Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKomt er nog veel volk en is er nog wat actie? Bijvoorbeeld op maandag?Voor alles is een prijs. Het kan ook zomaar weer een woonbestemming krijgen.
Maar een club met de juiste formule draait uitstekend.
Het is dat ik al een baan heb.
En op een gerucht kan je ook niet sturen....
Waarom maar eenmalig?Ben hier ooit op zo'n gloryhole middag geweest. Was leuk, maar eenmalig. Club ligt in villawijk, verkoop zal denk ik meer opbrengen dan exploitatie....
was leuk voor een keertje - vond het verder een sfeerloze bedoeling.Waarom maar eenmalig?
Weinig volk, of geen leuke dames en minder goede uitbating?was leuk voor een keertje - vond het verder een sfeerloze bedoeling.
vroeger was het best een ok club. Maar al jaren niets meer.Ik heb ergens gelezen dat het pand te koop staat en de huur voor de club afloopt midden 2025. Dus Divine waarschijnlijk een afgelopen verhaal in de loop van 2025. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand deze club gaat kopen en er in gaat investeren. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen of ontkennen. Voor mij blijft het een gerucht.
Ik deel jou mening. Ook voor corona nog onder de naam exotica was er nog wel eens iets te beleven. Dr laatste jaren is de club sterk in dalende lijn.vroeger was het best een ok club. Maar al jaren niets meer.
Toen de club nog de love noemde was het top.
Destijds heeft men daar ook een paar top gangbangs gegeven
Op welke site heb je dit gelezen, want kan er niets van terugvinden...Ik heb ergens gelezen dat het pand te koop staat en de huur voor de club afloopt midden 2025. Dus Divine waarschijnlijk een afgelopen verhaal in de loop van 2025. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand deze club gaat kopen en er in gaat investeren. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen of ontkennen. Voor mij blijft het een gerucht.
ze krijgen geen vergunning meerOp welke site heb je dit gelezen, want kan er niets van terugvinden...
Ook dat nog.ze krijgen geen vergunning meer
dit zat er ook aan te komen
Een bezoekje aan Club Divine staat allang op het programma, maar het is er nog altijd niet van gekomen. Ook niet bij de vorige versies van de clubs daar, ik kom even niet op hun namen. Maar ik kwam wel eens meer in de Exotica, nog op het oude adres in de Molenbaan in Schoten. Het is wel al heel lang geleden, maar ik herinner me toch nog goed er meerdere aangename en geile avonden te hebben meegemaakt.Ik deel jou mening. Ook voor corona nog onder de naam exotica was er nog wel eens iets te beleven. Dr laatste jaren is de club sterk in dalende lijn.
Ook op Immoweb als bouwgrond aangeboden met de vermelding dat het pand dat er op staat verhuurd word en nog verhuurd word tot 1/10/2025..Ik weet niet of het mag, maar dit vond ik zelf
Realo.be pierrelaan 33 35 Brecht
Grond te koop....
Het pand word dus als bouwgrond aangeboden (voor de prijs van een doorzonwoning in Utrecht....)
Het biedt voor een liefhebber zeker perspectief!
Ik ga morgen ergens tussen 15 en 16h eens kijken en als er te weinig auto's op de parking staan ga ik niet binnen. Anders ga ik ook nog een laatste keer.Fuck it, geen beste ervaringen met deze keet, maar dit is op wandelafstand voor ons dus we gaan donderdag, vrijdag of zaterdag toch nog eens binnen duiken omdat het een laatste keer kan.
Ben benieuwd hoe de eindparty van Divine is verlopen?!Ik ga morgen ergens tussen 15 en 16h eens kijken en als er te weinig auto's op de parking staan ga ik niet binnen. Anders ga ik ook nog een laatste keer.
Vrijdag is het een feestje van Krashzone parties (bare) Dus dan ga ik al zeker niet.