Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenValt een beetje te zien wanneer je langs gaat. Ga je in de week, maandag of donderdag, dan zijn er een dertig-tal actieve stellen en een 100-tal single mannen. Op paasmaandag toch.Gaan er vaker single mannen alleen naar Eroxx? Heb interesse om zoiets te doen, maar de drempel is nog al groot.
Zijn de huisdames in clubs zoals deze ook even gewillig als vrouwen op andere gangbangs? Bv. Zich met plezier in de mond /gezicht laten spuiten
Dat is niet mijn ervaring daar. De huisdames zijn er om zo veel mogelijk single mannen toch een leuke tijd te gunnen. Als ze zich zouden laten onderspuiten dan kunnen ze elke keer onder de douche gaan staan tussen de beurten.Zijn de huisdames in clubs zoals deze ook even gewillig als vrouwen op andere gangbangs? Bv. Zich met plezier in de mond /gezicht laten spuiten
Eroxx is niet zo erg streng wat de dresscode betreft. Maar je zal zelf wel merken dat je als man erg uit de toon valt als je daar nog volledig gekleed op de dansvloer staat ipv in een leuke boxershort of sexy slip of string.Om op het gemak kennis te maken met Eroxx zie ik mezelf eerst te wennen in de discotheek, wat is dresscode daar dan?
Dan ken je Anneke nog niet....Dat is niet mijn ervaring daar. De huisdames zijn er om zo veel mogelijk single mannen toch een leuke tijd te gunnen. Als ze zich zouden laten onderspuiten dan kunnen ze elke keer onder de douche gaan staan tussen de beurten.
Op de vrijdag is het meteen in lingerie. Dat is anders dan op de zaterdagen. Mensen komen op de zaterdag volledig gekleed de discotheek/bar/restaurant binnen. Omkleden is dan meestal tussen 22.00/23.00.Ik wil ook eens een eerste keer proeven van de Eroxx, op vrijdag. Ik lees dat dresscode op zaterdag vanaf bepaald uur lingerie is, hoe zit dat voor vrijdagavond? Om op het gemak kennis te maken met Eroxx zie ik mezelf eerst te wennen in de discotheek, wat is dresscode daar dan?
Ik wil Mike wel eens zien in lingerie. Eén ding is dan alvast zeker; opvallen zal hij. Of hij zal scoren is iets anders.Op de vrijdag is het meteen in lingerie. Dat is anders dan op de zaterdagen. Mensen komen op de zaterdag volledig gekleed de discotheek/bar/restaurant binnen. Omkleden is dan meestal tussen 22.00/23.00.
In mijn beleving vooral veel dansend volk en weinig actie in de kamers, tot ze allemaal genoeg gedronken hebben lijkt t welIs er op een zaterdag avond veel actie, of enkel dansen?
Tis wel goed om op te vallen, maar of ik daarvoor een lingerie-setje zal aandoen, da's iets andersIk wil Mike wel eens zien in lingerie. Eén ding is dan alvast zeker; opvallen zal hij. Of hij zal scoren is iets anders.
Gewoon in boxershort mag ook hoor. Zo lopen de meeste mannen trouwens rond.
Maandagen zijn altijd anders dan de vrijdagen. Zowiezo overdag en er is geen DJ geen dansers, aktie binnen. En meer huisdames.is deze maandag anders dan bv op en vrijdag avond? kwa actie ( en nu met dat hetfeestdag is) of is het zo wat zelfde ong ? (van actie ) waar single mannen kunnen van genieten
Ja niet te vergelijken met de vrijdagen. De koppels die je op zo een maandag ziet die komen ook voor actie en het zijn er behoorlijk wat plus dan heb je ook een heel aantal huisdames, ik was er zelf op paasmaandag en heb er geen spijt van....is deze maandag anders dan bv op en vrijdag avond? kwa actie ( en nu met dat hetfeestdag is) of is het zo wat zelfde ong ? (van actie ) waar single mannen kunnen van genieten
Ok thx mss dat ik maandag hier langs kom dan !Ja niet te vergelijken met de vrijdagen. De koppels die je op zo een maandag ziet die komen ook voor actie en het zijn er behoorlijk wat plus dan heb je ook een heel aantal huisdames, ik was er zelf op paasmaandag en heb er geen spijt van....
actie toch waar men kan bij aansluiten ?Ja niet te vergelijken met de vrijdagen. De koppels die je op zo een maandag ziet die komen ook voor actie en het zijn er behoorlijk wat plus dan heb je ook een heel aantal huisdames, ik was er zelf op paasmaandag en heb er geen spijt van....
Het zou wel eens druk kunnen worden ja. Wat wij uiteraard graag hebben. Hoe meer vleesjes voor het vrouwtje, hoe meer plezier. We kijken uit naar een super actieve namiddag.Wie komt er morgen allemaal naar Eroxx? Gaat het druk zijn op een feestdag ?
Schrijft jou vrouwtje hier ook wel een iets op Girlsrevieuw? Zou wel leuk zijn, meer vrouwen die hier iets neerschrijven over clubs.Het zou wel eens druk kunnen worden ja. Wat wij uiteraard graag hebben. Hoe meer vleesjes voor het vrouwtje, hoe meer plezier. We kijken uit naar een super actieve namiddag.
Nee, zij schrijft niets maar leest wel af en toe alles door. Ook op andere media ben ik diegene die de afspraken regelt of de recensies of ervaringen schrijf, zij is degene die ter plekke actief is (waar ik dan weer eerder passiever ben)Schrijft jou vrouwtje hier ook wel een iets op Girlsrevieuw? Zou wel leuk zijn, meer vrouwen die hier iets neerschrijven over clubs.