Gentlelover
Wandelaar
- 67
- 05/01/23
- 67
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, het is wel zo dat binnen geraken als niet lid, het moeilijkste is op zaterdag. Vaak is er dan zoveel volk, dat alle lockers volzet zijn met koppels en leden.Elke keer dat ik in Club Amai ben geweest was er actie de ganse tijd. Volgens mij maakt het niet uit op welke dag of op welk moment je er heen gaat.
probeer woensdag, donderdag of vrijdag als je geen lid bent en één uur voor opening..SuccesGoedemorgen allemaa
lIk heb de meeste voorgaande pagina's over de club gelezen,Ik ga binnenkort naar Nederland, ik hoop de Amai te bezoeken,Met hulp van ervaren clubgangers probeer ik te beslissen of ik op zaterdagavond of zondagmiddag ga.
1) Zaterdagavond, idealiter alleenstaande man, beste tijd om binnen te komen, aangezien ik een behoorlijke afstand moet afleggen om de club te bereiken en ik hoop niet dat ik door veel mannen geweigerd word.
2) Is zondagmiddag de moeite waard voor stellen/alleenstaande vrouwen.Of is het een rustige tijd.
Informatie van ervaren mensen over de clubpatronen zou geweldig zijn.
Bedankt
Amai (en ook goesting e.d.) hebben geen huisdames. We kwamen op beide plaatsen al single dames tegen.Hoe is het voor een vrouw alleen om te gaan?
Ik ben al wel eens in andere clubs geweest en wordt dan soms als 'huisdame' aanzien die maar moet neuken met iedereen wat dan op een zeer duidelijke nee stoot.
Het kan best soms intimiderend zijn om alleen een club binnen te gaan, daarom dat ik nog niet tot bij Amai geraakt ben.
Hoe is het voor een vrouw alleen om te gaan?
Zolang je je niet op een matras legt of naar een speelkamer gaat zal je niet worden lastig gevallen. Het initiatief dient echt van jou uit te gaan.Ik ben al wel eens in andere clubs geweest en wordt dan soms als 'huisdame' aanzien die maar moet neuken met iedereen wat dan op een zeer duidelijke nee stoot.