het ok is om hun verjaardag te vieren op dat kind.
Ik hou daarom altijd controle en vraag vriendelijk om op te hoepelen als het niet lukt of veel te lang duurt.
Een woordje over de harde aanpak.
Die komt er natuurlijk niet enkel omdat dit wel enigszins mijn dada is maar ook omdat subje dit van mij verlangt. En dat gaat verder dan een lekkere klap op haar achterbumper.
Het gaat zo ver dat ik dit eigenlijk niet durven dromen had toen ik een eerste keer met subje afsprak en een heel fragiel lichaampje te zien kreeg.
De fantasieën in dat kopje zijn eindeloos. Niks is te gek. Love it.
Dus ging ik te werk gisteren op het randje dat het niet te intimiderend was voor omstaanders. Harde klappen, natuurlijk. Kont, rug, gezicht (de onverwachte tikken vindt ze fantastisch), overal. Ik heb ze niet bespuwd deze keer. Wel een aantal keer voet op haar gezicht/hoofd (als compensatie gaf ik haar een teder kusje, ik ben nog leniger dan ik dacht 😂).
De vuist af en toe er in.
Tegen de avond zag ik plots een fetlife vriend binnen komen met zijn subje.
Nou moe. Wat een heerlijk ding. We deden wat duo-bangs met de enthousiaste toeschouwers, subje kreunde als een gek bij het verwerken van die trein mannen.
Toen de zin wat geluwd was zijn we buiten gaan zitten maar ook daar wou ik toch weer verder doen en een koppel en een paar mannen kwamen ons vergezellen. In the heat of te moment nam ik mijn glas witte wijn en kapte het over haar heen terwijl ze doggy geneukt werd door me. Die slet vind echt alles opwindend.
17 u werd eerst 18 u. Maaja, zo een toffe sfeer, ... allee nog iets eten. Weer verder neuken. 20 u. "Wat zou ik doen?" Vroeg ik haar. "Ik heb niks te doen vanavond hoor" Zei ze met grote smekende oogjes als Puss in Boots.
"Ok tot sluitingstijd dan, 22 u"
Ik ga erbij zeggen dat ik op het einde leeg en verhakkeld was als een colafles die je in de PMD zak gooit.
Maar wat een namiddag.
Dank je schat

Btw: Om 22:30 stond er geen file meer rond Antwerpen.
Keigaaf jong!!
 
Ik ga morgen samen met mijn vriend naar de gangbang middag van 12:00 tot uur of 3. Hij vindt het super geil om toe te kijken hoe ik lekker verwend wordt. Het liefst door zoveel mogelijk mannen!!!

Hoe is de opkomst meestal op deze gangbang dagen? Komt het al vroeg op gang of meestal pas later?
Als dat jullie ding is, zitten jullie best wel goed op zo'n namiddag.

Wij hebben min of meer dezelfde vibe, en hebben al vele leuke namiddagen beleefd in Eroxx.

Tip: mijd de namiddagen mét bukake of maskerade als thema. Door die events lopen er veel heren in de club rond die al na het middageten hun beste kruit hebben verschoten bij het evenement door de club georganiseerd. Dit zorgt meestal niet voor opwindende actie in een gangbang rond 16u in de kamertjes.

Maar verder ga je aandacht genoeg krijgen als actief koppel dat open staat voor...
 
Algemeen vraagje aan de heren. Brengen jullie slippers mee of welke schoenen dragen jullie? Zijn er eigenlijk slippers beschikbaar in de Eroxxx zelf?

Hoi,

De Eroxx heeft zelf geen slippers.
Dus zelf meebrengen. Schoenen aan doen mag ook, of als je ruige stevige boots hebt mag ook. High Heels mag zelfs.
Blote voeten kan ook, maar wordt afgeraden (als er iemand met een naaldhak op je voet gaat staan!).

Kitana.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan