Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendonderdag was ook de moeite beter als de maandagIk vind deze avonden juist het fijnst. Wat drukker.
Doordeweek ga ik niet meer. En inderdaad vond ik de donderdagen ook fijner dan de maandagen.donderdag was ook de moeite beter als de maandag
Persoonlijk vond ik dat er gisteren teveel treintjes van opdringerige mannen achter de bekende actieve Hollandse meiden liepen. En ik vind dit al sinds januari. Te weinig blanke mannen achterin, ik voel me er meer en meer een "vreemde" en merk geen verandering in deze evolutie.Ervaringen met de vrijdag hookergames avonden? Ik ga liever als dit thema er niet is. Omdat er dan te veel singles zijn die allemaal denken dat ze alles mogen. Ben benieuwd naar recente ervaringen met deze thema avonden.
Dat mag toch gewoon. Die mannen hebben ook betaald. Als ze allemaal eerst "een goed gesprek " moeten gaan voeren met de koppels zal er ook niet veel gesexd worden.Das denk ik in elke club wel een probleem je haalt ze er zo uit ze komen rap iets drinken binnen slaan en lopen voor de rest van de avond rond met hun hand in de onderbroek.
Daar heb je het alweer: "die hebben toch ook betaald". Ik geef deze dame gelijk. Ik neuk ook niet met iedereen. Ik moet er niet aan denken.Dat mag toch gewoon. Die mannen hebben ook betaald. Als ze allemaal eerst "een goed gesprek " moeten gaan voeren met de koppels zal er ook niet veel gesexd worden.
Laatste keer dat ik er was begon ik een smalltalk gesprekje met een vrouw van een koppel en toen zei ze droogjes dat er ook huisdames voor mij waren
Hoeft ook niet. Als je maar beseft dat mensen daar rondlopen met verschillende verwachtingen.Daar heb je het alweer: "die hebben toch ook betaald". Ik geef deze dame gelijk. Ik neuk ook niet met iedereen. Ik moet er niet aan denken.
daarom wordt er in sommige clubs niet aan huisdames gedaan, en des te beterDat mag toch gewoon. Die mannen hebben ook betaald. Als ze allemaal eerst "een goed gesprek " moeten gaan voeren met de koppels zal er ook niet veel gesexd worden.
Laatste keer dat ik er was begon ik een smalltalk gesprekje met een vrouw van een koppel en toen zei ze droogjes dat er ook huisdames voor mij waren
Horny monday kwam vandaag langzaam op gang, we vreesden even dat er niet zo veel volk als anders ging aanwezig zijn. Maar blijkbaar stond iedereen ergens in de file, want iets later dan anders was het toch weer aangenaam druk.
De huisdames waren in mindere mate aanwezig vandaag volgens ons. Maar enkele actieve koppels (ons erbij gerekend) zorgden toch voor genoeg actie.
Wat betreft 'Je mannetje staan', dit is dubbel. Wij gaan zelf niet gauw iemand aanspreken om erbij te komen, we verwachten initiatief van de singles zelf. MAAR... vandaag nog iemand (eerst vriendelijk, nadien gebiedend) duidelijk gemaakt dat zijn aanpak bij ons niet werkte.
Je zal dus ergens je stoute schoenen moeten aantrekken en zelf toenadering zoeken, maar dat kan je dus best met een lieve glimlach of een kort gesprek, anders kom je er bij ons niet in Dit kan uiteraard voor andere koppels anders verlopen, wij spreken voor onszelf.
In elk geval, zo streng zijn we blijkbaar niet want er zijn weer heel wat singles tevreden gesteld. Als ze dan na afloop ook nog dankjewel zeggen, dan is dat nog zoveel fijner voor het vrouwtje.
Succes op je ontdekkingstocht
Precies ik heb twee of misschien wel drie keer bedanktHorny monday kwam vandaag langzaam op gang, we vreesden even dat er niet zo veel volk als anders ging aanwezig zijn. Maar blijkbaar stond iedereen ergens in de file, want iets later dan anders was het toch weer aangenaam druk.
De huisdames waren in mindere mate aanwezig vandaag volgens ons. Maar enkele actieve koppels (ons erbij gerekend) zorgden toch voor genoeg actie.
Wat betreft 'Je mannetje staan', dit is dubbel. Wij gaan zelf niet gauw iemand aanspreken om erbij te komen, we verwachten initiatief van de singles zelf. MAAR... vandaag nog iemand (eerst vriendelijk, nadien gebiedend) duidelijk gemaakt dat zijn aanpak bij ons niet werkte.
Je zal dus ergens je stoute schoenen moeten aantrekken en zelf toenadering zoeken, maar dat kan je dus best met een lieve glimlach of een kort gesprek, anders kom je er bij ons niet in Dit kan uiteraard voor andere koppels anders verlopen, wij spreken voor onszelf.
In elk geval, zo streng zijn we blijkbaar niet want er zijn weer heel wat singles tevreden gesteld. Als ze dan na afloop ook nog dankjewel zeggen, dan is dat nog zoveel fijner voor het vrouwtje.
Succes op je ontdekkingstocht
Omgekeerd ken ik mensen (waaronder ikzelf) die dankjewel zeggen tegen een ieder die ons trakteert op een mond vol zaad .Precies ik heb twee of misschien wel drie keer bedankt
Ik ken 1 club die niet aan huisdames doen. Ik kom natuurlijk niet overal. En dan ook nog niet op iedere dag vd week.daarom wordt er in sommige clubs niet aan huisdames gedaan, en des te beter
Ah, je werkt er of bent de eigenaar omdat er hier drie mensen aangeven dat het duidelijk minder was maar jij kennelijk in een andere ruimte bent geweest omdat volgens jou het helemaal geweldig was en alle anderen hier er dus volkomen naast zitten?Ik ben er vaak genoeg geweest om te weten wie er wel niet toebehoort.
Ook bij de koppels zijn zgn huisdames!!!
Tegen zoveel onnozelheid en valse aantijgingen is geen kruid gewassen. De nuancering van Rob spreekt me meer aan dan jouw verhaal Lars.Ah, je werkt er of bent de eigenaar omdat er hier drie mensen aangeven dat het duidelijk minder was maar jij kennelijk in een andere ruimte bent geweest omdat volgens jou het helemaal geweldig was en alle anderen hier er dus volkomen naast zitten?