Voormalig lid 9982
Vaste klant
- 111
- 31/03/22
- 143
Lees de verhalen hier.Ik zou nu graag zondag gaan als singel man. Wat kan ik verwachten .
Van koppels alleenstaande dames .
Iemand ervaring
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLees de verhalen hier.Ik zou nu graag zondag gaan als singel man. Wat kan ik verwachten .
Iemand ervaring
Misschien vorige posts eens nalezen…Meer valt er niet toe te voegen…Ik zou nu graag zondag gaan als singel man. Wat kan ik verwachten .
Iemand ervaring
Dank voor deze omschrijving...hoe krijg je het allemaal uit jouw vingers...om verlegen van te worden...Eroxx: 12 juli 2024
Topless & High Heels Party
Deel I
Rond 21:00 al redelijk veel geile mensen in de disco.
De dames in Topless viel een beetje tegen.
Eerste cocktail aan het slurpen
Komt er een jonge kerel naar me toe, die me herkende als 'Kitana'.
Een van de lezers va dit forum dus.
Altijd wel leuk als iemand zo spontaan een babbeltje komt doen. Vond mijn verslagen wel goed ;-)
Tijdens het babbeltje wees ik naar een goddelijk, slank, geil in knappe lingerie verpakt meisje (stond aan de toog).
Ik zeg, dat is mijn type. Ja, dat kan hij ook wel waarderen. Verder nog wat bla bla, was zijn 2de keer in de Eroxx.
!!! SaEr !!!
Jawel, beste lezers, deze titel verdient een groter font!
Even later na bovenstaand gesprekje. Er was al veel volk binnen (+- 21:00 uur).
Komt bovenstaand goddelijk meisje met haar vriend naar me toe.
Met zeer sensuele stapjes, met van die eindeloze lange benen, toch de juiste stapjes uitgeteld om perfect tot bij mij tot stilstand te komen!
Nu beste lezers of bezoekers van de Eroxx.
Ik weet niet welke superlatieven ik allemaal moet gaan gebruiken om dit meisje te gaan beschrijven.
Goddelijk, dat hadden we al gezegd. Hemelse glimlach met een schitterende colgate-glimlach. OMG.
Shit, ik krijg weer een erectie als ik er aan denk. (ganse nacht al trouwens).
Wacht, we wijken af, de superlatieven : slank, strak kontje, lange benen, langere krullende haren (blond/ros achtig dacht ik), guitige lach, wat een lach, wat een uitstraling whaahh....
Strakke tietjes(heb ze even mogen checken, ze had blijkbaar graag grotere willen hebben; ik zeg, nee nee jong, niet doen, perfect), naaldhakjes, geweldig lingeriepakje aan.
Lingerie pakje met minuscuul driehoekje waarin het poesje verscholen zit. Oh jongens toch, echt waar.
Je weet niet waar je moet kijken, wat een meisje.
Lingeriepakje met floskes aan.
Wisten jullie, beste lezers, dat ze in Nederland (het zijn Nederlanders) op de kermis een flosh hebben in de rups.
Bij ons in België hebben we een flosh op de paardjesmolen.
Dit weetje werd me medegedeeld terwijl ik haar bovennatuurlijke body aan het keuren was met mijn handjes en toen de floskes ontdekte aan haar lingerie.
Ze hadden afgesproken met een jongen al op voorhand.
En inderdaad rond 22:00 uur. SaEr (eigenlijk weet ik haar naam niet meer, oh, shame on me), dus SaEr gaat in de prive kamer langs de traliekooi even tonen aan de aanwezigen wat de bedoeling is van de Eroxx!
Kleine schets van wat er zich in de kamer afspeelde is hier wel aan de orde!
Nu, ik ga een voorzichtige poging wagen om een foto hier neer te zetten , wel aangekleed met een ledere jasje en broek en rood behaatje.
De werkelijkheid doet pijn aan de ogen en benaderd nog lang niet deze foto, maar dan hebben jullie toch al een idee
Ik had tegen haar gezegd, dat ik alles in detail zou beschrijven met de nodige schetsen zodat de niet aanwezigen thuis ook een beetje geil kunnen worden! Trouwens, zij die niet daar waren hadden weer ongelijk,
Zij die nog steeds niet durven binnen te komen ook.
Zij die denken, oh, wat een bovennatuurlijk prachtig meisjes is dit, hier moet ik met een boog om heen lopen want die valt ver buiten mijn bereik.
Niet doen jongens! Ze is echt wel aaibaar.
Roos & visnetpakje
Roos en vriend (of man, ik denk man) waren er ook. Zijn meestal wel daar. Mooi groot meisje, ondeugende blik, mooie look en gezichtje.
Altijd volledig naakt maar dan in een visnetpakje.
Komen naar me toe. Herkende me ook van hier van de verslagen.
Haar man zei : dat ik toch nog maar wat moest oefenen met mijn High Heels. Eerst de hak op de grond zetten en dan de rest.
Ja, dat weten we. Maar toch, niet simpel beste lezers op op High Heels te lopen met een hak van 17 cm!
Dit gezegd zijnde een babbeltje, bla, bla, bla.
Nu moeten jullie weten dat de actie in de Eroxx eigenlijk niet echt op dreef wou komen. En dat stoorde Roos & vriend enorm.
Nu, het is me al opgevallen dat er eigenlijk maar een paar koppels het vuurtje moeten aansteken om alles in vuur en vlam te krijgen.
Dat is zoals in een droog bos, de minste vonk en alles staat in de fik!
En dat vuurtje aansteken gebeurt jammer genoeg alleen maar door de mensen die daar regelmatig komen en daar totaal geen problemen mee hebben om zich laten te bekijken(lees: Neuken).
Zowel op de grote poef of de traliekamer (of andere ruimtes uiteraard).
Roos heeft zo een vuurtje bij en zei gebruikt dat ook om wat dor gras aan te steken. Door zich verleidelijk ten prooi te geven voor de jongens.
Maar als er dan iedereen rondom loopt en het vuurtje zit uit te trappen, tsja,...dan moet dat vuurtje weer opnieuw aangewakkerd worden.
Dus : geile jongens : niet uittrappen dat vuurtje als Roos begint, laat dat maar branden, dat mag een serieus vuur worden.
Dus beste jongens, zet u schrap! Weten jullie waarom Roos & vriend naar de Eroxx komen ondertussen ??? Euh, nee, ja, ik denk het wel?
Ja, ik weet het nu (omdat ze het me verteld hebben).
Om te NEUKEN! Liefst zo veel mogelijk mannen!!!
Dus beste jongens, sta daar niet zo aarzelend rond te draaien met jullie pik in de hand bij het zien van zo een geweldig meisje terwijl jullie denken van, oh jee, die is te knap, die gaat me afwijzen.
Gewoon beleefd naar toe gaan! Hun avond is niet geslaagd met al dat geaarzel en getreuzel! In de fik steken die tent!
Harde pikken wil ze zien en voelen, ook in haar handjes en mond. Want dat word ook vergeten wanneer ze zich verleidelijk aanbied aan de mannen.
Seffens meer hierover in de scene : de poef & sofa
De traliekooi (Pussycat)
2 koppels hadden zich genesteld in de traliekooi.
Een van de koppels(ook regelmatig daar) had zijn vriendin/vrouw al even daarvoor een stevige beurt gegeven in de ruimte achter de discobar.
Is wel een knappe met stevige grote borsten. Ook hier weer : aarzelende jongens met een boog er rondlopen!!
Deze mensen genieten ervan als je kijkt/meedoet!
Terug naar de kooi : hier is wel een behoorlijke show ten tonele gegeven. met de nodige kijklustigen er rondom, pikken door de tralies die ook werden gebruikt tijdens de orgie.
Hier bleef het aangestoken vuurtje branden, en werd zelfs groter. Blussen werd er gelukkig niet gedaan met water maar met cum.
Vanaf nu mag enkel nog cum gebruikt worden om vuurtjes te blussen! Het liefst veel en regelmatig!
De poef & sofa
Terug naar Roos en vriend!
Na verschillende pogingen van Roos om vuurtjes te doen ontbranden in de ruimtes uiteindelijk een geschikte plek gevonden op de grote poef.
Ik zat in de sofa, haar vriend komt naast me zitten (want hij kijkt dan meestal toe als HET gaat gebeuren).
Roos legt zich op de poef, benen uit mekaar, geile blik in de ogen.
Ja ja, daar zijn de jongens, hoppa met 15 tegelijk rond de poef, pikken aarzelend, nog half uit het broekje aan het hard maken.
Een paar jongens kwamen in ons zichtveld te staan (tussen de poef en de sofa) maar dit kon niet van ons. Wie wou meedoen, geen probleem, maar niet in ons beeld komen, hehe, wij zaten op de eerste rij!
En daar werd er weer aarzelend getreuzeld tot ergernis van haar vriend.
Nu jongens, ik begrijp heel goed, er ligt een geweldig meisje, volledig naakt in visnetbody, klaar te wachten, en jullie aarzelen voor zoveel geile pracht.
Niet doen!
Uiteindelijk dan toch nog een behoorlijke orgie ontstaan ontstaan op de poef.
Maar, dan toch nog een tip meegeven : het vuurtje plots doven bij Roos gebeurt als er een andere vrouw bij op de poef komt liggen en de aandacht van de mannen afleid!
Meisjes, NIET doen als Roos bezig is.
Stout!
Weg waren ze, andere ruimtes opzoeken. Al of niet met succes, ik denk het wel.
Want na een tijdje komen ze terug in de ruimte met de poef, Roos haar gezicht vol (maar echt vol) met cum, het drupte langs haar kin op haar borsten.
Was het van 1 pik of zijn er meerdere op haar snoetje mogen komen???
Hoe geil was dat!!! Dat zien we te weinig gebeuren mijn gedacht.
Meisjes moeten meer rondlopen volledig bedenkt, wat zeg ik, doordrenkt met cum.
Dus Roos echt met een zekere fierheid, liet ze zich daar bewonderen met haar stout gezichtje vol met cum.
Zegt haar vriend tegen haar : kom geef hem eens een kusje (ik dus).
Hehe, toch maar niet gedaan.
Echt wel de geilste scene van de avond! Mooi zo.
Persoonlijk vindt ik dat er meer cum-shots te zien mogen zijn.
En dan vooral in de grote ruimte waar veel toeschouwers ervan kunnen genieten.
Voor diegene die niet weten wat een cum-shot is...voila...dit willen we meer zien.
De gloryholes
Hier was ook behoorlijk wat actie, maar details moet ik jullie onthouden, vanwege de drukte en te weinig zichtbaarheid (is nogal weinig licht daar).
Op een gegeven moment stonden er zeer veel mannen achter de ruimte met de gloryholes waarschijnlijk met 1 meisje die hun aan het pijpen was?
De security stond er naast verscholen voor het geval dat het meisje zich misschien bedreigt voelde.
Vond ik wel knap van de security, ze kunnen niet overal zijn, maar in zo een geval.
Als zich daar nu iemand misdragen had, die was buiten gevlogen. Maar alles was verder volgens de regels voorlopen.
Jongens/heren, ok voor iedereen die nog aarzelt om eens binnen te komen. Onthoud : NEE = NEE
Einde deel 1 (ik krijg melding dat mijn verslag te groot is, deuh !
Lees verder in deel II (is voor morgen, kan blijkbaar geen 2 verslagen na mekaar plaatsen, zucht! )
Bekijk bijlage 207198
Dank voor deze omschrijving...hoe krijg je het allemaal uit jouw vingers...om verlegen van te worden...
Als je met morgenmiddag woensdagmiddag bedoelt, ga je weinig beleven. Bij mijn weten is Eroxx dan gesloten….Plan morgenmiddag eens mijn eerste bezoek te wagen. Hoop dat er voldoende vrouwenvolk zal zijn :d
Alst en schoon is ,zullen er wel genoeg haantjes rond staan.. maar succes alvastik hoop gewoon dat de balans vrouwen/mannen in orde is, de vrouwen er zin in hebben en er niet teveel "haantjes" rondlopen.
Fingers crossed!
Je kunt wel haantjesgedrag laten zien maar ben je ook een Haan? En als er opdringerige mannen zijn haal je de beveiliging er toch gewoon bij!Is er veel haantjesgedrag bij Eroxx en is dat ook op de avonden voor koppels alleen?
Ik vind dat bij de Eroxx dus eigenlijk best wel meevallen. In de basis gedragen de meesten zich heel netjes (voor zover je van "netjes" kunt spreken in een club als Eroxx )Is er veel haantjesgedrag bij Eroxx en is dat ook op de avonden voor koppels alleen?