Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Vrijdag 23 augustus 2024 (20:00 uur)

Tropical Summer - Party


Maar how seg mensen, wat een volk stond daar aan te schuiven rond 20:15 uur.
Ik kon nog niet fatsoenlijk de parking op rijden, ze stonden tot halverwege de inrit.
Wat was er aan de hand, was het gratis???
Ah nee, toch niet, gewoon een bende geile mensen die mekaar daar kwamen keuren en betasten, ja zelfs neuken :unsure:
's Avonds toen ik naar huis ging ook niet normaal wat een auto's. Zelfs de straten rondom de Eroxx stonden boem vol auto, en de meeste van geile NL's ;)

De garcon van de Eroxx in de traliekooi
Een leuk jong slank meisje met ruige coup, jongensachtige look, soms ook garçon in de zaak liep er nu zo goed als topless rond met gouden versiering rond de tietjes.
Cool!
Later op de avond was de versiering weg! Ik zeg : waar is de gouden versiering? Zij : weg gezogen. Ale, wie doet nu zo iets, een tepelversiering wegzuigen!
Wie was er weer zo geil dat hij / zij daar niet van af had kunnen blijven.
Maar zonder was het ook OK. Nu kon iedereen de leuke tietjes zien, en ja hoor lezers, in ieder tepel een piercing.
Later op de avond met haar vriend in de traliekooi klaar voor showtime.
Eerst de vriend wat pijpen, andere geile mannen kwamen al korter bij en zagen hun kans.pijpje.jpg
Er werd al eens in een tiet geknepen, kontje betast, ja dat is ons kans. En ja hoor, verschillende jongens hebben hun pik in het geschoren poesje mogen schuiven. Ook ging er regelmatig in tong in verloren zag ik!Tralie.jpg
Was wel geil om te zien. Naast me stond een jonge kerel en die ging door de knieën om tussen de benen van de neukende jongen te kunnen kijken.
Dan kon je goed de pik in en uit de poes zien glijden op nog geen meter afstand.

SaEr
Jawel mensen, SaEr was er ook met zijn sexy bosnimf K.
En ze had een nieuw outfitje voor de gelegenheid aangetrokken.
Het pakje met de 'floskes' had afgedaan.
Nu was het een lederen broekje of latex met netkousen over die eindeloos lange benen.white_lingerie_ai_erotic_blonde_dominatrix_2_by_latexeroticaaigirls_dhilw34-375w.jpg
En een soort maliënkolder waar de tietjes achter verborgen zaten.
Geil weetje : het broekje had een ritssluiting die vanachter boven begon en van voor boven eindigde.
Ik heb ze vanachter even getest als de sluiting het wel goed deed. Toch niet onbelangrijk, want in het heetst van de strijd moet dat vlot open kunnen!
Trouwens SaEr laat altijd weten op dit forum (bij afspraakjes) als ze komen.
Later op de avond was ze klaar voor wat geile actie. K. gaat niet naar huis als ze niet een paar jongens heeft laten spuiten.
Beetje aarzelend voor de grote poef, maar daar was niet zo veel volk, dat durfde ze dan toch niet zo goed. Aangemoedigd daar haar vriend en mij toch aarzelen.
Nu, het is altijd gemakkelijker en geiler als er al volop actie is in de grote ruimte, maar die actie is jammer genoeg wat uitgebleven die avond. Ale, dan toch in de grote ruimte.
Dan maar naar een open ruimte naast de grote poef met een jongen die haar wel meer neukt.
Zijn uiteindelijk toch wel een paar jongens, 4 / 5 ? die haar kutje hebben mogen afneuken, en zelfs in verschillende standjes, onder goedkeurende ogen van de toeschouwers uiteraard.
Flink gedaan K.
ps : ik heb je nog gezien in de kleedkamer. Maar how seg, hoe strak zat jij wel niet in dat jeans broekje.

De mooie TV met de lange zwarte haren en zwarte ogen
In de kleedkamer stond ze/hij al naast me zich aan het omkleden.
Whaa, mooi figuurtje, lekker kontje, klein pikje en ballen in een minuscuul broekje. Neptietjes.
Niemand kon zien dat dat een jongen was. Ik dacht : dit kon wel eens geil worden.
En ja hoor, later op de avond een horde mannen achter haar aan. Ze/hij had een knap gebruind koppel gevonden, waarvan ik wel denk dat die man het wel doorhad.
Achter op het bed, naast de darkroom, is ze/hij geneukt geweest door de man van het koppel, met veel toeschouwers die volgens mij nog altijd niets doorhadden, allemaal met de pik hard in de aanslag in de hoop van dat jonge geile meisje ook te kunnen afneuken.TV.jpg
Maar daar was het dan ook bij gebleven op het bed.
Achteraf heeft ze/hij wel nog in de traliekooi gezeten en daar zat een oudere man haar/hem te betasten. Die had wel door wat hij aan het doen was. Toeschouwers nog altijd niet.
Ze/hij zat met haar/zijn kontje tegen de tralies gedrukt, de oudere man aan de andere kant met de vingers en de tong het kontje aan het strelen/likken.
Geil beste mensen, zeker als je weet dat de andere geile jongens nog altijd niets doorhadden.
Na een tijdje vloog er een neptietje uit haar bh'tje. Oesje, dat was al verdacht vonden er een deel.
Naderhand kon je ook haar/zijn pikje zien. Hehe, en dat op een vrijdag avond. Het leek wel alsof we op de TV party waren beland.
Lezers die dit soort geile dingen meer willen zien => T-Party komen (1x per maand).

Godinnen van de sex
2 slanke jonge 20'ers met zwarte lange haren/ogen en eindeloos lange benen en oh ja, een klein smal kontje. Het konden wel zusjes van mekaar geweest zijn.
Wat een entree deden die daar, draaien met hun kontje, welk je bijna kon zien, zo een klein rokje had een van de meisjes aan. Whaaaahhhhh....sexy_comix_erotic_ai_dominatrix_lesbians_6_by_latexeroticaaigirls_dha570w-375w.jpg
Heeft iedereen ons gezien??? Hohoho. Veel te knap! Daar durft geen enkele sterveling naar toe te gaan, laat staan er aan denken om daar iets in te steken. Op de eerste plaats denk ik aan een vinger, of tong.
Meerdere vingers, pik?, jaja, meerdere pikken. Het waren tenslotte godinnen, en wij zijn maar stervelingen.
Maar, nee, echt waar, wat een schoonheden waren dat zeg? In actie heb ik ze helaas niet gezien, want anders was het forum te klein geweest, dan had ik mijn verslag minstens moeten opdelen in 2, ja zelfs 3 delen denk ik!
Meisjes, wanneer komen jullie nog eens terug??? Pleasssseee... Jullie hebben me instant geil gekregen!

Voor de rest eigenlijk niet zo veel speciaal te vermelden buiten dat er in veel kamers natuurlijk weer overal geneukt werd alsof dat daar heel normaal is.
Ohja, dat is daar ook zo.
Geen uitgesproken orgies, want anders had ik iets meer te vertellen gehad :p
Zeer veel volk in de disco, natuurlijk allemaal geile knappe mensen. Aan de gloryholes was het ook regelmatig schuifelend vooruitkomen, dat is de plaats om een verdwaalde hand los te laten.
Ging ook regelmatig volk naar beneden, naar de dark room. Dat vindt ik eng daar, daar zie je geen bal, dus niks voor mij.
De mega-orgies zijn er niet echt geweest, toch niet zolang ik daar was. Wat er zich na 01:00 uur heeft afgespeeld????

Komende donderdag(29/08) namiddag zijn we er normaal gezien ook op :
Masquerade Extreme Edition
Masquerade2.jpg

De 'Eyes Wide Shut' party. Voor de liefhebbers van capes en maskers, wie graag incognito wil komen...das de moment!
SaEr gaat er ook zijn!!!

Zo en nog een prentje als voorproefje voor de donderdag.
Masquerade1.jpg

Tot dan.....



KitanaNew.png
 
Hoe het zit op de dansavonden weet ik niet, maar op zondag (en maandag, maar die dag ben ik al 2 jaar niet meer geweest) zie je vooral slippers.
Ik vind het persoonlijk echt een afknapper dat je een man kust en streelt, en hij dan nog zijn schoenen en godbetert sokken moet uitprutsen...
Vergeet ook niet dat je minstens 2x of hopelijk vaker zult douchen tijdens je bezoekje.
 
Eroxx

Vrijdag 23 augustus 2024 (20:00 uur)

Tropical Summer - Party


Maar how seg mensen, wat een volk stond daar aan te schuiven rond 20:15 uur.
Ik kon nog niet fatsoenlijk de parking op rijden, ze stonden tot halverwege de inrit.
Wat was er aan de hand, was het gratis???
Ah nee, toch niet, gewoon een bende geile mensen die mekaar daar kwamen keuren en betasten, ja zelfs neuken :unsure:
's Avonds toen ik naar huis ging ook niet normaal wat een auto's. Zelfs de straten rondom de Eroxx stonden boem vol auto, en de meeste van geile NL's ;)

De garcon van de Eroxx in de traliekooi
Een leuk jong slank meisje met ruige coup, jongensachtige look, soms ook garçon in de zaak liep er nu zo goed als topless rond met gouden versiering rond de tietjes.
Cool!
Later op de avond was de versiering weg! Ik zeg : waar is de gouden versiering? Zij : weg gezogen. Ale, wie doet nu zo iets, een tepelversiering wegzuigen!
Wie was er weer zo geil dat hij / zij daar niet van af had kunnen blijven.
Maar zonder was het ook OK. Nu kon iedereen de leuke tietjes zien, en ja hoor lezers, in ieder tepel een piercing.
Later op de avond met haar vriend in de traliekooi klaar voor showtime.
Eerst de vriend wat pijpen, andere geile mannen kwamen al korter bij en zagen hun kans.Bekijk bijlage 220318
Er werd al eens in een tiet geknepen, kontje betast, ja dat is ons kans. En ja hoor, verschillende jongens hebben hun pik in het geschoren poesje mogen schuiven. Ook ging er regelmatig in tong in verloren zag ik!Bekijk bijlage 220319
Was wel geil om te zien. Naast me stond een jonge kerel en die ging door de knieën om tussen de benen van de neukende jongen te kunnen kijken.
Dan kon je goed de pik in en uit de poes zien glijden op nog geen meter afstand.

SaEr
Jawel mensen, SaEr was er ook met zijn sexy bosnimf K.
En ze had een nieuw outfitje voor de gelegenheid aangetrokken.
Het pakje met de 'floskes' had afgedaan.
Nu was het een lederen broekje of latex met netkousen over die eindeloos lange benen.Bekijk bijlage 220321
En een soort maliënkolder waar de tietjes achter verborgen zaten.
Geil weetje : het broekje had een ritssluiting die vanachter boven begon en van voor boven eindigde.
Ik heb ze vanachter even getest als de sluiting het wel goed deed. Toch niet onbelangrijk, want in het heetst van de strijd moet dat vlot open kunnen!
Trouwens SaEr laat altijd weten op dit forum (bij afspraakjes) als ze komen.
Later op de avond was ze klaar voor wat geile actie. K. gaat niet naar huis als ze niet een paar jongens heeft laten spuiten.
Beetje aarzelend voor de grote poef, maar daar was niet zo veel volk, dat durfde ze dan toch niet zo goed. Aangemoedigd daar haar vriend en mij toch aarzelen.
Nu, het is altijd gemakkelijker en geiler als er al volop actie is in de grote ruimte, maar die actie is jammer genoeg wat uitgebleven die avond. Ale, dan toch in de grote ruimte.
Dan maar naar een open ruimte naast de grote poef met een jongen die haar wel meer neukt.
Zijn uiteindelijk toch wel een paar jongens, 4 / 5 ? die haar kutje hebben mogen afneuken, en zelfs in verschillende standjes, onder goedkeurende ogen van de toeschouwers uiteraard.
Flink gedaan K.
ps : ik heb je nog gezien in de kleedkamer. Maar how seg, hoe strak zat jij wel niet in dat jeans broekje.

De mooie TV met de lange zwarte haren en zwarte ogen
In de kleedkamer stond ze/hij al naast me zich aan het omkleden.
Whaa, mooi figuurtje, lekker kontje, klein pikje en ballen in een minuscuul broekje. Neptietjes.
Niemand kon zien dat dat een jongen was. Ik dacht : dit kon wel eens geil worden.
En ja hoor, later op de avond een horde mannen achter haar aan. Ze/hij had een knap gebruind koppel gevonden, waarvan ik wel denk dat die man het wel doorhad.
Achter op het bed, naast de darkroom, is ze/hij geneukt geweest door de man van het koppel, met veel toeschouwers die volgens mij nog altijd niets doorhadden, allemaal met de pik hard in de aanslag in de hoop van dat jonge geile meisje ook te kunnen afneuken.Bekijk bijlage 220322
Maar daar was het dan ook bij gebleven op het bed.
Achteraf heeft ze/hij wel nog in de traliekooi gezeten en daar zat een oudere man haar/hem te betasten. Die had wel door wat hij aan het doen was. Toeschouwers nog altijd niet.
Ze/hij zat met haar/zijn kontje tegen de tralies gedrukt, de oudere man aan de andere kant met de vingers en de tong het kontje aan het strelen/likken.
Geil beste mensen, zeker als je weet dat de andere geile jongens nog altijd niets doorhadden.
Na een tijdje vloog er een neptietje uit haar bh'tje. Oesje, dat was al verdacht vonden er een deel.
Naderhand kon je ook haar/zijn pikje zien. Hehe, en dat op een vrijdag avond. Het leek wel alsof we op de TV party waren beland.
Lezers die dit soort geile dingen meer willen zien => T-Party komen (1x per maand).

Godinnen van de sex
2 slanke jonge 20'ers met zwarte lange haren/ogen en eindeloos lange benen en oh ja, een klein smal kontje. Het konden wel zusjes van mekaar geweest zijn.
Wat een entree deden die daar, draaien met hun kontje, welk je bijna kon zien, zo een klein rokje had een van de meisjes aan. Whaaaahhhhh....Bekijk bijlage 220323
Heeft iedereen ons gezien??? Hohoho. Veel te knap! Daar durft geen enkele sterveling naar toe te gaan, laat staan er aan denken om daar iets in te steken. Op de eerste plaats denk ik aan een vinger, of tong.
Meerdere vingers, pik?, jaja, meerdere pikken. Het waren tenslotte godinnen, en wij zijn maar stervelingen.
Maar, nee, echt waar, wat een schoonheden waren dat zeg? In actie heb ik ze helaas niet gezien, want anders was het forum te klein geweest, dan had ik mijn verslag minstens moeten opdelen in 2, ja zelfs 3 delen denk ik!
Meisjes, wanneer komen jullie nog eens terug??? Pleasssseee... Jullie hebben me instant geil gekregen!

Voor de rest eigenlijk niet zo veel speciaal te vermelden buiten dat er in veel kamers natuurlijk weer overal geneukt werd alsof dat daar heel normaal is.
Ohja, dat is daar ook zo.
Geen uitgesproken orgies, want anders had ik iets meer te vertellen gehad :p
Zeer veel volk in de disco, natuurlijk allemaal geile knappe mensen. Aan de gloryholes was het ook regelmatig schuifelend vooruitkomen, dat is de plaats om een verdwaalde hand los te laten.
Ging ook regelmatig volk naar beneden, naar de dark room. Dat vindt ik eng daar, daar zie je geen bal, dus niks voor mij.
De mega-orgies zijn er niet echt geweest, toch niet zolang ik daar was. Wat er zich na 01:00 uur heeft afgespeeld????

Komende donderdag(29/08) namiddag zijn we er normaal gezien ook op :
Masquerade Extreme Edition
Bekijk bijlage 220324

De 'Eyes Wide Shut' party. Voor de liefhebbers van capes en maskers, wie graag incognito wil komen...das de moment!
SaEr gaat er ook zijn!!!

Zo en nog een prentje als voorproefje voor de donderdag.
Bekijk bijlage 220325

Tot dan.....



Bekijk bijlage 220326
Blijven wel nog al wat speficieke details seg over de betrokken personen ...
Vind deze verslag boekjes er wel wat over gaan soms
 
Hoi,

De Eroxx heeft zelf geen slippers.
Dus zelf meebrengen. Schoenen aan doen mag ook, of als je ruige stevige boots hebt mag ook. High Heels mag zelfs.
Blote voeten kan ook, maar wordt afgeraden (als er iemand met een naaldhak op je voet gaat staan!).

Bekijk bijlage 220022
Goed, het is al effe geleden, maar ik heb ZEKER slippers gekocht aan de inkombalie van Eroxx!
Mijn vriendin draagt ze nog altijd als we naar de sauna gaat. (Waarbij ik me zelfs wel eens afvraag of er sommige andere gasten ze zou herkennen...)
 
Twijfelde of ik eens eroxx zou proberen maar de verhalen van ivan zijn voor mij al reden om niet te gaan. Veel te gedetailleerd en met de dames als entertainment rol die de heren moeten entertainen als een stuk vlees. Vast heel leuk voor de heren om te lezen, maar voor sommige dames die graag op waarde geschat willen worden een stuk minder.
 
Laatst bewerkt:
Twijfelde of ik eens eroxx zou proberen maar de verhalen van ivan zijn voor mij al reden om niet te gaan. Veel te gedetailleerd en met de dames als entertainment rol die de heren moeten entertainen als een stuk vlees. Vast heel leuk voor de heren om te lezen, maar voor dames die graag op waarde geschat willen worden een stuk minder.
Dat wou ik er inderdaad mee bedoelen
 
Twijfelde of ik eens eroxx zou proberen maar de verhalen van ivan zijn voor mij al reden om niet te gaan. Veel te gedetailleerd en met de dames als entertainment rol die de heren moeten entertainen als een stuk vlees. Vast heel leuk voor de heren om te lezen, maar voor dames die graag op waarde geschat willen worden een stuk minder.
Helemaal niet het idee gehad dat ik de heren moest entertainen, mijn nee werd altijd goed gerespecteerd.
Ook niet het idee om als vlees behandeld geweest te zijn.
Was ook wel een vrijdag avond en geen namiddag.
Mij weerhouden de verhalen niet om niet te gaan.
 
Helemaal niet het idee gehad dat ik de heren moest entertainen, mijn nee werd altijd goed gerespecteerd.
Ook niet het idee om als vlees behandeld geweest te zijn.
Was ook wel een vrijdag avond en geen namiddag.
Mij weerhouden de verhalen niet om niet te gaan.
Dat is goed om te horen en fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik persoonlijk vind zijn verhalen niet fijn.
En de laatste keer dat ik in een andere club was waren er een paar heren die wel moeite hadden met nee. Maar wellicht een feest waar alleen stellen komen een optie.
 
Dat is goed om te horen en fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik persoonlijk vind zijn verhalen niet fijn.
En de laatste keer dat ik in een andere club was waren er een paar heren die wel moeite hadden met nee. Maar wellicht een feest waar alleen stellen komen een optie.
Jammer om te horen.
In een andere club heb ik ook al last gehad met mannen die geen Nee verstonden. Daar werd ik zelfs aanzien als 1 van de "ingehuurde meisjes", verschillende keren moeten duidelijk maken dat dit niet zo was.
Nogmaals niet in Eroxx.
Op vrijdag avond zijn er veel koppels, ook wel single mannen en op zaterdag avond enkel koppels en single dames. Je moet maar eens kijken op hun site.
 
Jammer om te horen.
In een andere club heb ik ook al last gehad met mannen die geen Nee verstonden. Daar werd ik zelfs aanzien als 1 van de "ingehuurde meisjes", verschillende keren moeten duidelijk maken dat dit niet zo was.
Nogmaals niet in Eroxx.
Op vrijdag avond zijn er veel koppels, ook wel single mannen en op zaterdag avond enkel koppels en single dames. Je moet maar eens kijken op hun site.
Kan je dat ook is zeggen tegen de koppels dat ze op de site kijken? , die al direct 'neen' zeggen ? dat het voor hun beter in weekend op zaterdag is ? want in de week zijn er ook al genoeg die geen tweede man er meer bij willen.. terwijl die dagen voor de single heren zijn bedoeld.. en ni vo op de koffie te gaan ..
 
Kan je dat ook is zeggen tegen de koppels dat ze op de site kijken? , die al direct 'neen' zeggen ? dat het voor hun beter in weekend op zaterdag is ? want in de week zijn er ook al genoeg die geen tweede man er meer bij willen.. terwel die dagen voor de single heren zijn bedoelt.. en ni vo op de koffie te gaan ..
Het feit dat het ook voor single heren is wil niet zeggen dat je sex garantie hebt als single heer. Er mogen ook gewoon stellen komen en als die geen zin in je hebben dan moet je dat accepteren. Ook single dames kunnen alsnog nee zeggen. Dat lijken sommigen heren in clubs niet te willen snappen. Die komen om (los van de entree) gratis te scoren en denken dat er sex garantie is. Zelfs als ingehuurde huis dame heb je nog steeds recht om nee te zeggen, net zoals dvps dat hebben. Dit is wat mij dus tegenstaat in clubs, dat verwachtingspatroon van sommige heren.
Je hebt zoveel verschillende mensen die er komen. Stellen die voor het eerst komen en nerveus zijn en willen aftasten of alleen bekeken worden. Mensen die voor de gezelligheid komen en het vrije gevoel van uitgaan in lingerie, single dames die het rustig aan willen doen enz noem het maar op. Respecteer en accepteer dat niet iedereen daar compleet los wilt gaan en accepteer dat je misschien weleens zonder sex te hebben gehad weer naar huis gaat.
 
Het feit dat het ook voor single heren is wil niet zeggen dat je sex garantie hebt als single heer. Er mogen ook gewoon stellen komen en als die geen zin in je hebben dan moet je dat accepteren. Ook single dames kunnen alsnog nee zeggen. Dat lijken sommigen heren in clubs niet te willen snappen. Die komen om (los van de entree) gratis te scoren en denken dat er sex garantie is. Zelfs als ingehuurde huis dame heb je nog steeds recht om nee te zeggen, net zoals dvps dat hebben. Dit is wat mij dus tegenstaat in clubs, dat verwachtingspatroon van sommige heren.
Je hebt zoveel verschillende mensen die er komen. Stellen die voor het eerst komen en nerveus zijn en willen aftasten of alleen bekeken worden. Mensen die voor de gezelligheid komen en het vrije gevoel van uitgaan in lingerie, single dames die het rustig aan willen doen enz noem het maar op. Respecteer en accepteer dat niet iedereen daar compleet los wilt gaan en accepteer dat je misschien weleens zonder sex te hebben gehad weer naar huis gaat.
Ik citeer van de site en hun advertiens 'bij ons altijd s*ks gerantie' Verwonderd dan ? .. dan ligt de fout bij de comunicatie van de club .. niet bij ons single heren
 
Ik citeer van de site en hun advertiens 'bij ons altijd s*ks gerantie' Verwonderd dan ? .. dan ligt de fout bij de comunicatie van de club .. niet bij ons single heren
Dat is nogal een behoorlijke uitspraak van de club inderdaad en naar zo'n club zou ik als vrouw al niet willen gaan. Klinkt alsof OF in ieder geval de huisdames dus verplicht worden ja te zeggen tegen iedereen OF ze gebruiken de tekst als lokkertje. In beide gevallen slechte zaak.
 
Dat is nogal een behoorlijke uitspraak van de club inderdaad en naar zo'n club zou ik als vrouw al niet willen gaan. Klinkt alsof OF in ieder geval de huisdames dus verplicht worden ja te zeggen tegen iedereen OF ze gebruiken de tekst als lokkertje. In beide gevallen slechte zaak.
Als je op afspraakjes ziet en jij kijkt naar gangbangs.. beloven ze altijd je actie en die advertenties ook als en echte p*¨rno club dus ja je kan de single heren het niet en, de agenda .. je kan ze het niet kwadelijk nemen dan..
 
Als je op afspraakjes ziet en jij kijkt naar gangbangs.. beloven ze altijd je actie en die advertenties ook als en echte p*¨rno club dus ja je kan de single heren het niet en, de agenda .. je kan ze het niet kwadelijk nemen dan..
Als ze actie beloven snap ik dat wel ja dat ligt dan aan hoe ermee geadverteerd wordt.
Maar ook op normale feesten heb ik meegemaakt dat sommige heren daar komen met te hoge verwachtingen en boos worden als je nee zegt. Kan je vertellen dat de lol er dan wel een beetje afgaat. Ben ook al 2 jaar niet meer naar een club geweest omdat ik het elke keer weer meemaakte als ik wel ging. Wil gewoon een leuke relaxte avond zonder als prooi te worden gezien en behandeld.
 
Ik denk dat je die garantie ook een beetje met een knipoog moet zien, al kan dat misschien wel door sommige mannen verkeerd worden opgevat inderdaad. Mijn ervaring is ook wel dat het wel heel raar moet lopen als je niet aan je trekken komt in de Eroxx, maar ik zal er nooit vanuit gaan. Als je als man er bijvoorbeeld onverzorgd bijloopt en je niet tussentijds even doucht, moet je niet raar opkijken dat je afgewezen wordt.

Daarbij is mijn ervaring dat het publiek in de Eroxx over het algemeen respectvol met elkaar omgaat en zich niet opdringt. Die ervaring heb ik bijvoorbeeld in een Azzurra in Nederland niet, wat dat betreft kom ik toch liever in België.
 
Goed, het is al effe geleden, maar ik heb ZEKER slippers gekocht aan de inkombalie van Eroxx!
Mijn vriendin draagt ze nog altijd als we naar de sauna gaat. (Waarbij ik me zelfs wel eens afvraag of er sommige andere gasten ze zou herkennen...)

Goed om te weten van die slippers. Had ik nog niet gezien.
Er is ook een standlaken te koop, een vrij groot, met in het groot Eroxx erop.
Hangt naast de inkombalie tentoongesteld.

xxx
 
Als er seks-garantie wordt geboden is het eigenlijk ook al meer een bordeel dan een club.
Tja de huisdames krijgen er ook geld voor. En meestal moeten ze voor in de club blijven voor de ambiance en....makkelijker in de gaten gehouden.
Ik ken een heel mooi jong stel, zij hoefde vrijdags maar op het podium te dansen en in de paal te hangen, kregen ze al vrij entree.
 
Terug
Bovenaan Onderaan