Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren langs geweest, ik was wat later om een uur of één en ik zag bij binnenkomst dat de Braziliaanse?? dames aanwezig waren. Die ene heeft veel last van adhd want die kan maar niet stilzitten . Andere 2 zijn mijn smaak niet echt. Daarbij waren er veel heren aanwezig en om één uur nog steeds weinig actie. Ik bereidde mij dus voor op een minder geslaagd bezoek. Eerst maar wat eten want dat is in de Eroxx zoals altijd prima verzorgd. Na het eten weer de zaal in en ik ontdekte dat er in de tussentijd toch wel wat extra dames waren binnengekomen. Pilletje genomen en ik moet zeggen een ware topmiddag gehad met allerlei koppels die wat later binnenkwamen. Van de vaste dames eigenlijk maar één actief bezocht. Voor de intimi de jonge dame die begeleid wordt door de iets oudere man denk ik. Kreeg nog een compliment voor het beffen van haar. Maar zeker in de kamertjes was het een drukte van belang gisteren en ik heb mij daar dan ook prima vermaakt.
Eroxx blijft voor mij the place to be voorlopig. Heel jammer dat er niet iets vergelijkbaar in Nederland is momenteel. (Ik heb best wat plekken bezocht de 10 jaar).

Wij waren er gisteren (maandag) opnieuw. Verbaast ons steeds weer hoe druk het op weekdagen kan zijn in Eroxx. Leuke namiddag gehad in de speelkamers.

Eén keer voor het groepsgebeuren gegaan, één keer als koppel afzonderlijk met iemand die we kenden van een vorige bezoekje.

Moet gezegd: voor ons als koppel valt het haantjesgedrag wel best mee, nagenoeg iedereen is zeer beleefd en respectvol.

Tip voor de heren die er die dagen zijn en moeite hebben met de drukte achterin de kamers: spreek gerust eens een koppel aan in de disco/aan de toog voor een normaal gesprek. Daar kan veel ijs mee gebroken worden... Zowel de dame als heer van dit koppel hebben al wel vaker iemand uit het rijtje naar voor gehaald op basis van een eerdere klik.😅

Lang verhaal kort, geslaagde namiddag gehad gisteren in Balen... 😁

Wij waren er gisteren (maandag) opnieuw. Verbaast ons steeds weer hoe druk het op weekdagen kan zijn in Eroxx. Leuke namiddag gehad in de speelkamers.

Eén keer voor het groepsgebeuren gegaan, één keer als koppel afzonderlijk met iemand die we kenden van een vorige bezoekje.

Moet gezegd: voor ons als koppel valt het haantjesgedrag wel best mee, nagenoeg iedereen is zeer beleefd en respectvol.

Tip voor de heren die er die dagen zijn en moeite hebben met de drukte achterin de kamers: spreek gerust eens een koppel aan in de disco/aan de toog voor een normaal gesprek. Daar kan veel ijs mee gebroken worden... Zowel de dame als heer van dit koppel hebben al wel vaker iemand uit het rijtje naar voor gehaald op basis van een eerdere klik.😅

Lang verhaal kort, geslaagde namiddag gehad gisteren in Balen... 😁

Haantjesgedrag is ook helemaal niet nodig op de maandag en donderdag volgens mij. Iedereen kan ruim aan zijn trekken komen. Als je gisteren bijvoorbeeld niet aan je trekken bent gekomen dan ligt dat maar een één persoon en dat ben jezelf.

Haantjesgedrag is ook helemaal niet nodig op de maandag en donderdag volgens mij. Iedereen kan ruim aan zijn trekken komen. Als je gisteren bijvoorbeeld niet aan je trekken bent gekomen dan ligt dat maar een één persoon en dat ben jezelf.
Klopt absoluut... Wijzelf vinden het leuker wanneer er vanachter al eens gepraat en gelachen kan worden. Op die manier blijft de sfeer los en spontaan.

Sfeer blijft los, dat zal best, maar wij singles willen van bil he.
Praten en lachen doen we wel op cafe of weet ik waar.
Een geslaagd feestje is pas als er evenwicht en sfeer is zowel tijdens erop als tijdens eraf 😜 altijd leuk tussen het wippen door een gezellig praatje te maken, ervaringen uit te wisselen enz. Ik ga regelmatig zowel alleen als met de vriendin. Zeker als zij mee is wil ze t beste van beide werelden 🙈

Gisteren langs geweest, ik was wat later om een uur of één en ik zag bij binnenkomst dat de Braziliaanse?? dames aanwezig waren. Die ene heeft veel last van adhd want die kan maar niet stilzitten . Andere 2 zijn mijn smaak niet echt. Daarbij waren er veel heren aanwezig en om één uur nog steeds weinig actie. Ik bereidde mij dus voor op een minder geslaagd bezoek. Eerst maar wat eten want dat is in de Eroxx zoals altijd prima verzorgd. Na het eten weer de zaal in en ik ontdekte dat er in de tussentijd toch wel wat extra dames waren binnengekomen. Pilletje genomen en ik moet zeggen een ware topmiddag gehad met allerlei koppels die wat later binnenkwamen. Van de vaste dames eigenlijk maar één actief bezocht. Voor de intimi de jonge dame die begeleid wordt door de iets oudere man denk ik. Kreeg nog een compliment voor het beffen van haar. Maar zeker in de kamertjes was het een drukte van belang gisteren en ik heb mij daar dan ook prima vermaakt.
Eroxx blijft voor mij the place to be voorlopig. Heel jammer dat er niet iets vergelijkbaar in Nederland is momenteel. (Ik heb best wat plekken bezocht de 10 jaar).
Sinds lange tijd was ik maandag ook aanwezig. En er was veel actie. Deze Braziliaanse vrouwen zijn helaas niet mijn smaak. Die er eerst waren zagen er in mijn ogen beter uit. Maar ieder zijn smaak. Ik heb ook mogen genieten van die jonge dame waar jij het over had. Heerlijk in haar mond mogen klaarkomen. En daarna natuurlijk netjes geholpen om haar gezicht schoon te maken. Geweldig om te zien hoe ze van alles aan het genieten was met haar mooie grote glimlach. Maar jij schrijft dat ze een vaste dame is dus neem aan dat ze er vaker is? Want dat ga ik nog wel eens binnenkort.

Sinds lange tijd was ik maandag ook aanwezig. En er was veel actie. Deze Braziliaanse vrouwen zijn helaas niet mijn smaak. Die er eerst waren zagen er in mijn ogen beter uit. Maar ieder zijn smaak. Ik heb ook mogen genieten van die jonge dame waar jij het over had. Heerlijk in haar mond mogen klaarkomen. En daarna natuurlijk netjes geholpen om haar gezicht schoon te maken. Geweldig om te zien hoe ze van alles aan het genieten was met haar mooie grote glimlach. Maar jij schrijft dat ze een vaste dame is dus neem aan dat ze er vaker is? Want dat ga ik nog wel eens binnenkort.
Dames (stellen) die voor in de club blijven of bij de bios zijn meestal de huisdames. Dus denk ik ook wel vaker aanwezig.

Ja ik ben haar al een enkele keer meer tegengekomen. Zij is helaas niet standaard op elke gangbang aanwezig.

Qua hygiene heb ik nooit een probleem gehad met het publiek in die clubs. Wat de koppels betreft is de gemiddelde leeftijd in Eroxx duidelijk jonger dan in Amai. Maar de meeste van die jonge koppels uit Eroxx vinden de weg naar de speelruimtes niet. Soms komen ze wel eens kijken (onder zachte druk van de vriend, denk ik), maar zodra die teveel interesse krijgt in de dames die er bezig zijn, troont de vriendin haar vriend al snel weer naar de dansvloer.
Wij komen ook wel op vrijdagavond in de Eroxx. Je hebt gelijk, veel mooie jonge vrouwen, maar die gaan niet veel naar de speelruimtes. Gevolg is dat mijn wederhelft er dan ook niet veel zin in heeft. In de Amai gaat ze zelfs op eigen initiatief naar de speelruimtes. Toch blijft het een topclub waar we graag komen op vrijdagavond. Kosten noch moeite worden gespaard door de clubleiding om het iedereen naar de zin te maken. Cava, Duvel, goede keuken, alles is er. En natuurlijk vaak een persoonlijke begroeting door Nina, als ze er is.

Gister naar Nina en friends geweest, alleen Nina was er niet. Ik was er voor 12 uur en ging pas weg tegen zes uur.
Alles eens goed bekeken haha.
Rond half een was al tamelijk wat volk, in de bioscoop, het ronde bed en aan de toog was al genoeg actie er werd al volop geneukt door dames van het huis, waren toevallig drie blonde dames Er waren er een stuk of zes, waarvan drie of vier echt heel actief waren
De gyno stoel bleef wel wat leeg deze keer, op een geven moment verhuisde de stoel en dame naar achteren.....de gynostoel met pensioen.
De masseuse was er ook weer voor een massage met happy end, geen neuken dus maar voor ieder wat wils.

Gaandeweg veel koppels binnengekomen waarvan heel wat de moeite waren, ik schat wel zo'n twintig.
Er liep ook een koppel rond waar je liever omheen loopt, zij lag vaak alleen op een kamerke, de zweet rook je al bij de deuropening, hij met een ferme dikke buik zwierf rond.

Gelukkig was dat een uitzondering op het aantal mooie en geile koppels die in de relax flink van bil gingen. Tegen 5 uur waren er nog bezig, ik wil maar zeggen qua actie meer dan je zou verwachten.

In de grote zaal was het ondertussen kalmer geworden alhoewel een blonde milf die veel aan de toog staat nog een paar keer van bil ging, een gast kwam net binnen rond 5 uur en 10 minuten later lag hij met haar te neuken.
Die wilde zijn zaad snel kwijt...
Tegen zes uur weg met een lege zak...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan