Limburgskoppel
Wandelaar
- 79
- 14/02/23
- 192
InderdaadOf wat de DJ speelt
Op vrijdagen is de DJ de belangrijkste man in de zaal.Of wat de DJ speelt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaadOf wat de DJ speelt
Op vrijdagen is de DJ de belangrijkste man in de zaal.Of wat de DJ speelt
En vorige zaterdag was ik en mijn vriendin weg om 11:30 omdat idd zo belangrijk is voor een goede sfeer.Inderdaad
Op vrijdagen is de DJ de belangrijkste man in de zaal.
Toevallig ga ik volgende week 12-6 weer eens naar Eroxxik zoek een vriendengroep die mijn vriendin, blond, volslank, mooi en lekker, eens een keer goed willen verwennen in de eroxx, bijvoorbeeld op 12 juni...wie kan/wil?
Was aanvankelijk niet van plan om te komen vandaag, maar uiteindelijk me toch bedacht na uw bericht. Heb het mij zeker niet beklaagdMorgen namiddag gaan we nog eens een namiddagje Balen doen.
Ik ga volgende week de 12e ook @zin in!Toevallig ga ik volgende week 12-6 weer eens naar Eroxx
Was aanvankelijk niet van plan om te komen vandaag, maar uiteindelijk me toch bedacht na uw bericht. Heb het mij zeker niet beklaagd
mooi....maar ik vroeg om een groep he...dat er singel mannen zijn wisten we al welToevallig ga ik volgende week 12-6 weer eens naar Eroxx
dan maken we terplaatse een groepje hémooi....maar ik vroeg om een groep he...dat er singel mannen zijn wisten we al wel
Ik zal anders een gb voor jullie organiseren?mooi....maar ik vroeg om een groep he...dat er singel mannen zijn wisten we al wel
Ongekende weelde aan actieve koppels had wel één nadeel: tegen dat ik jullie gezien had, had ik al een deel van mijn kruit verschoten waardoor ik nog niet terug op volle sterkte was. Zal het volgende keer goedmaken
Wat bedoel je met deftig? Aantrekkelijk? Of leuk? Of geil en actief?Voor mij was het afgelopen maandag ook Eroxx time. Samen met een vriendin gegaan, ze lust wel een mannetje meer, in dit geval heeft ze er toch een 5 tal en mezelf van hun DNA af geholpen. Zelf heb ik ook nog bij 2 koppels aangesloten. Het was lekker druk, genoeg en ook deftige koppels en ook wel een aantal deftige mannen binnen. Veel huisdames aanwezig maar daar bedank ik voor. Vrijdagavond terug richting Eroxx en weer in het gezelschap van het lekkere sletje....dus hopen dat er wat deftigs voor haar tussen zit
die zal vanzelf wel ontstaan toch....we gaan het meemaken maandag..dan maken we terplaatse een groepje hé
We zijn idd wat later toegekomen dan gepland & eerst nog iets gegeten. We vonden het wel aan de rustige kant. Maar, het was een fijne namiddag...Ongekende weelde aan actieve koppels had wel één nadeel: tegen dat ik jullie gezien had, had ik al een deel van mijn kruit verschoten waardoor ik nog niet terug op volle sterkte was. Zal het volgende keer goedmaken
Aantrekkelijk, geil, en actief!Wat bedoel je met deftig? Aantrekkelijk? Of leuk? Of geil en actief?
helaas...morgen kan ik er niet bijzijn. Zal het opsparen voor binnenkort.Wij gaan morgen ook nog een namiddagje Balen doen. Daarna een dikke week platte rust.
Stelt niet zoveel voor hoor, die Hooker Games. Merk je niet zo heel veel van over het algemeen. Is heel erg gelijkend op normale vrijdag.Wij zijn er vrijdag voor de hooker games - ben es benieuwd !
Klopt idd. Soms zelfs minder actie.Stelt niet zoveel voor hoor, die Hooker Games. Merk je niet zo heel veel van over het algemeen. Is heel erg gelijkend op normale vrijdag.
Klopt idd. Sinds nieuwjaar zeker minder actie op die Hookergames en sowieso op vrijdagen niet veel actie met knappe jongedames vind ik persoonlijk. De grote Nederlandse brunette, frequente winnares van vorige jaren, komt amper nog op vrijdagen heb ik gemerkt. Zeer jammer want ze was mijn favoriet in Eroxx. Veel mannen die haar missen de laatste tijd als ik zo hoor in de wandelgangen.Klopt idd. Soms zelfs minder actie.
Op vrijdagen was er in het kasteel van Waterloo toen ik vroeger daar ging ook altijd veel actie op de zogenaamde nudistenparties. Geen geklooi met boxer of slip, meteen actie. Zeker een leuk idee voor vrijdagen!Ik zou een naaktparij wel kinky vinden....