Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Trust me. Rustig is nog steeds leuk.

Tenzij je een heel specifieke smaak hebt. Of zelf compleet ongezellig, is er altijd wel iets te eten.
Zal wel meevallen denk, ik ben eigenlijk geen liefhebber van gangbang-toestanden waarbij 10 of meer mannen zich beurtelings op één dame storten. Geef mij maar één op één, of een trio of klein groepje. De seks zelf mag vanzelfsprekend wél hevig zijn 😉

Of er nu veel of weinig volk is, de verhouding tussen mannen en vrouwen blijft dezelfde.
Donderdag betekent wel: Het begint vroeg en het stopt ook vrij vroeg. Dus daar zijn voor aanvang is als niet lid belangrijk.

In Amai is het nooit rustig. Er zijn dagen met 60 vrouwen en dagen met 20 vrouwen, maar leeg is het er niet.

En ja, er zijn enkele supergoede restaurants die zo veel succes hebben dat je soms moet aanschuiven. Binnen krijg je wel waar voor je geld, geen gangbangs met 20 mannen per vrouw maar wel een mooie verhouding. Als het niet goed zou zijn, zou er geen wachtrij zijn?

Voor de rest - steak is enkel steak als hij nog voldoende zacht en bloederig is. Al de rest is dierenmishandeling.

In Amai is het nooit rustig. Er zijn dagen met 60 vrouwen en dagen met 20 vrouwen, maar leeg is het er niet.

En ja, er zijn enkele supergoede restaurants die zo veel succes hebben dat je soms moet aanschuiven. Binnen krijg je wel waar voor je geld, geen gangbangs met 20 mannen per vrouw maar wel een mooie verhouding. Als het niet goed zou zijn, zou er geen wachtrij zijn?

Voor de rest - steak is enkel steak als hij nog voldoende zacht en bloederig is. Al de rest is dierenmishandeling.
Goed verwoord, Laura, en ik ben het helemaal met je eens. Het wordt donderdag dus aanschuiven, hopelijk in ietwat minder stormachtig weer dan vandaag! Grtjs

Laatst bewerkt:
Ik. vroeg mij af of Amai een beetje dezelfde sfeer ademt als Eroxx, vraag dit omdat ik het graag een x wil proberen, maar geen zin(ik respecteer de regels) alleen lang buiten in de rij is een ding. In de tweede genoemde kom ik nooit iets te kort. Na een lange relatie is dit de beste manier om te voelen dat je leeft. De partner hiervoor is simpelweg nog niet in het vizier. Weet dat er genoeg vrouwen zijn die dit ook zouden willen, maar kom ze gewoonweg (nog)niet tegen.
Vraag anders gesteld, is het net zo aantrekkelijk om als single man naar A te gaan als naar E?

Club Amai heeft maar 1 business-model: het is een club voor koppels die er graag een mannetje meer bij willen. Dus geen koppel-zoekt-koppel avonden. Alle middagen of avonden zijn er op gericht single mannen de kans te geven met single vrouwen of vrouwen van een koppel te sexen (en vice-versa uiteraard). Club Amai zet hiervoor geen huisdames in.

Ik zou dus durven zeggen ndat het voor een single man aantrekkelijker is om naar Club Amai te gaan dan naar Eroxx.

Beide zijn nette, verzorgde plaatsen met vriendelijke uitbaters. Ik kan iedereen aanraden om ze allebei eens te bezoeken.

Objectief kun je zeggen dat Amai een betere wellness heeft en ook op vrijdag en zaterdag strikt vasthoudt aan een beleid waarbij koppels die niet de intentie hebben om met single mannen te seksen; gevraagd wordt niet meer terug te keren.
Ander belangrijk voordeel is dat er wordt gewerkt met een maximumaantal toegelaten mannen per vrouw.

Eroxx heeft dan weer een mix met dj's, veel betere keuken en op sommige openingsdagen huisdames.

Wat voor jou het beste is, zul je zelf moeten ontdekken. Persoonlijk eet ik maar 2 of 3 keer per jaar sushi en kan ik gerust 4 keer per week naar het steakhouse gaan... maar dat is voor iedereen anders, natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan