Wizzie en woppie
Wandelaar
- 72
- 10/11/22
- 190
In twijfel om nu zaterdag eventueel langs te komen. We hopen dat er wat volk aanwezig zal zijn, dus de kans bestaat dat we alsnog een alternatief kiezen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennu wel geweest en nu zei je dat ik te laat was )en wat waren je bevindingen? saai zo zonder ons ?
ah was jij de persoon die er op het laatste kwam bijliggen ? ja als ze voldaan is dat is er geen weg meer terug om welk uur ben je aangekomen dan ?nu wel geweest en nu zei je dat ik te laat was )
kennen we precies niet op welke dagen is ze daar ?Iemand in Divine die ervaring heeft met de Vlaamse Amber, een 60+ gilfje uit het Antwerpse?
Geen flauw idee. Heb haar heel eventjes gesproken en het leek me een heel sympathieke dame .kennen we precies niet op welke dagen is ze daar ?
Op maandagkennen we precies niet op welke dagen is ze daar ?
wij gaan deze maandag zullen eens kijkenOp maandag
ah, tof, staat ook nog op onze to do list om eens naar de upper floor te gaan... fijn om te weten dat het niet te druk isIk ben zondag nog eens naar de upper floor party van Divine geweest. Gelukkig was mijn lidkaart nog geldig. 100 Euro afgerekend en een leuke tijd beleefd. Wel niet veel volk. Een 10 tal actieve koppels. Voor iedere smaak was er wel iets te vinden. 3 van de 5 aangekondigde dames aanwezig, maar dat hebben de aanwezige koppels dan weer goedgemaakt. Ook niet te veel allee gaande mannen (20-30) Dus nergens aandringen, ook geen haantjesgedrag. Was wel een leuke middag kan wel zijn dat ik hier nog terug ga voor dit feestje.
Oef bi mannen , ik sla even over.ah, tof, staat ook nog op onze to do list om eens naar de upper floor te gaan... fijn om te weten dat het niet te druk is
We gaan komende zaterdag voor 't eerst naar divine, voor de bi party. hopelijk ook wat bi mannen te vinden, en niet enkel bi(curious) vrouwen (wat meestal 't geval lijkt te zijn)
Vroeger, zeg een jaar geleden, was dat inderdaad het geval: aan de sauna en aan de douches achteraan. Net zo makkelijk.leg een stapeltje propere handdoeken aan de douches, hoe moeilijk is dat nu
Oh damn, 't nieuw concept slaat dus echt niet aanNet even langsgewandeld met twee om te kijken of we misschien zouden aansluiten bij de Lollypop party, maar euh ... slechts 1 auto te bespeuren
Het dansconcept spreekt ons op zich wel aan, maar apart betalen voor drank is echt geen goeie zet inderdaad ...Oh damn, 't nieuw concept slaat dus echt niet aan
Njah, ik heb persoonlijk sowieso liever een all in prijs en veel actie - geen interesse in dj's, en drank los betalen is niet interessant als je komt om te spelen
Krijg je geen dorst als je veel speelt?Oh damn, 't nieuw concept slaat dus echt niet aan
Njah, ik heb persoonlijk sowieso liever een all in prijs en veel actie - geen interesse in dj's, en drank los betalen is niet interessant als je komt om te spelen
Juist wel - ik verkies een zorgeloze all in avond ipv alles los betalenKrijg je geen dorst als je veel speelt?
Beste @ericendebbie , ik weet het ook niet. pas was ik in de Climax werden er ook 2 buitengezet wegens te veel drank op.Srankmisbruik beperken?
Nu ineens wel, maar alle voorgaande maanden etc niet?
Don't try to make it right if it is wrong… cause you're only fooling yourself….
Hoe kan het nu in zo'n tent saai zijn? Te weinig vrouwen en te veel mannen?ik denk dat ze drankmisbruik willen beperken. Niet alleen kost alcoholische drank vrij veel geld, maar erger is dat sommige mensen heel vreemd gaan doen als ze bezopen zijn.
Dus zo raar is t niet.
Maar is t heel saai in zo n tent dan ga je maar drinken .
En op de middag valt dat nog sneller verkeerd.