Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen allemaa

lIk heb de meeste voorgaande pagina's over de club gelezen,Ik ga binnenkort naar Nederland, ik hoop de Amai te bezoeken,Met hulp van ervaren clubgangers probeer ik te beslissen of ik op zaterdagavond of zondagmiddag ga.

1) Zaterdagavond, idealiter alleenstaande man, beste tijd om binnen te komen, aangezien ik een behoorlijke afstand moet afleggen om de club te bereiken en ik hoop niet dat ik door veel mannen geweigerd word.

2) Is zondagmiddag de moeite waard voor stellen/alleenstaande vrouwen.Of is het een rustige tijd.

Informatie van ervaren mensen over de clubpatronen zou geweldig zijn.

Bedankt

Goedemorgen allemaa

lIk heb de meeste voorgaande pagina's over de club gelezen,Ik ga binnenkort naar Nederland, ik hoop de Amai te bezoeken,Met hulp van ervaren clubgangers probeer ik te beslissen of ik op zaterdagavond of zondagmiddag ga.

1) Zaterdagavond, idealiter alleenstaande man, beste tijd om binnen te komen, aangezien ik een behoorlijke afstand moet afleggen om de club te bereiken en ik hoop niet dat ik door veel mannen geweigerd word.

2) Is zondagmiddag de moeite waard voor stellen/alleenstaande vrouwen.Of is het een rustige tijd.

Informatie van ervaren mensen over de clubpatronen zou geweldig zijn.

Bedankt
probeer woensdag, donderdag of vrijdag als je geen lid bent en één uur voor opening..Succes

Hoe is het voor een vrouw alleen om te gaan?

Ik ben al wel eens in andere clubs geweest en wordt dan soms als 'huisdame' aanzien die maar moet neuken met iedereen wat dan op een zeer duidelijke nee stoot.
Het kan best soms intimiderend zijn om alleen een club binnen te gaan, daarom dat ik nog niet tot bij Amai geraakt ben.

Ik ben al wel eens in andere clubs geweest en wordt dan soms als 'huisdame' aanzien die maar moet neuken met iedereen wat dan op een zeer duidelijke nee stoot.
Het kan best soms intimiderend zijn om alleen een club binnen te gaan, daarom dat ik nog niet tot bij Amai geraakt ben.
Amai (en ook goesting e.d.) hebben geen huisdames. We kwamen op beide plaatsen al single dames tegen.

Ik bezocht al jarenlang als vrouw alleen clubs, en leerde dan Amai kennen. Denk dat Amai op twee punten verschilt van andere clubs. Er is ten eerste een deurbeleid waardoor de foute mannen worden geweerd. Speelse en initiatiefnemende mannen, in overvloed, mannen die geen neen verstaan heb je dan weer niet. Ik heb op bijna 200 bezoeken slechts 1 keer een man betrapt op het stiekem afrollen van een condoom. Die man werd uiteraard permanent verwijderd. In andere clubs is dat soms 1 man per uur.
Tweede is dat er meer sociale controle, meer solidariteit tussen de vrouwen is. Moeilijk te beschrijven, maar je voelt je er niet alleen.

Uiteraard weet je dat je je gratis inkom te danken hebt aan de verwachting dat je actief bent. Maar zolang je de juiste intentie hebt ( = je wil die avond seks met 1 of meerdere single mannen ), zal niemand je raar aankijken als je ook tijd doorbrengt in een jacuzzi of het restaurant

Zolang je je niet op een matras legt of naar een speelkamer gaat zal je niet worden lastig gevallen. Het initiatief dient echt van jou uit te gaan.

Soms hoor je er vrouwen wel eens klagen dat de single mannen (te) weinig eigen initiatief vertonen.

Terug
Bovenaan Onderaan