Jammer dat RoDo niet meer in Amai is te vinden. Zij is toch wel mijn 'eerste', ik werd eigenlijk seksclub ontmaagd door haar haha. Daarna nog een paar keer haar mogen neuken. Maar wens jullie vooral veel geilheid in de nieuwe club.
Betr Amai, ja er zijn ook wel avonden waar ik denk van "wtf doe ik hier" als alle dames waar ik interesse heb al bezet is of geen zin heb (in seks of in mij)
Maar de waardering om "onbetaald" (ja je betaal wel toegang maar niet aan de dame) een mooie dame te kunnen charmeren en daarna te kunnen neuken, diep tongzoenen, en zelf een keer zc kunnen volspuiten… Nou ik heb echt jaren gewandeld maar zo'n gehaalte van plezier haal ik niet met betaalde dvp hoor!
Laatst nog op een donderdag paar weken geleden, was een hele rustige avond, kwam om 20:00 en tot 23:00 alleen wat snelle actie hier en daar (2x kort gepijpt, 1x kort geneukt). Had aan de bar 'geinvesteerd' in een koppel maar die ging met een andere (natuurlijk fitter gast) verder. Rond 23:00 was ik in de cinema, er was een koppel aan het spelen maar ik had met hun al eerder die avond gespeld en was niet echt klik. Toen ik dacht van shit dit word niks, ik ga maar naar huis… Plots kwam een koppel, de vrouw was heel mooi, blond, rode lippen, en hoewel ze eerst zachtjes 'nee' zei tegen mij, kwartiertje later zat ik zo diep te tongen met haar! Echt bijzonder gewoon. Ik zat zeker halfu te tongen met haar, daarna ging ik haar beffen, neuken, en heerlijk klaar gekomen. Daarna nog wat actie tussen de vrouwen wat super geil om te zien en eindigt met nog meer tong, pijp, neuk acties. We konden niet stoppen met tongen haha echt grappig. Ik denk dat ik in eerst instantie qua looks niet haar type is maar de vonk van geilheid slaat toe en onze lippen kunnen niet weg van elkaar. Haar man vond het prima want die was zeker drie kwartier lang aan het neuken/vingeren/beffen met de vrouw van ander stel. Net voor sluitingstijd opgefrist, even aan de bar gedronken (en ja weer te tongen met die mooie blonde vrouw) en heel voldaan naar huis! Dus… amai.. jah.. Risk for failure zeker aanwezig. Maar als het een succes was het wel echt een om boeken te schrijven!