HerrStumpf
Vaste klant
- 151
- 30/03/22
- 193
Haha, leuk verwoord. Ik heb, merk ik nu dat je dit aanhaalt, volgens mij vaker tijdens het douchen over de douches zélf lopen babbelen met mededouchers dan over het neuken ervoor. Ze zijn wel netjes gekuisd en de zeep en handdoeken worden ook goed bijgevuld. En ik ben blij dat het plastic tuinbankje weg is. Daar ben ik me een paar keer doorheen gezakt als ik mijn sokken wilde aantrekken omdat er handdoeken op lagen en ik telkens vergeten was dat er meerdere barsten in zaten.Eén ding blijft me nog altijd verbazen in Eroxx; hun stiefmoederlijke behandeling van hun 4-5 douches. Die passen zo erg niét bij een zaak van hun klasse. Hun doucheruimte hoort bij een topzaak als Eroxx als een plastieken zwembak bij een 5-sterrenhotel.
Maar de verluchting is niet optimaal, veel te vochtig later op de avond en je bent terug nat van de condens eenmaal je je hebt afgedroogd. En over dat afdrogen gesproken, de handdoeken lijken me al jaren niet echt goed te drogen. Ik kom er vanaf het prille begin. Alsof je telkens jezelf met nieuwe handdoeken afdroogt. Je zou verwachten dat katoenen handdoeken na een paar keer wassen het water absorberen, maar deze lijken dat niet te doen. Heel raar...
De watertemperatuur is inderdaad de laatste tijd nogal wisselvallig. Van warm in het begin van de avond tot koud na middernacht.
Ook wat ongelukkig is het feit dat je behoorlijk veel kans hebt de deur te "slaan" tegen iemand die zich staat af te drogen als je vanaf de toiletten naar de douches loopt. Misschien een idee om die deur gewoon weg te halen en te vervangen door een gordijn of zo. Dat zou de verluchting ook ten goede komen. Al bij al zou het handiger zijn als de douches naast de kleedkamers zouden liggen. Dan was doorlopen en je omkleden simpeler. Nu zie je soms mensen naakt via de inkomhal naar de kleedkamers lopen. Wel leuk voor het oog maar minder aangenaam hoor ik soms.
Laatst bewerkt: