Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als dit in de buddha kamer was (kamer tegenover glory holes en dat matras met tralies waar je via een trapje terecht komt) dan ben ik dat denk ik 😂. Na mij gingen jullie ook drinken. Ik was er ook bij in de SM kamer toen je meester de heerlijk dame van het koppel neukte. Haar mondje was namelijk naar mij en haar vriend gericht..🙈😍
oh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genoten 😍

stuur maar een privé bericht als je weer naar amai gaat x

maybe tot snel😉😙

oh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genoten 😍

stuur maar een privé bericht als je weer naar amai gaat x

maybe tot snel😉😙
Jij bedankt! Ik heb er namelijk ook heerlijk van genoten 😍

Aankomende weken even wat minder te vinden in Amai, waarschijnlijk pas weer zaterdag 17 februari. Ik kondig me zelf altijd aan op het gastenboek met dezelfde naam die ik hier gebruik. 😉

@stel27,
Ik was er afgelopen zaterdag ook en zijn mij twee knappe jongere blondjes opgevallen..
één koppel waarvan de man een bril droeg. (heb ikzelf niet in actie gezien, maar had het dan zelf ook erg druk met anderen)
En één koppel waarvan de man harnas droeg en dame ook in de tsjechische gloryhole gelegen heeft.
Ben nu ook benieuwd of jullie zich in één van deze herkennen?
Groetjes

Ik was maandag in Amai en heb veel plezier gehad met leuke dames, maar om streek 17.00 uur ben ik na de jacuzzi gegaan waar het erg druk was en had een ' goed onder onsje" met een lekkere vrouw en terwijl dat ik het druk met haar had....zag ik een leuke jonge dame die ook flink bezig was en wij hadden elke keer oogcontact en ik gebaarde dat ik nog wel naar haar kwam en ze lachte en knikte....dus even later ben ik naar haar toe gegaan ondanks de aanwezigheid van 3 mannen kon ik ze zo in mijn arme grijpen en ze vertelde zo spontaan over ons geile oogcontact...wat was ze geil zeg met een geweldig mooi gevormd lichaam...ik mocht echt allles bij haar .
Ik hoop dat ze dit leest want ik wil deze geweldig spontane geile jonge dame ( ik schat haar ongeveer 25 jaar)
Haar naam is Ona en wil graag in contact komen met haar over een vervolg afspraak.
Groetjes, Peter

Nee, dat zal niet meer gaan voorkomen. We hebben betere plekken om te vertoeven inmiddels waar we goed gewaardeerd worden.
Jammer dit te moeten lezen. Toch een bedenking bij het stukje over gewaardeerd worden, in welke zin dan vraag ik me af. Aangezien je al enkele malen mee op een flyer staat van een organisatie bij een andere club dan riekt het stukje waardering eerder uit financieel oogpunt gezien..hier zal Amai niet in meegaan om de zovele andere actieve stellen niet voor het hoofd te stoten. Jullie goed recht om er financieel voordeel uit te halen elders maar ik denk dat in Amai de actieve stellen wel juist gewaardeerd worden om de juiste reden en dat is zeker niet het geld maar het sexuele vertier waar ze voor komen.
Moge het jullie goed gaan, respect voor ieders keuze.
Groeten.

Dankjewel voor het compliment, maar we blijven bij onze keuze.
Ze zullen ons ( en mij zeker niet) niet missen. Wat een gedrang daar. Recent telde ik 20 personen in de jacuzzi De dames hebben keuze zat , en zullen terecht kiezen voor jongere en ook voor potente donkere jongens die daar veelvuldig aanwezig zijn.
Voor mij helemaal prima , maar ik hoef daar niet als toeschouwer bij aanwezig zijn. Kan ik leukere dingen met mijn tijd en mijn 100€

Ze zullen ons ( en mij zeker niet) niet missen. Wat een gedrang daar. Recent telde ik 20 personen in de jacuzzi De dames hebben keuze zat , en zullen terecht kiezen voor jongere en ook voor potente donkere jongens die daar veelvuldig aanwezig zijn.
Voor mij helemaal prima , maar ik hoef daar niet als toeschouwer bij aanwezig zijn. Kan ik leukere dingen met mijn tijd en mijn 100€
Ik ben niet meer heel jong en ook niet donker en toch kom ik telkens meermaals aan mijn trekken zonder te duwen en te trekken. Waar ligt het aan dat men niet kan aansluiten, kan vanalles zijn...houding...geen klik....respect... hygiëne, de manier van aanpak. En als lid is de duurste dag trouwens 90e.

ik kom daar ook niet meer, bungelt met Mystique onderaan de lijst van clubs/gangbangs voor mij vanwege drukte en kieskeurige koppels. Er zijn idd betere plekken.
En welke plekken zijn dan beter volgens jullie?
Dankjewel voor het compliment, maar we blijven bij onze keuze.
Heb ook regelmatig van je mogen genieten en idd ben je een mooi dame met een heerlijk lichaam.
Waar kunnen we jullie nu wel treffen?

Ik ben niet meer heel jong en ook niet donker en toch kom ik telkens meermaals aan mijn trekken zonder te duwen en te trekken. Waar ligt het aan dat men niet kan aansluiten, kan vanalles zijn...houding...geen klik....respect... hygiëne, de manier van aanpak. En als lid is de duurste dag trouwens 90e.
Oja ik heb daar ook weleens beet. Maar op die uren dat ik daar rondhuppel is dat vrij weinig.
Dat zal dan wel aan mijzelf liggen , denk ik maar. Maakt verder niet uit , ben niet voldaan als ik wegga ,en dan kan ik beter iets anders zoeken.
Iets met huisdames.
Als niet- lid betaalde ik dus wel 100€ , maar dat is verder niet erg.

Nee, dat zal niet meer gaan voorkomen. We hebben betere plekken om te vertoeven inmiddels waar we goed gewaardeerd worden.
Was inderdaad een lekkere vrouw om naar te kijken. Maar voor haar normen was ik te oud... en zo zullen er nog wel geweest zijn. Was inderdaad haar goed recht dat ik respecteerde.
Ik ben ook niet meer heel jong, eerder neigend naar de hogere getallen alhoewel ik sportief ben en jong van mind.
Maar ik vind wel altijd goed mijn gading daar, toffe club.

Jammer dit te moeten lezen. Toch een bedenking bij het stukje over gewaardeerd worden, in welke zin dan vraag ik me af. Aangezien je al enkele malen mee op een flyer staat van een organisatie bij een andere club dan riekt het stukje waardering eerder uit financieel oogpunt gezien..hier zal Amai niet in meegaan om de zovele andere actieve stellen niet voor het hoofd te stoten. Jullie goed recht om er financieel voordeel uit te halen elders maar ik denk dat in Amai de actieve stellen wel juist gewaardeerd worden om de juiste reden en dat is zeker niet het geld maar het sexuele vertier waar ze voor komen.
Moge het jullie goed gaan, respect voor ieders keuze.
Groeten.
Over welke flyer gaat dit? Gewoon om goed te kunnen plaatsen dat dit fake koppel is of echt.

Over welke flyer gaat dit? Gewoon om goed te kunnen plaatsen dat dit fake koppel is of echt.
Check eens bij KrashZoneParties :) en ze zijn echt, heel echt. Op zich geen slecht woord over RoDo. Ben ook wat ouder maar nooit afgewezen. In Amai altijd leuk gevonden dat ze er waren, maar Amai kan zeker verder zonder hen. Mijn nieuwsgierige zelf wil graag weten waar het allemaal om draait, mijn andere zelf is blij dat er niet met modder wordt gegooid :). Dus bij deze voor RoDo geniet van wat jullie graag doen, ik blijf genieten van Amai.

Check eens bij KrashZoneParties :) en ze zijn echt, heel echt. Op zich geen slecht woord over RoDo. Ben ook wat ouder maar nooit afgewezen. In Amai altijd leuk gevonden dat ze er waren, maar Amai kan zeker verder zonder hen. Mijn nieuwsgierige zelf wil graag weten waar het allemaal om draait, mijn andere zelf is blij dat er niet met modder wordt gegooid :). Dus bij deze voor RoDo geniet van wat jullie graag doen, ik blijf genieten van Amai.
Echt als ze aan betalende sex doen? Betaalt de club hen dan ook niet? Of doen ze het voor gratis eten en drinken? Met echt bedoel ik een koppel dat niet komt voor de gratis toegang of tegen een vergoeding maar heel gewoon voor "de goesting"

Echt als ze aan betalende sex doen? Betaalt de club hen dan ook niet? Of doen ze het voor gratis eten en drinken? Met echt bedoel ik een koppel dat niet komt voor de gratis toegang of tegen een vergoeding maar heel gewoon voor "de goesting"
Na wat rondkijken op ondermeer Fetlife zie ik dat de dame ook haar OnlyFans profiel promoot. Dus commercieel en niet echt relevant. Als ze ergens hun komst aankondigen heeft dat vanaf nu voor mij geen waarde meer. Waarschijnlijk worden ze vergoed door de club om dat te doen. Omgekeerd: wanneer ze negatief zijn over een club, betalen die hun niet meer waarschijnlijk.

Maakt mij geen reet uit of een sletje al dan niet een vergoeding krijgt voor haar kunstjes of niet.
Vind het belangrijker dat sletje van de pikken/zaad evenveel geniet als wij van hun mondje/kutjes/tieten.
Hoewel ik Do (lauraxite) niet steeds hoef te neuken, blijft ze in de juiste setting een geil ding voor wie ik er alles graag uit pers, als ze het op de juiste plaats wil (diep in haar gepiercte poes).
Hoop dat ze nog eens naar de Krashzone komen!

Maakt mij geen reet uit of een sletje al dan niet een vergoeding krijgt voor haar kunstjes of niet.
Vind het belangrijker dat sletje van de pikken/zaad evenveel geniet als wij van hun mondje/kutjes/tieten.
Hoewel ik Do (lauraxite) niet steeds hoef te neuken, blijft ze in de juiste setting een geil ding voor wie ik er alles graag uit pers, als ze het op de juiste plaats wil (diep in haar gepiercte poes).
Hoop dat ze nog eens naar de Krashzone komen!
Ieder zijn mening maar ik heb liever vrouwtjes die het uit volle goesting doen dan vrouwen die het doen omdat het iets opbrengt.
Geen probleem met een DVP maar wees dan gewoon duidelijk. Laat niet uitschijnen dat je koppel bent waarvan vrouwtje sex wil terwijl blijkt dat ze die sex gewoon verkoopt.
Als jij Boner geniet daarvan heb ik daar niets tegen maar echte sex is net dat tikkeltje anders dan betalende sex in mijn opinie….

Ieder zijn mening maar ik heb liever vrouwtjes die het uit volle goesting doen dan vrouwen die het doen omdat het iets opbrengt.
Geen probleem met een DVP maar wees dan gewoon duidelijk. Laat niet uitschijnen dat je koppel bent waarvan vrouwtje sex wil terwijl blijkt dat ze die sex gewoon verkoopt.
Als jij Boner geniet daarvan heb ik daar niets tegen maar echte sex is net dat tikkeltje anders dan betalende sex in mijn opinie….
Helemaal mee eens!

Amai is bedoeld voor actieve koppels dat is het concept . Nu heel veel koppels die niet verder komen dan de open haard ruimte en soms de jacuzzi en maar ouwehoeren met elkaar. Ian er al diverse keren erop gewezen maar het verandert niet jammer dat het verloren gaat komen er al 6 jaar ook de hardere tijd meegemaakt voor de corona.nu verleggen we onze grenzen en zijn we regelmatig bij Max te vinden

Afgelopen Zaterdag ;
Het was gigantisch druk zeker in vergelijking met de vrijdag , welke wij doorgaans bezoeken.

Het was in sommige ruimtes erg overweldigend zodat wij deze avond een fantastische geile tijd hebben beleefd in het lounge-gedeelte tussen de bar en de speelruimtes.

Zij ( deze avond gehuld in een rood setje met rode fluwelen laarzen maar exotisch getint is ze alijd 😂 ) is daar meerdere keren voorover gebukt staand lekker hard geneukt door meerdere geile respectvolle heren.
Ook een geile "zit-sessie" op een geile pik mocht niet ontbreken waarbij ze haar geile kutje over de pik liet glijden.
De man in kwestie moet wel een lekker uitzicht op haar open kutje hebben gehad toen ze achterstevoren zijn harde pik bereed.
Leuk detail om te horen is dat de man erna meerdere keren zei dat zijn pik geil bleef tintelen.

Als afsluiter van de avond is ze nogmaals op de grond geil op z'n " Doggy-style" doorgeneukt door een aantal mannen achter elkaar en waarbij een aantal geile pikken door haar mondje werden gezogen.

Het was wederom een geile hete avond en herkennen zeker niet dat de actie aan het afnemen is.

HotStel ( exotisch getint on high heels)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan