Smaken kunnen verschillen. Ik was er vandaag ook. Een bijna lege parking. Ondanks de actie overal, vond ik de sfeer dit keer lauwtjes. Even rond 14u was er flinke actie op een extra rond bed dat op de lege dansvloer stond. Maar dat werd niet herhaald. Achteraan genoeg actie, maar de sfeer was er niet. Vind ik. Nog nooit zo een lege Eroxx meegemaakt. Een voordeel was dat er nu ruimte was om mensen aan te spreken en babbeltje te slaan.
En bijna nummers uit te wisselen. Ware het niet, dat in het buitengaan er toch nog ergens een roep en een kreun weerklonk die wat nog even aandacht vroeg en ik in een lege kleedkamer eindigde.
Hoedanook : ik vind Eroxx nog altijd een topclub. Er moet nu eenmaal een dag de meest lauwe maandag van dit jaar zijn, en pech dat het dan net vandaag was. Ofwel ben ik teveel ambiance gewoon van de vrijdagavonden. Want zo te lezen hier, zijn er anderen die er vandaag een nieuwe hobby hebben ontdekt.
Even niks met vandaag te maken : Eén ding blijft me nog altijd verbazen in Eroxx; hun stiefmoederlijke behandeling van hun 4-5 douches. Die passen zo erg niét bij een zaak van hun klasse. Hun doucheruimte hoort bij een topzaak als Eroxx als een plastieken zwembak bij een 5-sterrenhotel. Of is dat een vergelijking die ook meteen in het koud water valt?