Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al 4 maal naar eroxx geweest en altijd leeg naar huis gegaan, bij zowel huisdames als koppels aan mijn trekken gekomen, gewoon verzorgd zijn en assertief als de dame nee zegt respecteer het en on to the next. Als je niet aan je trekken komt dan ligt het toch wel aan jou.
 
Ik ben al 4 maal naar eroxx geweest en altijd leeg naar huis gegaan, bij zowel huisdames als koppels aan mijn trekken gekomen, gewoon verzorgd zijn en assertief als de dame nee zegt respecteer het en on to the next. Als je niet aan je trekken komt dan ligt het toch wel aan jou.
Het valt te zien wat je smaak is .. als alles is toegestaan kan ik er ook leeg naar huis ..
 
Afgelopen zondag voor de eerste keer de Eroxx bezocht. As je die andere nabij gelegen club gewoon bent dan is het even aanpassen. Eroxx is toch redelijk wat groter en er zijn ook veel koppels aanwezig. Al bij al was het een leuke ervaring en ga ik zeker nog terug.

Weet iemand welke dagen er huisdames aanwezig zijn. Ik neem aan dat die er op zondag niet zijn. Ik heb er in ieder geval toch geen gezien.
 
Wij waren afgelopen maandag nog eens aanwezig, na maandenlange afwezigheid. Mijn knappe vrouwtje was de hele namiddag zo geil, ze zag er ook stralend uit met haar lederen rokje en lederen haltertopje. 5 rondes afgewerkt, ikzelf dus 5 x klaargekomen, zij eens zoveel. Ze genoot van de dubbele penetraties, ik in haar kutje en heel wat geile mannen hebben haar kontje stevig geneukt. Ondertussen enkele venten pijpen is het liefste wat ze doet. Dankzij mijn sletje is de leeg naar huis garantie voor heel wat mannen een feit geweest. Topnamiddag, records gesneuveld 😀
 
Eroxx

Donderdag 29 augustus 2024 (11:30 uur)

Masquerade Extreem Edition

Entree + kus van Nina = Actie!

Ik twijfelde nog om te gaan, was warm weer, 25° al rond 11:00 uur. Zou er wel volk zijn???
Maar aangezien ik nog geen Masquerade event had gedaan, toch maar gegaan. 12:15 uur reed ik de parking op, en ja hoor er was volk, ik kon mijn auto al bijna helemaal van achter zetten. Niet aanschuiven, Nina stond voor de balie. Iedereen een kus! Iedereen die wil kan een cape krijgen en een masker, je kan het natuurlijk ook zelf meebrengen. Je mag er ook gewoon rondlopen.
Omgekleed, kom ik de dancing binnen, en ja hoor het was weer van dat.
Ze hadden weer niet kunnen wachten. Er werd daar al stevig geneukt. How mannekes. Dat was dadelijk erin vliegen. Rechts in de disco op de matras was een knappe (is meer daar) met een 6 tal mannen bezig.
Zij had een roze fluo halsband om. Cool. Ook blijkbaar, achteraf gezien een bijpassend roze fluo slipje. Bh doen we niet aan daar!
En slipje was op dat moment ook ver te zoeken.
2 pikken tegelijk aan het zuigen, in ieder hand een pik, en langs achter zat iemand met zijn pik in haar kutje. Maar dat is ook en geil meisje, Die is schitterend om te zien. Op een paar plekken voor het podium maakten ook nog een paar meisjes kennis met verschillende pikken, de gynaecoloogstoel, daar lag een knappe brunette in, pik in kutje en in iedere hand ook een.
Mond is al iets moeilijker als je daar in ligt. Samengevat : rond 12:30 uur was er al een middelgrote orgie van een 30 personen alleen al in de disco. Andere ruimtes nog niet gaan bekijken. Maar goed, jullie begrijpen het al. Op die namiddag events wordt er geneukt en achteraf gebabbeld.

Eyes Wide Shut ritueel nr 1
De DJ roept af dat om 13:30 uur het eerste ritueel gaat beginnen.
En wie komt daar stipt in 13:30 binnen in de disco. Jaja : SaEr.
K. zag er weer schitterend uit, nieuwe coupe met krullend haar, ander pakje, geen floskespakje en geen broekje met rits. Daar hadden we op gewacht, het ritueel kon starten! Nu, zoals ik al gezegd heb had ik nog nooit een Masquerade event gedaan, want dikwijls lees je hier op het forum : ah flauwe kul, en dit en dat, en met hun stom ritueel, en bla bla bla.
Maar hoe cool was da seg. Een 10 tal meisjes komen vanuit de inkomhal in capes en met maskers op de dancing binnen vooropgegaan door een meisje met een speciaal masker zoals op de foto.feather-mask-eyes-wide-shut.png
Dat was de 'pater' als ik dat goed begrepen heb van de DJ. De leider van de geile meisjes. Ohja, fluo halsband was er ook bij! Op de muziek van de film Eyes wide shut, de kasteel scene, dat is zo een indringende zware speciale sound. Klik hier voor een voorbeeld van het geluid.
Meisjes gaan in een kring staan, volgen een bepaald ritueel, aanwezige mannen mogen erachter gaan staan, meisjes lopen in een cirkel, draaien zich om en zo verder. Af en toe kussen ze mekaar.
Aangemoedigd door de DJ (Nina stond naast de DJ en zag dat het goed was).
Dit allemaal op die speciale muziek.
En dan gebeurde het, de meisjes stoppen met ronddraaien in hun cirkel en draaien zich om naar de jongens toe. Ondertussen staan daar toch al wel een 20 - 30 tal jongens rondom die meisjes. Zo zegt de DJ, nu worden jullie allemaal gepijpt door de meisjes. Haha, hoe vet was dat. Whoppa, de start van een vette orgie van een 40 - 50 aanwezigen, niet alleen van de aanwezige jongen die rond de meisjesMasquerade1.jpg
stonden maar ook door de mensen die iets verder af stonden. En het bleef uiteraard niet bij pijpen. De eerste pikken gleden al kutjes binnen, de 'Pater' stond op het podium en de DJ vroeg aan de aanwezigen wie haar wou beffen?
En dan denk je, welke man durft het aan op iemand te beffen terwijl er zo een 150 - 200(ja, ondertussen al veel volk) aanwezigen op je handen zitten te kijken (ale, op je tong).Masquerade2.jpg
Yep, een moedige man die het aandurfde, en nog een....
Na deze orgie die toch wel een 45 min geduurd heeft verplaatsen de geile aanwezigen weer naar de ero-ruimtes...



BDSM op de grote poef <-> het glijmiddel
Op de grote poef een koppel zich genesteld, tenger slank meisje, kleine strakke tietjes (met piercings), voldoende tattoos (en we gaan niet zeggen waar ze stonden en al zeker niet welke tattoos), stout ondeugend kopje, naakt behalve
een deel lederen riempjes verspreid over haar body. Eigenlijk een pakje van lederen riempjes. Naakt maar toch gekleed. Die moest op haar knieën gaan zitten en de aanwezige mannen mochten haar langs achter neuken terwijl haar vriend/man haar af en toe een klets gaf op de billen. Die kletsen werden steeds harder, hoe harder de kletsen hoe meer volk er kwam kijken, ondertussen werd haar kutje geneukt door verschillende pikken. Op een gegeven moment ging die man zelfs met zijn voet op haar hoofd staan terwijl ze verder werd afgeneukt. Na een tijdje een deel jongens verlost te hebben van hun cum was het tijd voor handjeswerk. Handje van de man verdween in het kutje, 4 vingers zachtjes erin, een andere jongen met 2 vingers in het kontje, alles goed langzaam openrekken, zodat alle aanwezige kijkers behoorlijk geil werden.BDSM2.jpg
Ik dacht : Yes, voorbereidingen voor een DP (een dubbele penetratie voor de leken). een DP zie je daar zelden trouwens.
Maar helaas, niks te DP. Zelfs nog iets beter dan dat. De bedoeling was dat het handje van de man ging verdwijnen in het kutje. De massage ging verder, steeds dieper het handje erin, ook de vingers werden geopend in het kontje. GEIL!
Kijkt die man (met handje in..) rond naar de aanwezigen, en zijn blik bleef stilstaan bij mij, en zegt : 'Kan jij eens wat glijmiddel halen?' Nu beste lezers, jullie moeten weten dat ik kousen(een soort beenverwarmers) draag tot net over de knie en hierachter heb ik altijd een paar condooms zitten, want je weet maar nooit. Nu wil het toeval dat ik me aan de toog ook had voorzien van 2 pakjes glijmiddel. Aan mijn rechterbeen de condooms, links de glij. Ik buk me een neem een zakje glij, die man kijkt verbaasd, ik zeg : nog 1. Yep
De 2 handjes werden voorzien van glij en het handje kon dieper.
Ik was daar even de redder in nood ;-) En ja hoor, daar verdween het handje, luid kreunend in het kutje, en er weer terug uit en opnieuw. Tot dat de hand er tot een stuk na de pols in zat. Vet geil hoor lezers. Handje heeft er even ingezeten en toen was het tijd voor wat nieuwe pikken, om de beurt in kutje, een andere in kontje, wel geen DP, maar dit was ook geil. Ondertussen tijdens dit spektakel was ook in de traliekooi actie, en de andere nissen. Ook de gynaecoloogstoel, en wie had daar plaatgenomen. Yep, Roos en vriend, allebei een mooi masker op, met pluimen. Er stonden zoveel mannen(een 15 tal) rond de stoel dat je Roos bijna niet kon zien. Was een succes voor haar denk ik gisteren.BDSM1.png
Op een gegeven moment gaat die man, die met het handje weg en komt terug met een zakje met daarin verschillende zweepjes en spanking toestellen. Was ook 1 serieuze zweep bij, ik moest even aan Indiana Jones denken.
Nu ik ga hier niet ver in detail gaan, want dat zou wel tot ontsteltenis kunnen leiden bij sommige lezers, wat dan weer kan resulteren in een ganse week forumberichten waar niemand boodschap aan heeft! Maar er werd serieus hard geslagen met de zweep (uiteraard met goedkeuring van het meisje, er werd iedere keer daar haar gevraagd om te slaan). De aanwezigen vonden het ook ok, dat zag ik aan de blikken in de ogen. Het was nochtans geen BDSM namiddag. Misschien eens een idee voor een nieuw thema : BDSM

Eyes Wide Shut ritueel nr 2
Tijd voor ritueel nr 2. Zelfde als ritueel nr 1. Entree, in kring, mannen er rond, omdraaien en pijpen! Stond ik daar halverwege de dansvloer het spektakel gade te slaan, werd ik toch niet plotseling het lustobject van een paar dames.
Die vonden mijn outfitje en mijn figuurtje geweldig. Ik mijn gewaadje een beetje opzij gedaan zodat ze mijn taille goed konden zien en hop daar hadden ze mijn pik te pakken. Werd ik om beurten gepijpt door 2 dames. Nu, ik moet zeggen, dat is me daar nog niet overkomen. En dat terwijl een deel hitsige mensen toekeken. Er kwam zelf een man ook meedoen, die aan me zat.
Eerst meisje 1, daarna werd mijn pik ritueel doorgeven aan meisje 2, daarna 1, weer 2, .....2meisjes.jpg
Andere meisjes zagen mijn pik en kwamen ook korter bij maar ik werd helaas volledig in beslag genomen door de 2 meisjes die me met de nodige klasse, ballen in hun handjes gepijpt hebben. En weet wat dan geil is : als ik dan naar de toeschouwers kijk en hun blikken kruisen die van mij. Whoesh!

Samengevat : de ganse namiddag vanaf binnenkomst tot ik naar huis ging (16:15 uur) de ene orgie na de andere, de ene georganiseerd door de Eroxx, de andere door de aanwezigen. Vet geil. Wie zegt er nu nog dat dat saai is. Die dat nog durft te zeggen, die was duidelijk niet aanwezig ;-) Ik heb zelfs cum tussen tietjes zien vliegen op het podium. Meer van dat! De volgende Masquerade party neem ik een halve dag verlof! Heel zeker! Noteer het maar.
Wist je dat, dat Bart (man van Nina) zelf de affiches ontwerpt die op de site staan. We hadden het erover met iemand, dat er binnenkort een nieuw thema is : een Gothic namiddag en in de avond T-Girl en de dag erna terug van weg geweest : De Hookergames. Dat word ook verlof pakken want anders...
Terug omgekleed, locker sleutel afgegeven en hoppa, daar stond Nina weer. Kus kus.

KitanaNew.png
 

Bijlagen

  • BDSM1.jpg
    BDSM1.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 5
Eroxx

Donderdag 29 augustus 2024 (11:30 uur)

Masquerade Extreem Edition

Entree + kus van Nina = Actie!

Ik twijfelde nog om te gaan....

Herkenbaar verhaal, zo heb ik hem ook beleefd. Ik heb me super vermaakt. Leuke, aardige en mooie mensen ontmoet en tussendoor ook veel plezier gehad 😉. Ik was niet zo nerveus als mijn eerste keer Eroxx waardoor ik overal veel meer van kon genieten. Dit ga ik snel weer doen!

Dit was mijn eerste keer donderdag. Is het altijd zo gezellig druk op donderdag of lag dat echt aan het thema?

En leuk je te ontmoeten Ivan 👍
 
Mijn ervaringen vandaag, minder geile bukkake dan dat ik al eens heb gedaan in de Eroxx, voor mij minder aantrekkelijk dames.
Desalniettemin me vermaakt met een grote slanke knappe blonde vrouw met korte haren.... lekker kunnen neuken op de ronde poef in de disco en nadien lekker op haar kunnen spuiten. Was heerlijk, denk dat haar partner het ook kan appreciëren.... Nadien me nog leeg gespoten op het meiske met de "speciale oortjes ". Moest vroeger vertrekken en in de kleedkamer nog een tof koppel met zeer lolita meisje tg gekome.... ze zag er zeeeer lekker uit in rode lak bikini... als iemand v de voornoemde zich geroepe´n voelt... pm mag steeds...
 
Mijn ervaringen vandaag, minder geile bukkake dan dat ik al eens heb gedaan in de Eroxx, voor mij minder aantrekkelijk dames.
Desalniettemin me vermaakt met een grote slanke knappe blonde vrouw met korte haren.... lekker kunnen neuken op de ronde poef in de disco en nadien lekker op haar kunnen spuiten. Was heerlijk, denk dat haar partner het ook kan appreciëren.... Nadien me nog leeg gespoten op het meiske met de "speciale oortjes ". Moest vroeger vertrekken en in de kleedkamer nog een tof koppel met zeer lolita meisje tg gekome.... ze zag er zeeeer lekker uit in rode lak bikini... als iemand v de voornoemde zich geroepe´n voelt... pm mag steeds...
Was geen actief koppel (dacht ik), ze hadden gewoon betaald.

Inderdaad mindere opkomst vandaag.
De dame met de korte haren was wel geil, en het meisje met de oortjes ook
 
Gisteren nog eens geweest. Wel een zeer andere vibe dan op vrijdag.
Bij het binnenkomen meermaals benadrukt dat als iemand iets deed waar ik me niet goed bij voelde ik gewoon nee moest zeggen en dat als ze niet luisterde ik het van voor moest komen melden.
Me beneden omgekleed en naar binnen gegaan. Er waren veel single mannen met zeer directe aanpak (en ik heb toch eventjes opbouw nodig). Het idee dat de verhouding mss niet zo goed lag.

Beetje onwennig in het begin en dan buiten gaan zitten. Daar mijn ogen de kost gegeven aan een koppel dat van elkaar aan het genieten was. Mooi om te zien.
Aan de praat geraakt met een ander koppel die het blijkbaar knap vonden dat ik als single dame alleen durfde te komen. Eerlijk voelde het heel overweldigend aan.

Uiteindelijk 2 heren die me op men gemak lieten voelen en waarmee ik het gezellig had in 1 van de afgesloten ruimtes.
Want inderdaad als je als vrouw naar achter gaat, volgen er ineens 10 andere mannen. Een trio was al de eerste keer voor me dus ging me niet laten overvallen door 10 anderen.

Voor mij als single vrouw was het een zeer speciale namiddag. Volgende keer zal mss toch terug een vrijdag zijn.
 
Eroxx

Maandag 02 september 2024 (11:30 uur)

Bukkake party


Bukkake party op een maandag namiddag, is dat normaal niet op een donderdag namiddag? Shit, dan moeten we een halve dag verlof nemen, want de vorige editie was wel effe bangelijk geil!

U herinnert zich ongetwijfeld nog die 3 squirtende meisjes op het podium. Wordt u al terug geil? Seffens wordt er weer gesquirt...maar deze keer op vraag van een T-Girl. Jaja.

Het viel nogal mee met de drukte rond 12:20 uur op de parking. Een iets mindere opkomst. Te warm waarschijnlijk. Bukkake, dan denken we aan van cum doordrenkte niet meer herkenbare meisjes!Bukkake.jpeg
Er werd al overal geneukt, op het bed aan de rechterkant, voor de disco, de stoel, flink zo. Ik liep tot halverwege de dancing om te zien welke meisjes er bedolven waren onder de pikken en hoppa, daar was al iemand me aan het betasten.
Niet al te ruw, handje rond pik en ballen. Ik zeg : asjeblief, ik ben net binnen (had nog niks te drinken besteld).
Kom seffens maar terug, dat heeft hem dan ook verschillende malen gedaan in de namiddag.
Haha, macht over de stoute jongens, yummie!



Rondje bukkake n° 1
Doen we een rondje? Bwa ja, wat zouden we anders doen. Er was geen DJ, dus nam maar een van de meisjes zelf het roer in handen om de oproep te doen. Het was wel meer een rondje neuken in plaats van gezichtjes en mondjes vol spuiten, maar alles is goed, als het maar geil is. Meisje met de oortjes (onze squirt kampioen) was er uiteraard. Geen orgie zonder haar. Rondje n° 1 ontaarde uiteraard in een orgie! Even een schets hieronder, let u op de oortjes, hehe.
Ooortjes.jpg

Meester & slavin (een andere !)
De meester met zijn slavin aan de ketting was er ook. Had hem al een paar weken niet meer gezien. Is er meestal op vrijdagavond.
Maar wat zagen we nu, hij had een andere slavin bij zich. Een vrij knappe slanke met zwarte haar. Hoe doet die dat? Heeft die ergens een kast waar dat hij die meisjes kan uithalen om mee te nemen?:unsure: De grote poef was bezet, dat stond hem al niet aan, dat is normaal gezien zijn werkterrein. Mensen toch effe een oproep : Als jullie deze meester & slavin zien binnenkomen maak plaats op de grote poef! ;) Er waren al enkele jongens die effe dachten, hola een slavin, daar gaan we eens effe met onze tengels aanzitten! Nee nee, zo werkt dat niet.
Afblijven. Jongens dienen zich nederig op te stellen in rijen van 4 of 5 en eerbiedig de meester & slavin volgen tot zij een plek hebben gevonden.
Nu was het tijdelijk een plek naast de grote poef, een open nis.
Kijkt de meesters de jongens aan met een goedkeurende blik, ook naar hunnen pikken, want wie een flinke pik kan tonen heeft een streepje voor, en met flink bedoel ik, een harde pik. Zegt ie tegen iedereen : Who wants to fuck her?
En zo geschiedde het, de slavin werd afgeneukt onder toeziend oog van de meester. Na een 10 tal jongens bevrijd te hebben van een vervelende harde paal, werd er plaats genomen op de grote poef, deze was vrij gekomen. Ook daar waren weer kandidaten genoeg met harde pikken in de aanslag.
Een van de jongens die haar stevig neukte werd aangemoedigd door de meester : Bang her! Bang her!! Achteraf heeft hij ze nog in de stalen kooi in de dancing gestoken, kon ze de jongens pijpen!

Squirt date met T-Girl op podium
Was een T-Girl daar, mee gebabbeld, vond het wel geil als er iemand op zijn gezicht wou spuiten. Ik zeg, ja dat zal je moeten gaan vragen aan de jongens, is al moeilijk denk ik. Het was tenslotte geen T-Girl party maar een Bukkake party.
Het meisje met 'de oortjes' was er uiteraard ook. Zij had de leiding over de bukkake sessies. Ik zeg tegen de T, die gaat seffens squirten, hij : zou die dat op mij willen doen. Ik zeg : dat denk ik wel. Hij dat gaan vragen, en ja hoor, zo gezegd zo gedaan. Gaat de T op het podium liggen, meisje met de 'oortjes' met de benen open recht boven de T. Vingers door het kutje, en ja, whoesh, van boven tot onder nat gesquirt. Die dacht effe dat er maar een druppeltje ging komen!! Nee nee, das serieus, maar hij vond het geweldig. als toetje moest hij het meisje nog effe beffen, onder toezicht van het publiek die toch wel even ontdaan waren van deze show! Nu als je voor de eerste in de Eroxx bent en je ziet zo iets. Tja! Bukkake namiddag! Niks van, squirt namiddag!!!

Hoe maak je +- 30 mannen goed geil?
Wat is dit nu voor een vraag hoor ik jullie denken, ja, hoe maak je een 30 tal geile mannen echt pokke-geil???
Door 2 verblindend knappe twintigers in lingerie pakje, een met blond krullend haar, niet al te groot, fantastisch uitnodigend kontje, de andere meer een brunette, ook iets groter, ook een verdomd lekker ding in de Eroxx binnen te laten en die meisjes vinden het dan nodig om effe een lesbische show op te voeren in de dancing! Die 2 mochten gerust iedere dag mijn pik afzuigen. Tegelijk uiteraard!!! Whaaaahhhh. Hadden alle twee ook een vriend bij. Nu die mocht er ook wel zijn. Afgetraind bangelijk lijf. Had ik wel eens willen betasten. Zal voor de volgende keer zijn... Dus die 2 geile meisjes positie ingenomen op de matras in de disco. Beginnen mekaar daar af te likken...olala. Roef, 30 geile jongens daarrond, pik in broekje, andere pik uit broekje, slap, half hard, en hard. Ruk ruk....ruk.2meisjes.jpg
Even daarna de 2 vriendjes, zij steken hun hongerige stevige pik lang achter in de meisjes hun strakke kutje. Ja, die waren strak, nu de pikken waren ook wel stevig. Zo werden ze daar geneukt, terwijl de meisjes mekaar aan het tongen waren omcirkeld door een 30 tal pikken. Maar die werden niet toegelaten. Moet ook niet. Alles kan, niets moet in de Eroxx. Was wel geil hoor. Die mogen wel meer afkomen!

Rondje bukkake n° 2
Bwa een zonder woorden...
Cum.jpg

Doorbraak bij oudere man en aziatisch jong meisje
Bijna op ieder event, alé, dan toch als ik daar ben is er ook een oudere stevige man met een knap jong meisje (25 jaar???) zij heeft iets aziatisch. Zitten meestal op de hoek van de dancing.
Zie je zelden andere jongens bij in de buurt. Vorige week zag ik dat de ogen van het meisje zo af en toe recht in die van mij kwamen. Ik dacht nog, hmm.
Later op de avond zijn ze nog bij me komen zitten in de zetel aan de grote poef, maar daar werden we gestoord, omdat iemand vanop het forum me herkent had, en die kwam een babbeltje doen. Zijn ze ook weer dadelijk vertrokken.
Maar vandaag stond ik ernaast, andere jongens raakten haar aan, maar dat wou ze niet. Ze keek zo met van die grote bambi ogen naar mij. Ik vraag : mag ik je aanraken? Dat verstond ze niet, is Engelstalig, huppa effe vertaling naar het Engels, en ja hoor, ik mocht dat wel met goedkeuring van haar man!!. :p
Tietjes vastgenomen, tepeltjes, zij mijn pik, ik zag dat e man ook wel iets wou doen, dus ging ik tussen hen in staan en hebben ze allebei aan me gezeten, tot verbazing van de andere jongens die daar niet aan mochten komen.
En dat is echt wel een knappe. Uiteindelijk gestoord door teveel opdringerige mannen. Gaat vervolgd worden. Die gaat me nog pijpen terwijl iedereen fijn toekijkt en er van kan dromen, wacht maar af!

Rond 16:00 uur voldaan naar huis gegaan.
Voldaan.jpg
Ik moet zeggen, voor een bukkake namiddag waren er verdacht veel stoute jongens daar. De ganse namiddagen hebben ze aan me gezeten, gepijpt, soms met 2 tegelijk, betast, vingers in mijn kontje. Foei, stoute jongens!!! Kom maar eens naar de T-Girl party als jullie durven! De knappe blonde jonge dame met de rechtopstaande ruige haren, die ook een heel bende jongens heeft verlost van hun zilte cum (waarvan sprake in de 2 korte vorige verslagen van dit event) is wel meer daar. Als je een vriendelijk man ziet met een fluo bril, dan zit je juist. Dat is haar man.

Tot de volgende....

KitanaNew.png
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog eens geweest. Wel een zeer andere vibe dan op vrijdag.
Bij het binnenkomen meermaals benadrukt dat als iemand iets deed waar ik me niet goed bij voelde ik gewoon nee moest zeggen en dat als ze niet luisterde ik het van voor moest komen melden.
Me beneden omgekleed en naar binnen gegaan. Er waren veel single mannen met zeer directe aanpak (en ik heb toch eventjes opbouw nodig). Het idee dat de verhouding mss niet zo goed lag.

Beetje onwennig in het begin en dan buiten gaan zitten. Daar mijn ogen de kost gegeven aan een koppel dat van elkaar aan het genieten was. Mooi om te zien.
Aan de praat geraakt met een ander koppel die het blijkbaar knap vonden dat ik als single dame alleen durfde te komen. Eerlijk voelde het heel overweldigend aan.

Uiteindelijk 2 heren die me op men gemak lieten voelen en waarmee ik het gezellig had in 1 van de afgesloten ruimtes.
Want inderdaad als je als vrouw naar achter gaat, volgen er ineens 10 andere mannen. Een trio was al de eerste keer voor me dus ging me niet laten overvallen door 10 anderen.

Voor mij als single vrouw was het een zeer speciale namiddag. Volgende keer zal mss toch terug een vrijdag zijn.
Wat is het verschil met vrijdag dan voor jou ? Want dan zijn er toch ook single heren niet? , wel respect dat je dit durft
 
Wat is het verschil met vrijdag dan voor jou ? Want dan zijn er toch ook single heren niet? , wel respect dat je dit durft
Op vrijdag wordt er meer gedanst, wat meer uitgedaagd/gespeeld en is het contact minder direct.
Nu kwam ik binnen en was het letterlijk: "hey schoonheid, seks?" Of gewoon terwijl ik naar de koeling ga om drinken te pakken "hoi ik ben …, naar achter om te neuken?"
Ik was letterlijk 2 minuten binnen. De vrijdag dat ik er was keken de mannen ook rustig rond. Werd er oogcontact gemaakt, er werd wat rustig afgetast en dan eventueel naar achter gegaan. En dan niet onmiddellijk met een horde mannen achter me aan.

Gisteren als ik naar het toilet ging (wat hetzelfde bijna is als naar achter gaan) had ik direct mannen achter me aan.
Op een bepaald ogenblik ga ik met 2 mannen naar achter om het leuk te hebben, staan er opeens 10 andere kerels rond me. Daar had ik niet voor gekozen. Ben dan achteraf naar een gesloten kamer gegaan met de 2 mannen.

Plus er waren die vrijdag gewoon toen ook meer vrouwen.

Zoals ik zei: ik heb wat opbouw nodig.
 
Op vrijdag wordt er meer gedanst, wat meer uitgedaagd/gespeeld en is het contact minder direct.
Nu kwam ik binnen en was het letterlijk: "hey schoonheid, seks?" Of gewoon terwijl ik naar de koeling ga om drinken te pakken "hoi ik ben …, naar achter om te neuken?"
Ik was letterlijk 2 minuten binnen. De vrijdag dat ik er was keken de mannen ook rustig rond. Werd er oogcontact gemaakt, er werd wat rustig afgetast en dan eventueel naar achter gegaan. En dan niet onmiddellijk met een horde mannen achter me aan.

Gisteren als ik naar het toilet ging (wat hetzelfde bijna is als naar achter gaan) had ik direct mannen achter me aan.
Op een bepaald ogenblik ga ik met 2 mannen naar achter om het leuk te hebben, staan er opeens 10 andere kerels rond me. Daar had ik niet voor gekozen. Ben dan achteraf naar een gesloten kamer gegaan met de 2 mannen.

Plus er waren die vrijdag gewoon toen ook meer vrouwen.

Zoals ik zei: ik heb wat opbouw nodig.
Precies zoals ik het ervaar. Vrijdags vind ik het ook gezelliger. Wat dansen, wat buurten. Dan is er ook een DJ en wordt er op de dansvloer meer gedanst. Vind het veel relaxter.
 
Op vrijdag wordt er meer gedanst, wat meer uitgedaagd/gespeeld en is het contact minder direct.
Nu kwam ik binnen en was het letterlijk: "hey schoonheid, seks?" Of gewoon terwijl ik naar de koeling ga om drinken te pakken "hoi ik ben …, naar achter om te neuken?"
Ik was letterlijk 2 minuten binnen. De vrijdag dat ik er was keken de mannen ook rustig rond. Werd er oogcontact gemaakt, er werd wat rustig afgetast en dan eventueel naar achter gegaan. En dan niet onmiddellijk met een horde mannen achter me aan.

Gisteren als ik naar het toilet ging (wat hetzelfde bijna is als naar achter gaan) had ik direct mannen achter me aan.
Op een bepaald ogenblik ga ik met 2 mannen naar achter om het leuk te hebben, staan er opeens 10 andere kerels rond me. Daar had ik niet voor gekozen. Ben dan achteraf naar een gesloten kamer gegaan met de 2 mannen.

Plus er waren die vrijdag gewoon toen ook meer vrouwen.

Zoals ik zei: ik heb wat opbouw nodig.
Kijk dit schept duidelijkheid hoe, wij als single man er mee moeten omgaan.. maar soms kunnen de vrouwen ook wel direct gemeene nee tonen terwel ze dan in en openbare kamer staan ,waar iedereen rondhangt maar niet iedereen is het zelfde uiteraad
 
Ik bezoek geregeld Errox op maandag als single man. Klopt inderdaad, sommige mannen zijn net binnen en beginnen onmiddellijk dames aan te raken , te vragen om te neuken... werkt dus niet.
Heb vooral geleerd , geduldig te wachten , sla eerst een praatje als je iemand leuk ziet en de rest komt meestal wel vanzelf en heel belangrijk nee is nee, en respecteer dat dan ook. Kan me perfect voorstellen dat voor een dame , en zeker single, heel bedreigend kan overkomen als je constant achtervolgd wordt.

@Eve, super dat je als single dame komt en fijn dat je toch ook aangename mannen hebt mogen ontmoeten
 
Ik bezoek geregeld Errox op maandag als single man. Klopt inderdaad, sommige mannen zijn net binnen en beginnen onmiddellijk dames aan te raken , te vragen om te neuken... werkt dus niet.
Heb vooral geleerd , geduldig te wachten , sla eerst een praatje als je iemand leuk ziet en de rest komt meestal wel vanzelf ...

Ik vind het dan juist weer lekker als de mannen initiatief nemen en spontaan op jacht gaan... Aanrakende handjes, aanspreken, de pik binnen grijpsafstand tonen, heerlijk! Een clubbezoek is een spel met regeltjes die bij iedere dame anders zijn. De kunst is te leren te lezen hoe iedere dame apart benaderd wil worden...
 
Hello
Does anyone have information about Topless Monday on Monday 09 September? Unfortunately I don't have many days off in Belgium. That's why I want to make good use of it. I've been to several clubs. Unfortunately, it took me a while to get used to the environment.
I don't know Dutch, so please forgive me if there are any translation errors.

:rolleyes:
 
Ik vind het dan juist weer lekker als de mannen initiatief nemen en spontaan op jacht gaan... Aanrakende handjes, aanspreken, de pik binnen grijpsafstand tonen, heerlijk! Een clubbezoek is een spel met regeltjes die bij iedere dame anders zijn. De kunst is te leren te lezen hoe iedere dame apart benaderd wil worden...
wanneer ga jij nog een keertje ik waarschijnlijk maandag 30 september
ik ben een nogal afwachtend persoon
 
Precies zoals ik het ervaar. Vrijdags vind ik het ook gezelliger. Wat dansen, wat buurten. Dan is er ook een DJ en wordt er op de dansvloer meer gedanst. Vind het veel relaxter.
Grappig hoe iedereen dit anders ervaart. Sprak toen een dame van een stel die al zei dat ze het op vrijdagavond helemaal niet leuk vond en die avonden altijd vermeed.

Ik ben zelf altijd slecht in small talk om zomaar iemand aan te spreken, maar ik zal ook nooit zonder toestemming aan iemand zitten. Die toestemming kan soms heel subtiel zijn door een kort knikje of een simpel "hoi", maar het werkt wel. Maar als ik binnen ben moet ik zelf ook altijd eerst even los en in de juiste sfeer komen. Eerst een drankje, daarna zien we weer. Werkt altijd prima eigenlijk.
 
Grappig hoe iedereen dit anders ervaart. Sprak toen een dame van een stel die al zei dat ze het op vrijdagavond helemaal niet leuk vond en die avonden altijd vermeed.

Ik ben zelf altijd slecht in small talk om zomaar iemand aan te spreken, maar ik zal ook nooit zonder toestemming aan iemand zitten. Die toestemming kan soms heel subtiel zijn door een kort knikje of een simpel "hoi", maar het werkt wel. Maar als ik binnen ben moet ik zelf ook altijd eerst even los en in de juiste sfeer komen. Eerst een drankje, daarna zien we weer. Werkt altijd prima eigenlijk.
Toch fijn hoe iedereen zijn ding vind daar. Hoe verschillend we ook zijn we hebben het daar allemaal gezellig met elkaar.
Geweldig toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan