De Eerste keer
op maandag 13 November was ik voor de eerste keer in de club. Gewoon maar over me heen laten komen, voor alles open staan.
De inkom is bij de kleine theke in de gang. Ian, de eigenaar, heet je persoonlijk welkom. Dat is een leuke binnenkomer. Of ik de eerste keer was? 'Ja.'
Een korte uitleg, naar de kleedkamer met hoge metalen lockers. Die zijn wel wat smal, je moet een beetje proppen. Maar het lukt.
Als boxershort-man de donkere barruimte binnen, je hoorde de eerste actie al!
Het was druk, maar na een poosje valt de gemoedelijkheid steeds meer op.
ik liep op mijn gemak door de woonkamers, het smalle donkere gangetjes gedeelte met hoog en laag gelegen actie-ruimtes, waar al volop gesekst werd.
Achterin een wellness-gedeelte, met douches en een tweetal baden. Waar zo te horen ook de nodige actie plaatsvond. Vlakbij een groot matrassengedeelte, waar zo ongeveer continu mensen bezig waren. Je liep zelfs soms kans op een uitnodiging mee te komen doen als je lang stond te kijken.
In een hoger gelegen deel waar op drie matrassen steeds 'harde actie' bezig was, was rechts in de hoek net een koppel klaar, hij ging van haar af. Zij ging even liggen uitrusten. Ik ging er rustig naast zitten. Na enkele minuten nodigde zij me uit naast haar te komen liggen. Heerlijk minutenlang kussen, strelen, glimlachen en zuchten. Beetje babbelen. Ik moest de boxershort maar s uitdoen, dan kon ze hem vastpakken. Nou OK. Ze pijpte me, met CD om, maar zowaar lekker. Daarna ging zij op mij zitten, en heeft me klaar gereden. Dat was de Vlaamse Lien. En mijn eerste wip.
Douchen bij de wellness, eten in het restaurantje net voorbij de bar, zitten, en weer rondlopen. Na een tijdje raakte ik aan de bar aan de praat met een oudere Nederlandse dame, die 'al jaren kwam met haar man, en die elkaar daar volledig vrij lieten'.
Na het gesprek verder rondgelopen, maar ik kon niet slagen. Haar weer opgezocht. Zij zat met een goeie vriend te praten. Op gegeven moment zijn we met zijn drieën naar de matrassen bij de wellness gegaan. Wij met zijn tweeën met haar bezig. Dat was lekker, maar op gegeven moment was ik letterlijk en figuurlijk leeg. Zij vroegen een andere man erbij, ik ben gaan douchen, en richting uitgang want ik wilde een beetje bijtijds weg.
Ik kreeg een lift tot in Nederland, dat was fijn voor de snelle terugreis.
Wat vond ik er van?
Ja, wow!
Inderdaad was het merendeel van de gasten van oudere leeftijd. Dat gaf vond ik een gemoedelijke sfeer. Iedereen liet elkaar in zijn waarde, en ik heb geen onvertogen woord gehoord. Gaande weg de middag wat vaker een sliertje mannen achter een vrouw aan, maar niet dat het me stoorde.
De hele tijd was er wel ergens actie te zien, je bleef kijken en het prikkelde. Hmmm. Met een beetje geduld had je kans om ergens mee te kunnen doen. Misschien dat het gaandeweg ietsjes minder werd, maar de gemoedelijke sfeer en de openheid die er is maken dat je met gewone contactuele mogelijkheden wel aan je trekken kunt komen. Als je je moeite er voor doet, probeer je het in ieder geval, en heb je meer kans op succes. Garantie natuurlijk niet, maar dat hoort er bij.
Het is voor mij niet naast de deur, maar ik kom hier nog wel eens terug.
De club bedankt.
Vooral de mensen die ik er trof bedankt.
Groet Johan