Gister naar de Eroxx gegaan, was gezellig druk. De parking was goed gevuld.
De tien dames waarmee geadverteerd wordt, dat zou wel eens kunnen kloppen, paar nieuwe dames gespot. Waals koppel was ook weer present. Masseuse met happy end, twee Braziliaanse een daarvan is nogal klein en dook meteen het restaurant in toen het open ging....Een kleine mollige bonde vlaamse schoof later aan, op teenslippers
niet bepaald sexy. Een ook wat mollige, donker haar, was ook present wel vriendelijk en actief ook op slippers haha. Een waalse zwart haar die ik nog niet eerder had gezien deed ook mee op het ronde bed.
Een blonde milf stond geregeld aan de toog, wel in sexy outfit en komt altijd naar je toe om te voelen of alles nog werkt, zit al snel in je boxer en pijpt als de beste, zeker als je haar poes onderwijl verwent, hmm geil.
Laat zich ook gewoon aan de toog neuken.
Een andere blonde waalse, vlaams praat ze ook, ze zegt altijd "wat zeg je??"...maar is wel altijd goed verzorgd, vriendelijk en is gewillig.
Er liep nog een kleine vlaamse rond die geregeld in de rokersruimte opdook.
In het begin van de middag was er genoeg actie bij de grote spiegel was het bed aan de kleine kant met 3 vrouwen erop.
In de relax waren de best wat koppels actief zoals op het ronde bed een vrouw ze was alleen in het begin had ze alleen een veterbody aan, dan weet je genoeg) ze liet zich goed verwennen door heel wat mannen. Aan het eind van de middag het was al half vijf heb ik haar nog klaar kunnen vingeren, ze kreeg er niet genoeg van.
In de kooi en op de kamers gingen er paar goed van bil een dame met mooie tattoos liet zich goed door de nodige heren verwennen.
Een koppel, zij liep al meteen met een grote blote boezem door de disco na een uur was de rok ook uit, ze genoot zichtbaar van de interesse van andere mannen.
Ik zag trouwens ook dat waals koppel in de relax aan het eind van de middag, dat gaf weer wat leven in de brouwerij, want in de disco en bioscoop werd het rustig. Ook die sexy blonde milf met dat korte haar dook daar op, eerst in de kelder, de trap is verlicht en beneden is het hartstikke donker, alles op de tast dus hmmm Daarna zat ze in de glory hole, ze had genoeg belangstelling. Blijkbaar kunnen de huisdames aan het eind van de middag naar de relax dat geeft toch wel weer een impuls omdat veel koppels dan al vertrokken zijn. En de dames waren volgens mij blij met al die pikken.
En ik denk dat sommige mannen niet graag in de disco gaan neuken die kunnen dan na half 5 terecht bij de huisdames in de relax.
Prima middag beleefd...