Clubgaander
Vaste klant
- 187
- 10/05/22
- 344
Ja zeker heb ik genoten, nogmaals mijn complimenten!de blondine die door 15 tal achter elkaar doggy werd genomen ben ik leuk dat je hebt genoten! was onze eerste keer in amai en is ons goed bevallen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa zeker heb ik genoten, nogmaals mijn complimenten!de blondine die door 15 tal achter elkaar doggy werd genomen ben ik leuk dat je hebt genoten! was onze eerste keer in amai en is ons goed bevallen.
Als je lid bent kom je nog aan de oude prijs binnen, voor niet leden is het idd 10e duurder geworden. Kleine moeite om je lid te maken, doen zou ik zeggen!Tegenvallende middag beleeft in Amai. Positief was dat ik niet hoefde te wachten. Best wat stellen aanwezig, maar bijzonder veel niet actieve stellen die in de zithoek zaten en met ellaar plezier hadden. En diverse stellen die achter geen alleengaande heren toelieten. Gevolg was een polonaise achter de enkele aantrekkelijke dames en daar pas ik voor. De nieuwe kamer was slechts kort open en rond half 5 ging zelfs de grote kamer rechtsachter dicht en werd het nog meer dringen rond de enkele dames. Toch wel wat plezier gehad met een donkere dame, die wat hot. Prijs is 10,- hoger dan vorig jaar, € 100,- nu.
Top, dank voor de tip!Als je lid bent kom je nog aan de oude prijs binnen, voor niet leden is het idd 10e duurder geworden. Kleine moeite om je lid te maken, doen zou ik zeggen!
Ik was één van de gelukkige, ik zie jullie graag terugVrijdag 5 Jan ons eerste bezoek aan amai,
Door een feestje eerder op de avond later aangekomen(23:30) vriendelijke man aan de balie die mij (de vrouw) op het hart drukte dat deze club wel voor actieve stellen was nou ik wist dat dit wel goed moest komen
Eenmaal binnen omgekleed toch eerst even een rondje gemaakt om de club te verkennen, een vriendelijke heer stelde voor om ons rond te leiden en de club te laten zien. meteen een lange rij heren achter mij aan nou persoonlijk vind ik dat wel wat hebben als de heren je blijkbaar wel zien zitten. (geen irritante mannen die continu zonder te vragen aan je zitten)
uiteindelijk op het matras naast de jacuzzi plaats genomen, m'n vriend wilde mijn keel eerst neuken dus gaf ik mij daar graag aan over, toen ik opkeek stonden er denk 20 mannen om mij heen begonnen met heerlijke bef beurt van de heer die mij een rondleiding gaf. Een leuke jongen kwam erbij waar ik wel een DP mee wilde. Goede DP gehad en daarna doggy gaan zitten met mijn meester/vriend voor mij (zijn lul in mijn keel) en hij dirigeerde de mannen 1 voor 1 mij te nemen na 10 mannen (11 met mijn meester/vriend) vond ik het wel genoeg geweest
Wij waren bang dat het volk misschien te oud voor ons zou zijn maar dat viel gelukkig mee. ik ben zelf 27 en zit niet te wachten op een avond vol met 65+ no offence maar is persoonlijk gewoon niet mijn ding.
al met al een geslaagde eerste avond bij amai
X Estella
Ro& Do komen die nog steeds in Amai...lekkere vrouw met lange staart en geweldig lichaamGisteren genoten van een heerlijke maandag @Club Amai.
Do heeft maar liefst 3 stevige bukkake-sessies gehad en daar werden we allebei echt enorm geil van.
Heerlijk om zo'n geil snoetje vol met zaad te hebben zitten .
Dank aan alle mannen die hieraan hebben bijgedragen!
Groetjes Ro&Do
Dat weet je nooit, het is net hoe druk het is met 'mensen"....Kom je als man alleen rap binnen op zaterdag of moet je lang staan wachten in de rij
Vaak staat er een rij van mensen die geen lid zijn. Leden mogen wel eerder door. Een wachtrij kan op drukke dagen wel een een tijdje durenKom je als man alleen rap binnen op zaterdag of moet je lang staan wachten in de rij
Lekker man ,heerlijk genieten.Gisteren leuke avond gehad. Het was helaas erg rustig, maar heel gezellig. Prima vermaakt. Eerst met een leuk stel in het bubbelbad gezeten en uitgenodigd op een groot bed. Heerlijk vermaakt met z'n drieën. Daarna een leuk stel, met onwijs mooie, blonde vrouw, aan de bar ontmoet. Beetje voelen ging over naar een uitnodiging op hetzelfde grote bed. Geweldig genoten. Er ging nog een stel mee. En er mochten nog enkele mannen mee doen. Midden in een gangbang beland. Super avond. Volgende keer hopelijk iets drukker dan is het helemaal top!
Als dit in de buddha kamer was (kamer tegenover glory holes en dat matras met tralies waar je via een trapje terecht komt) dan ben ik dat denk ik . Na mij gingen jullie ook drinken. Ik was er ook bij in de SM kamer toen je meester de heerlijk dame van het koppel neukte. Haar mondje was namelijk naar mij en haar vriend gericht..zaterdag 20ste ons 2e bezoek aan amai
was weer gezellig, iets meer mensen dan vrijdag. Even wat gedronken aan de Bali en al snel een rondje gaan lopen, was best druk met actie. Ik heb uiteindelijk iemand meegetrokken en naar de kleine kamer met matras gelopen. er kwamen eigenlijk meteen wat mannen mee gelopen dus uiteindelijk toch met mijn vriend/meester zijn lul pijpen terwijl hij weer mensen dirigeerde mij doggy te nemen. (wat ik geen straf vond)
bedankt aan de 8ste en laatste jongen die mij doggy nam, die nam me goed hard, Just like I like it! x (is die jongen hier ook aanwezig??)
na een drankje nog een rondje gelopen, er zat een vrouw in de SM/kinky kamer? vastgebonden door haar vriend. Mijn meester heeft die dame nog goed geneukt voor we er klaar mee waren
de 'meeste' mannen waren respectvol en wachten netjes op een seintje dat is wel fijn
X Estella
oh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genotenAls dit in de buddha kamer was (kamer tegenover glory holes en dat matras met tralies waar je via een trapje terecht komt) dan ben ik dat denk ik . Na mij gingen jullie ook drinken. Ik was er ook bij in de SM kamer toen je meester de heerlijk dame van het koppel neukte. Haar mondje was namelijk naar mij en haar vriend gericht..
Jij bedankt! Ik heb er namelijk ook heerlijk van genotenoh ja dat klopt! Bedankt voor de geile sessie ik heb er van genoten
stuur maar een privé bericht als je weer naar amai gaat x
maybe tot snel
Nee, dat zal niet meer gaan voorkomen. We hebben betere plekken om te vertoeven inmiddels waar we goed gewaardeerd worden.Ro& Do komen die nog steeds in Amai...lekkere vrouw met lange staart en geweldig lichaam
ik kom daar ook niet meer, bungelt met Mystique onderaan de lijst van clubs/gangbangs voor mij vanwege drukte en kieskeurige koppels. Er zijn idd betere plekken.Nee, dat zal niet meer gaan voorkomen. We hebben betere plekken om te vertoeven inmiddels waar we goed gewaardeerd worden.
Dat vindt ik jammer, want ik vindt je zo mooi....een prachtig lichaam...brrrr. zo geil.Nee, dat zal niet meer gaan voorkomen. We hebben betere plekken om te vertoeven inmiddels waar we goed gewaardeerd worden.
Dankjewel voor het compliment, maar we blijven bij onze keuze.Dat vindt ik jammer, want ik vindt je zo mooi....een prachtig lichaam...brrrr. zo geil.