MissM-RCrew
Wandelaar
- 72
- 27/06/22
- 108
Oei, vreemde regel.... We gaan wel graag naar divine - de 59 shades of divine is een goed uitgewerkt bdsm thema met veel volk, de bi party wisselt wat qua aantal bezoekers, maar wel altijd fijne actie gehad
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...Hoe zijn de steamy mondays bij Divine?
Wie weet?
Kun je de huisdame die er op maandag is even beschrijven?De steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...
Gemiddelde leeftijd? Ook gilfjes?Dat varieert, wisselende dames....
Als senior zoek ik vooral een nog slanke frisse en leuk gilfje(s). Maar die zal ik bij Divine waarschijnlijk niet aantreffen, of toch?Huisdame er is er vaak maar 1, varieert. Meestal zijn ze van een jaar of 30 a 40. Soms een Braziliaanse, of Marrokaans geen idee. Stellen meestal niet veel voor. Ze werken systematisch achter elkaar mannen af en er is weinig erotisch aan te beleven. Maar dat is mijn idee, he.
Eentje ga ik wel voor, dat is een slanke frans en engels sprekende uit Slowakije. Ik dacht Jolanda (?). Ze heeft donker krullenhaar. Daar kan je wel lekker mee sexen, komt ook wel een beetje voor haar eigen plezier en ze kan veel hebben. Maar die heb ik al een tijdje niet gezien...
Naaktdagen zijn ook weer wisselend. Bij deze club moet je wel echt leuk contact maken met koppels, anders zit er gewoon niets voor je in.
En dat betekent ook dat je wel eens een uur je best doet, maar er dan toch niets gebeurt.
Je moet dus ook nog een beetje geluk hebben.
Meestal heb ik wel plezier daar. Als het meezit heb je wel een leuk middagje.
Waar dan wel? Alvast dank voor je info!Mops is een echte Gilf knap strak maar die is niet in Divine
Er is een apart topic voor op Krashzone Parties op GirlsreviewIs er iemand die al eens naar die Krashzone parties is geweest ? Nu vrijdag is er weer één en we twijfelen of we er heen zullen gaan.
Heel lang geleden dat ik er geweest ben maar ik zou nog wel eens als single man willen langskomen. Zeker als er een beetje actie is.Ik ben van plan om samen met een vriendinnetje deze club a.s. donderdagmiddag te bezoeken voor een eerste keer. Zijn de Naughty Couples events goed bezocht door singles en koppeltjes?
En de ervaring?Ik ben van plan om samen met een vriendinnetje deze club a.s. donderdagmiddag te bezoeken voor een eerste keer. Zijn de Naughty Couples events goed bezocht door singles en koppeltjes?
We waren er rond 14.30, er stond welgeteld 1 auto op de (zeer slecht onderhouden) parking Zijn daardoor niet meer naar binnen gegaan en zijn ergens anders naartoe gereden. Voor ons geen herhalingsgevaar. Club ziet er aan de buitenkant ook nogal slecht onderhouden uit, als dat aan de binnenkant ook zo is.....En de ervaring?
En hoe zien die vaste huisdames eruit: leeftijd, et cetera… ?De steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...
Geen leuke gilfjes?1 huisdame doorgaans, en altijd redelijk jong (<40). De kwaliteit varieert van gfe tm teleurstellend......
Overigens is de club van binnen netjes en proper. Personeel is vriendelijk. Sauna is goed. Publiek varieert. Soms leuk, soms niet. Ze hebben beter tijden gekend