Dat Britney zin had in een stevige avond was meteen duidelijk. Ze hulde haar slanke jonge lijf in enkel een string en een BH en droeg daarnaast haar zwarte sexy botjes. Mijn piemel knelde stevig in zijn peniskooi. Ze had me op voorhand al gezegd dat ik zeker niet mocht spuiten die dag, wat overigens als de vijfde dag op rij was.
We startten de avond met een drankje in de bar zodat de mannen intussen konden binnen stromen. Je merkte dat de mannen hun zaad niet te vroeg wilden verschieten want bij de eerste neukronde van Britney ging het er nogal gezapig aan toe. Ze had zich op de matrasjes gelegd en de eerste hengsten boden hun piemels vooral aan haar mondje aan. Ze wisselde slurpend tussen een vijftal piemels. Gelukkig begon Marc (een kennis intussen) haar al snel te neuken en een drietal anderen volgden nadien zijn voorbeeld. Ze werd best wel stevig doorgepaald missionaris.
Na een fijne ontmoeting met een vriendin uit ons thuisdorp (altijd verschieten) en een wijntje was het tijd voor ronde twee. De gangbangruimte was intussen geopend en dus trok Britney naar daar. Altijd opvallend wat een treintje mannen dan meteen volgt, het leek nog net geen polonaise. Op het matras gelegen boden zich meteen stijve palen aan. Al snel had ze een piemel in haar mondje, twee in haar handen en een stevig pompende paal tussen haar benen. Ze wist dat ik stond te kijken en legde haar benen dus vaak gekruist in de rug van haar neuker om me uit te dagen. Andere neukers hielden haar benen dan weer wijd open. Ze was stevig in vorm want er kwam lang geen pauze. Pas een dik uur en meer dan 12 neukers later was het tijd voor een pauzetje. De laatste vier waren overigens in doggy, een positie die haar neukers duidelijk zeer waarderen. Ze heeft dan ook een prachtig kontje.
Lang verpozen deed ze niet. Een kwartiertje later lagen er weer andere mannen tussen haar benen te pompen, deze keer in de bioscoop. Toen een drietal mannen tegelijk hun zaad op haar borstjes en gezicht loosden was het wel tijd om tussendoor even te gaan douchen.
In de bar botsten we opnieuw op de vriendin. Er diende niet veel gebabbeld te worden, ze begonnen hevig te muilen en trokken opnieuw naar de gangbang ruimte. Na de partner van de vriendin volgde weer een treintje mannen. Eens aangekomen gingen ze beiden naast elkaar zitten, aan mannen uiteraard geen gebrek. Het was uiteraard geil om zien hoe de dames elkaar ook tussendoor muilden en elkaars lichaam masseerden. De mannen hielden zich, gelet op het late uur ook niet meer in. Vooral toen Britney op haar knietjes ging zitten kwam de ene na de andere haar achterlangs neuken. Wat een machine is ze toch. Van haar handen/mond schoven de heren door naar haar kutje. En steevast volgde er weer nieuwe in het rijtje. De vriendin stopte iets eerder met neuken, maar toch pas nadat verschillende mannen door haar werden bevredigd.
De avond sloten we opnieuw af aan de matrassen naast de douche. Hoewel het rustiger werd in de club werd Britney toch steeds weer dor nieuwe neukers afgereden. Het gebeurd niet vaak, maar daarna zegde ze toch "dat ze nu toch wel voldaan was". Tijd voor een douche, want redelijk veel snoodaards hadden intussen weer hun piemels geleegd op haar lijfje, haar rug en borsten hingen vol zaad.
Toen we nadien nog eens gingen drinken kwam natuurlijk de vraag hoeveel ze er nu geneukt had. Ik kon formeel bevestigen dat dat er minstens 42 waren. Uiteraard is dat enkel het aantal piemels dat haar neukte, dat is mond- en handwerk niet meegerekend. Wat een slet is ze toch…. En uiteraard hield ze woord, mij liet ze niet klaar komen die avond.