Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij was het afgelopen maandag ook Eroxx time. Samen met een vriendin gegaan, ze lust wel een mannetje meer, in dit geval heeft ze er toch een 5 tal en mezelf van hun DNA af geholpen🙈😁. Zelf heb ik ook nog bij 2 koppels aangesloten. Het was lekker druk, genoeg en ook deftige koppels en ook wel een aantal deftige mannen binnen. Veel huisdames aanwezig maar daar bedank ik voor. Vrijdagavond terug richting Eroxx en weer in het gezelschap van het lekkere sletje....dus hopen dat er wat deftigs voor haar tussen zit😉😜

Voor mij was het afgelopen maandag ook Eroxx time. Samen met een vriendin gegaan, ze lust wel een mannetje meer, in dit geval heeft ze er toch een 5 tal en mezelf van hun DNA af geholpen🙈😁. Zelf heb ik ook nog bij 2 koppels aangesloten. Het was lekker druk, genoeg en ook deftige koppels en ook wel een aantal deftige mannen binnen. Veel huisdames aanwezig maar daar bedank ik voor. Vrijdagavond terug richting Eroxx en weer in het gezelschap van het lekkere sletje....dus hopen dat er wat deftigs voor haar tussen zit😉😜
Wat bedoel je met deftig? Aantrekkelijk? Of leuk? Of geil en actief?

Ongekende weelde aan actieve koppels had wel één nadeel: tegen dat ik jullie gezien had, had ik al een deel van mijn kruit verschoten waardoor ik nog niet terug op volle sterkte was. Zal het volgende keer goedmaken ;)
We zijn idd wat later toegekomen dan gepland & eerst nog iets gegeten. We vonden het wel aan de rustige kant. Maar, het was een fijne namiddag... 😄

Klopt idd. Soms zelfs minder actie.
Klopt idd. Sinds nieuwjaar zeker minder actie op die Hookergames en sowieso op vrijdagen niet veel actie met knappe jongedames vind ik persoonlijk. De grote Nederlandse brunette, frequente winnares van vorige jaren, komt amper nog op vrijdagen heb ik gemerkt. Zeer jammer want ze was mijn favoriet in Eroxx. 😢 Veel mannen die haar missen de laatste tijd als ik zo hoor in de wandelgangen.

Tijd voor een refresh voor die vrijdagavonden. Wie heeft er een voorstel? Ze lezen wellicht mee...
A Stripacts Friday Evening contest?
Pole dance party? Met zwembad op de dansvloer waar je recht van het podium in kan glijden? (oeps, wordt n klidderboel..)
The Back seat Party? (Gebeurt er nog eens wat met dat autootje dat er binnen soms in de weg staat. 😄)
...er zijn vast betere ideeën. Iemand een suggestie?

Afgelopen vrijdag zoals eerder vermeld een bezoekje gebracht aan Eroxx. Zoals in de reactie hierboven geschreven is was het niet de drukste editie, het was wel druk maar niet propvol. Actie was er zeker genoeg gedurende de hele avond. Mooie koppels aanwezig waarvan er zich achter flink hebben laten gaan, ik heb er samen met mijn gezelschap lekker van kunnen meegenieten en een aantal deftige mannen hebben zeker ook een leuke avond gehad 😉😜. Keuken was weer lekker en goed gevarieerd en de bediening was zoals altijd weer top!👌

Terug
Bovenaan Onderaan