Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een pop waarmee je liefde hebt leeft en gaat leven in je gedachten. Een pop waar je geen liefde of vriendschap meer voor voelt wordt een object. Een object zoals een keukenstoel, een zetel waar je uren in hebt gezeten om naar de tv te kijken, een auto waar je mooie momenten mee beleefde, een pop is nooit een mens. Een pop is een ding. En net door verbeelding, door fantasie, door AI (zoals Kling AI of andere AI-sites) kan een pop gaan leven. Een pop zoals een teddybeer voor een kind of zoals een kinderpop voor een jong meisje, maar eens komt de moment dat de liefde en vriendschap er niet meer is, dan heb je het recht afscheid te nemen van je ding dat je hebt gekocht. Een schaar en ijzerzaag zijn dan gewoon handige hulpmiddelen.

En voor diegenen die een pop toch als mens beschouwen, eenieder zal ooit ook verdwijnen. Niemand is er voor eeuwig. Het is bijna Pasen, de 40-dagen tijd begon op Aswoensdag. Heel veel mensen worden na hun dood in een crematorium tot as gebracht in een urne. Bestaat er een crematorium voor poppen? Ik denk het niet. Voor poppen moet je zelf het heft in eigen handen nemen.

En wat met huisdieren? Als je niet meer voor je huisdier kan zorgen en je belt de dierenarts en je vraagt en betaald die ervoor om het diertje een spuitje te geven, dan zal die dat doen.

Afscheid nemen hoort bij het leven. Mijn pop die is heengegaan is verrezen, verrezen in de pure schoonheid van mijn nieuwe pop. De liefde in huis is van de ene op de andere pop doorgegeven. Net zoals je afscheid neemt van een zetel en een nieuwe koopt, of dat je die auto binnen doet en met een andere weer buiten rijdt. Ben je dan een slecht mens als je kiest om je oude auto binnen te brengen en met een nieuwe buiten te rijden? Ben je een slecht mens om een gloednieuwe pop te kopen en je oude op te ruimen? Dat is het leven.

Laatst bewerkt:
In een mortuarium?

Goede opmerking, ik heb men tekst aangepast.

Heel veel mensen worden na hun dood in een crematorium tot as gebracht in een urne.

Als jezelf mee in het crematorium tot as wordt gebracht, wie weet kan je voor je dood vragen om een geliefde object zoals een pop erbij te nemen, maar anders denk ik niet dat het mogelijk is.

Hier de verschillen tussen de twee.
  • Mortuarium:
    Dat is de plaats waar een overleden persoon wordt bewaard, meestal in het ziekenhuis of bij een begrafenisondernemer. Daar wordt het lichaam verzorgd, eventueel opgebaard, gekoeld, of voorbereid voor een begrafenis of crematie. Het is meer een tijdelijke rustplaats vóór het definitieve afscheid.
  • Crematorium:
    Dat is de plaats waar de daadwerkelijke verbranding (crematie) gebeurt. Het lichaam wordt daar in een speciale oven tot as verwerkt. Nadien worden de assen verzameld in een urne, die dan bewaard, uitgestrooid of bijgezet kan worden.
Wat ChatGPT zegt:
  • Crematoria zijn strikt gereguleerd. Ze mogen uitsluitend menselijke lichamen cremeren, en daarvoor zijn vergunningen nodig.
  • Het cremeren van andere materialen of objecten (zoals een TPE- of siliconenpop) zou in strijd zijn met milieuwetgeving en vergunningsvoorwaarden.
Wat ging er mis tussen je oude pop en jouw?

Laat me kort samenvatten, ik ben met een goedkope Aliexpress pop gestart. Ze was ook niet de pop van de afbeelding. Eigenlijk heb ik nog veel betaald voor hetgeen is aangekomen, maar goed, ze koste een 600 euro. Het was een slechte kwaliteit pop, geen merk pop. Maar ik heb wel men eerste ervaringen ermee gehad. Die pop is bijna 3 jaar er geweest en dan mocht ze gaan van mij. En dan heb ik een aantal jaren zonder pop geweest, en vorige jaar een merkpop van Irontech gekocht, 2400 euro. Het verschil kan niet groter zijn. Mis ik die goedkope nep pop nog? Nee, maar ze is wel een eerste kennismaking geweest voor mij. Wie weet ook voor jou een tip, start met een goedkope pop, na enkele jaren ruim je die op en kan je voor iets deftig gaan, een Irontech of Zelex pop of andere merk pop.

Laatst bewerkt:
A doll you love lives and comes to life in your thoughts. A doll you no longer feel love or friendship for becomes an object. An object like a kitchen chair, an armchair you sat in for hours watching TV, a car you had beautiful moments with, a doll is never a person. A doll is a thing. And it is through imagination, fantasy, AI (like Kling AI or other AI sites) that a doll can come to life. A doll like a teddy bear for a child or like a children's doll for a young girl, but one day the moment comes when the love and friendship are no longer there, then you have the right to say goodbye to the thing you bought. Scissors and a hacksaw are then just handy tools.

And for those who still consider a doll as a person, everyone will also disappear at some point. No one is here forever. It is almost Easter, the 40-day period began on Ash Wednesday. Many people are brought to ashes in an urn in a crematorium after their death. Is there a crematorium for dolls? I don't think so. For dolls, you have to take matters into your own hands.

And what about pets? If you can no longer care for your pet and you call the vet and ask and pay for him to give the animal a shot, he will do it.

Saying goodbye is part of life. My doll that passed away has risen, risen in the pure beauty of my new doll. The love in the house has been passed on from one doll to the other. Just like you say goodbye to a sofa and buy a new one, or that you take that car inside and drive out with another. Are you a bad person if you choose to take your old car inside and drive out with a new one? Are you a bad person to buy a brand new doll and get rid of your old one? That is life.
What went wrong with you?

Goede opmerking, ik heb men tekst aangepast.

Heel veel mensen worden na hun dood in een crematorium tot as gebracht in een urne.

Als jezelf mee in het crematorium tot as wordt gebracht, wie weet kan je voor je dood vragen om een geliefde object zoals een pop erbij te nemen, maar anders denk ik niet dat het mogelijk is.

Hier de verschillen tussen de twee.
  • Mortuarium:
    Dat is de plaats waar een overleden persoon wordt bewaard, meestal in het ziekenhuis of bij een begrafenisondernemer. Daar wordt het lichaam verzorgd, eventueel opgebaard, gekoeld, of voorbereid voor een begrafenis of crematie. Het is meer een tijdelijke rustplaats vóór het definitieve afscheid.
  • Crematorium:
    Dat is de plaats waar de daadwerkelijke verbranding (crematie) gebeurt. Het lichaam wordt daar in een speciale oven tot as verwerkt. Nadien worden de assen verzameld in een urne, die dan bewaard, uitgestrooid of bijgezet kan worden.
Wat ChatGPT zegt:
  • Crematoria zijn strikt gereguleerd. Ze mogen uitsluitend menselijke lichamen cremeren, en daarvoor zijn vergunningen nodig.
  • Het cremeren van andere materialen of objecten (zoals een TPE- of siliconenpop) zou in strijd zijn met milieuwetgeving en vergunningsvoorwaarden.

Laat me kort samenvatten, ik ben met een goedkope Aliexpress pop gestart. Ze was ook niet de pop van de afbeelding. Eigenlijk heb ik nog veel betaald voor hetgeen is aangekomen, maar goed, ze koste een 600 euro. Het was een slechte kwaliteit pop, geen merk pop. Maar ik heb wel men eerste ervaringen ermee gehad. Die pop is bijna 3 jaar er geweest en dan mocht ze gaan van mij. En dan heb ik een aantal jaren zonder pop geweest, en vorige jaar een merkpop van Irontech gekocht, 2400 euro. Het verschil kan niet groter zijn. Mis ik die goedkope nep pop nog? Nee, maar ze is wel een eerste kennismaking geweest voor mij. Wie weet ook voor jou een tip, start met een goedkope pop, na enkele jaren ruim je die op en kan je voor iets deftig gaan, een Irontech of Zelex pop of andere merk pop.
Je eerste pop vergeet je nooit meer.

Je eerste pop vergeet je nooit meer.

Zo mooi gezegd. Miranda Latex Love Doll van Pabo, dat was mijn allereerste pop. Ik reed met de fiets naar huis met haar op de achter rekker over de Scheldekaaien in Antwerpen, ik dacht, vaarwel Schipperskwartier voor altijd. Dat was mijn aller eerste pop moet ik eerlijk zijn. Een opblaaspop van 280 euro. Ik woonde toen nog thuis bij men ouders. Waren men ouders is weg, dan was ik met haar alleen thuis. Dat gevoel was onbeschrijfelijk. Zelfs toen ik een eigen huis kocht is ze nog meegegaan, maar ging uiteindelijk toch lek. Die TPE van Aliexpress, ok, men eerste TPE pop. ja haar vergeet ik nooit meer. Het deed me ook pijn van haar afscheid te nemen, maar ze had haar tijd gehad. Een pop opruimen, dan moet je een knop induwen bij jezelf. Weet je, dan zijn er dames van plezier.... echte vrouwen, ja in die periode ben ik wat meer naar de dames gegaan en kom je er sneller overheen.

Weggooien is toch zonde hoor, op het doll-forum zijn er mensen die je pop graag overnemen, zij betalen dan de verzendkosten.

Daarover gesproken: het is veel te groot, en daardoor onoverzichtelijk.
Jammer dat er geen kleinere forums ofzo zijn.
Als je bijvoorbeeld iets wilt verkopen moet je eerst 5 berichten plaatsen voordat je dat kunt.
Niet echt een goede prikkel, lijkt me; dan krijg je dus dat er mogelijk eerst een hoop onzin wordt geplaatst waardoor het nóg meer een wirwar van tekst is dan het al was.

Mijn pop had twee gebroken handen, in de vagina zag je duidelijk vervorming door sex, het hoofdje was aan de mond/neus helemaal op, echt goed gebruikt voor sex, die pop heeft echt gewerkt, ze was er niet als gezelschapsdame in de zetel, maar werd echt veel gebruikt voor sex, wie geeft daar nog geld voor? Niemand. Die pop had nog 1 laatste rustplaats... het containerpark. Het was een nep pop van Aliexpress, oplichting kan je zeggen want ze gebruikten een merkpop afbeelding om te verkopen. Geen merk pop. Op dollforum mag je alleen komen als je iets te vertellen hebt over poppen van merken die betalen voor reclame daar, is inderdaad een zeer groot forum, ik lees heel af en toe is. Mocht ik daarop gekomen zijn met die pop werd ik meteen geblokkeerd. Ik heb nu een Irontech pop, die voldoet wel aan de normen van dat forum.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan