En welke plekken zijn dan beter volgens jullie?
Heb ook regelmatig van je mogen genieten en idd ben je een mooi dame met een heerlijk lichaam.
Waar kunnen we jullie nu wel treffen?
Welke plekken "beter" zijn zou al niet netjes zijn om dat hier op het forum van déze club neer te zetten. Elke club/locatie heeft volgens ons wel zijn eigen charme.
Mocht je contact willen kun je het beste gewoon een PM sturen.
Echt als ze aan betalende sex doen? Betaalt de club hen dan ook niet? Of doen ze het voor gratis eten en drinken? Met echt bedoel ik een koppel dat niet komt voor de gratis toegang of tegen een vergoeding maar heel gewoon voor "de goesting"
Even voor jouw geruststelling (dit is immers geen persoonlijke aanval, maar gewoon uitleg):
De club (of als je de eigenaar Ian bedoeld) heeft
NOOIT een cent betaald voor onze aanwezigheid. Wij kwamen daar maandelijks zeer regelmatig en kwamen daar voor de huiselijke sfeer en het "thuiskomen" gevoel. Dit resulteerde vaak in een actie middag of avond in de club.
Wij hebben gewoon onze mening geventileerd over enkele zaken m.b.t. huisregels/beleid en daarover gecommuniceerd. Als dan blijkt dat het "waarschijnlijk niet meer onze club zal zijn" omdat wij er onvoldoende voldaan van huiswaarts keren, dan zal dat zo moeten zijn en de tijd zal het wel leren.
Maar nogmaals, naar onze informatie betaalt de eigenaar
NIET voor dames die in de club actief zijn. Wijzelf kunnen alleen maar voor onszelf spreken en bevestigen dat wij er nooit voor zijn betaald.
Na wat rondkijken op ondermeer Fetlife zie ik dat de dame ook haar OnlyFans profiel promoot. Dus commercieel en niet echt relevant. Als ze ergens hun komst aankondigen heeft dat vanaf nu voor mij geen waarde meer. Waarschijnlijk worden ze vergoed door de club om dat te doen. Omgekeerd: wanneer ze negatief zijn over een club, betalen die hun niet meer waarschijnlijk.
Ook deze quote klopt dus niet. Op haar FL account heeft ze voorheen dan miss wel haar OF gepromoot, echter heeft ze geen OF account meer.
Aankondigingen in het gastenboek van de club waren vrij normaal voor ons. Ook daar is nooit een cent voor betaald, net zoals er voor onze aanwezigheid nooit is betaald. Onze ontevredenheid komt dus niet voort uit een centenkwestie.
Ieder zijn mening maar ik heb liever vrouwtjes die het uit volle goesting doen dan vrouwen die het doen omdat het iets opbrengt.
Geen probleem met een DVP maar wees dan gewoon duidelijk. Laat niet uitschijnen dat je koppel bent waarvan vrouwtje sex wil terwijl blijkt dat ze die sex gewoon verkoopt.
Als jij Boner geniet daarvan heb ik daar niets tegen maar echte sex is net dat tikkeltje anders dan betalende sex in mijn opinie….
Jouw opinie mag je geheel terecht hebben v.w.b. dames die betaald worden. De dame van dit koppel doet aan zowel betaalde als onbetaalde seks. De hoofdzaak is dat er plezier voorop moet staan, want als iets niet leuk is moet je dat vooral niet doen. Wij hebben goede contacten en gesprekken met de organisatoren van de gangbang(s) waar LauraXite actief is. Het plezier in de activiteit moet idd gewaarborgd blijven. Betaald of onbetaald....als het plezier er niet is stoppen we sowieso.