1mei @ eroxx
Als eersten toegekomen, vooraf iets gedronken aan de bar, weinig of geen bekenden te bespeuren. Ook van de huisdames (waar wij geen 'gebruik' van maken) weinig bekenden, en mindere opkomst ons inziens.
Na het eten (alweer overheerlijk, met telkens weer nieuwe dingen zoals varkenshaasje vandaag) nog een cocktail aan de bar en dan begonnen aan onze ronde. Meteen al een bekende tegengekomen die het vrouwtje bij de arm nam en naar een kamertje trok, ik erachteraan huppelend, gauw nog enkele handdoeken uit de rekken grabbelen en wat glijmiddel en condooms. Zoals steeds start mijn vrouwtje met mij, eerst innig zoenen en lekker pijpen, waarna ik haar poesje nat lik, zodat ze niet teveel hinder ondervind van die condooms. Terwijl ze doggy werd geneukt door 1 van onze vaste vriendjes, pijpte ze mij heerlijk en keek al uit naar enkele lekkere lullen die zich hun weg baanden richting haar knap snoetje. 2 a 3 mannen pijpen terwijl ze verder werd geneukt, al kwam deze vriend redelijk snel klaar. Ik moet eerlijk toegeven, als ik haar doggy neem en haar mooie ronde kont voor me zie, duurt het soms ook niet zo lang. De volgende stond al te wachten, ook iemand die we reeds kenden van voorheen. Ook hij kwam redelijk snel klaar. Een derde bood zich aan maar vrouwtje wou liever even met mij neuken. Terwijl ik haar nam, werd ze door 2 heren verwend aan haar borsten en trok ze deze af, waarna ook ik klaarkwam op haar buik.
Even douchen, zei ze.
Onder de douche klaagde ze dat ze pijn had vandaag. Het 'schuurde'
We vrezen ergens dat ze reageert op de condooms van de eroxx of het glijmiddel daar.
Half uurtje pauze genomen om dan opnieuw de ruimtes op te zoeken. Ook nu weer een heel groepje enthousiaste mannen rondom ons geschaard, waarbij enkelen uitverkorenen het mochten proberen, maar deze keer zonder vingeren, en na de eerste 2 in het kutje (die ik tussendoor vochtig maakte door eens lekker te effen) vroeg ze om in het kontje verder te neuken, wat de 3 volgende heren helemaal niet zo erg vonden.
Zoals bij iedere ronde, kom ik als laatste aan de beurt en probeerde nog eens in het kutje, maar na enkele stoten duwde ze me ook richting kontje. Lekker klaarkomen op haar rug, terwijl ondertussen blijkbaar nog iemand haar aangezicht had vol gespoten na een pijpbeurt.
Wordt weer douchen, zei ze.
Koffie drinken, stukje taart eten, even op krachten komen in het restaurant.
Nadien een drankje aan de bar, waar ondertussen toch al heel wat volk zat en enkele dames op de nogal stille muziek toch een dansje waagden rond de paal.
Ronde 3? Wel ja, waarom niet.
Het kutje bleef echter vervelend/pijnlijk aanvoelen, dus met veel zachte bewegingen en extra glijmiddel mochten toch opnieuw enkele heren het vrouwtje verwennen. We lagen deze keer boven, onder het veel te lage plafond, waar je af en toe een luide bonk hoorde... Let op, 't is hier nogal laag
Vrouwtje moest even naar toilet en toen ze terugkwam zei ze al lachend : ik heb nog ene meegebracht. Iemand die haar aan de bar al had aangesproken en gevraagd had of hij eens mocht meespelen...
Hier even de tel kwijtgeraakt, en deze keer zelf niet afgewerkt, wel lekker mee gespeeld.
Een laatste keer douchen? Zal nodig zijn, zei ze...
Terwijl zei zich even ging bijschminken bestelde ik nog iets aan de bar, ne mens krijgt dorst van al dat werken
Het was ondertussen al rond 16u en we hadden toch al wat seks gehad, ondanks de 'probleempjes met de fauna en flora onderaan'
We vertrokken voor onze laatste ronde, opnieuw naar boven. Beneden was het te druk en als partner houd je graag het overzicht en controle of alles netjes, hygiënisch, veilig gebeurt.
Boven dus nog eventjes gespeeld, terwijl ze opnieuw doggy geneukt werd en mij pijpte, zaten er op zijn minst 3 paar handen haar te betasten, die door haar dan op hun beurt werden gepijpt of klaargerukt.
Ik werkte af, kwam nog eens lekker klaar op haar borsten, en dat was het dan. Dachten we...
Onze eerste vriend van vandaag kwam op dat moment toestuiken en bood zijn diensten nog eens aan. Mijn vrouwtje kon hem niks meer beloven want ze voelde dat het genoeg was geweest. En inderdaad, na 3 minuutjes stotend bovenop haar te liggen, dankte ze vriendelijk, maar de pijn was ondraaglijk geworden.
We hadden dit nog wel al eens meegemaakt, maar vandaag had ze toch extreem veel last. Desalniettemin hebben we opnieuw menig vrijgezel verlost van overtollige zaad.
De rit naar huis sliep ze (en snurkte zelf heel even
)
's avonds voor het slapen gaan nog eens met ons 2 tjes lekker intiem gevreeen, de klassieke manier, vol liefde. Het deed gelukkig geen pijn. Moet dus echt met die condooms te maken hebben.
Al bij al een super geile namiddag gehad met een heerlijke afsluiter 's avonds
Jammer dat ze nu al gaan werken is want ik krijg weer zin.