Vandaag weer richting Eroxx getrokken. Horny Mondays... Ja zeg dat wel weer!
. De parkeerplaats liet me duidelijk uitschijnen dat ik hier naar binnen moest
. Gezellige drukte zowel qua mannen alsook koppels, er zaten er heel wat bij die mijn aandacht meteen trokken. Huisdames waren ook goed vertegenwoordigd, ook lekker maar hier kom ik niet voor. Biertje aan de bar en een beetje observeren, er was daar al het één en ander te zien
. In de bioscoop en in de speelruimtes was ook geile actie, hier meteen kunnen aansluiten bij een milf koppel, wat kon deze dame pijpen zeg
, moest me flink houden om niet te komen, zeker toen ik haar aan het neuken was. Gelukkig nam een andere wandelaar het van me over
. Ondertussen richting resto waar het buffet weer top was zoals altijd, ruime keuze kant en klare gerechten, het was lekker. Daar aan de praat geraakt met een jong koppeltje en na een paar drankjes zat het vrouwtje al lekker tegen me op te schuren...ja mijn voelspriet werd er behoorlijk wakker van. Haar mannetje liet ons een tijdje alleen, goh hier begon het...na wat teasen, kussen en voelen trof ik in haar broekje een kletsnat kutje aan
, ze trok me mee naar achter en alsof ze het hadden afgesproken stond haar mannetje bij een afsluitbare kamer die hij vrijgehouden had. Wij naar binnen met het gordijn op een kiertje, kamer gesloten en haar mannetje keek vanaf de buitenkant toe...was best geil! Dit was een top beleving, op dat moment wist ik wel zeker waarom ik nooit voor de afwerksex van huisdames ga... (ieder zijn keuze natuurlijk
) ,de passie droop er vanaf, en na een geil voorspel vond mijn jongeheer al snel haar kletsnatte flamoes die heel lekker aanvoelde. Ze maande me aan om klaar te komen op haar kutje, ja graag hoor...met mijn eerste lading bedekte ik haar kutje behoorlijk
waarop ze met de beentjes open voor het raam mijn dna lekker uitvreef voor de ogen van haar ventje
. Ze had duidelijk nog niet genoeg en kwam bovenop me. Uiteindelijk mijn 2de lading in haar mondje achter gelaten
. Mijn week/maandag kon niet beter beginnen
.
Ik denk te weten waar ik aanstaande donderdag ook zal vertoeven, tot dan Eroxx