Ik was vandaag ook aanwezig in club Amai en heb toch een andere ervaring. Ik was er met een FWB. En die is gedurende de middag een paar keer alleen op stap geweest. En de eerste 2 keer vielen tegen. Geen man naar haar zin gevonden en niet zo veel mannen die haar aanspraken. En ze ziet er nochtans niet slecht uit. Later op de middag en avond werd het wel beter voor haar en heeft ze zich kunnen bezighouden met een aantal heren. Zelf heb ik niets met haar gedaan en ben ik als single gaan rondwandelen. Ik denk niet dat er niet actieve koppels aanwezig waren. En met momenten zaten er inderdaad wel heel wat koppels in de zetels. Op andere momenten was d'r barruimte en de zetels zo goed als leeg en iedereen achterin. Bepaalde dames kwamen pas later in actie met de single mannen wat hun volste recht is. Ik heb geen dames kunnen spotten die er geen extra man bij genomen hebben gedurende de middag. Als je maar een paar uurtjes komt kan het zijn dat er koppels en dames zijn die je niet in actie hebt gezien. Die zijn dan actief geweest tijdens de uren dat jij er niet was.
Weer een zeer goede mix van jong en oud en slank en minder slank.
Dat de nieuwe ruimte en gangbangruimte worden afgesloten als het minder druk word is logisch omdat de mensen anders te veel verspreid zitten over de club. Ik vind het een heel goed systeem, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Weer een zeer goede mix van jong en oud en slank en minder slank.
Dat de nieuwe ruimte en gangbangruimte worden afgesloten als het minder druk word is logisch omdat de mensen anders te veel verspreid zitten over de club. Ik vind het een heel goed systeem, maar ieder zijn mening natuurlijk.